kopolanpoika
Well-Known Member
Oliko nuo hevoset noin kämäsiä BOTW? Mulla on 100% talutettu sotaratsu, mutta se kävelee ihan päin seiniä ja juoksee pienen maasta pilkottavan kallion yli ja sitten heittää liinat kiinni ja jää siihen juntturiin pysyvästi eikä pääse mihinkään suuntaan.Hevoset nii botw kun tässä ovat kyl niin surkeita ohjata et ei niil kyl jaksa kauan ja vielä ku ny pystyy rakentaa kaikenmaailman mopoja ja lentokoneita nii saavat olla tallis. Enkä tiie onko tässä sitä mitä tuli botw dlcees et pystyi kutsuu sen hevosen mistä vaa, nyt tyyliin ku on 10 metriä liian kaukana nii ei sitä viheltämällä enää saa paikallee, et niitä ei enää jaksa sitäkää vähän käyttää.
En tiie tuleeko niille sit myöhemmin jotain käyttöö, ainakin sain palkinnoks sen hevosen peräkärrykiinnityksen millä voi sit vetää kaikkee kamaa mut en vielä ole keksinyt et mitä tavaraa mun pitäs nyt sil hevosel vetää ja minne.
Ite oon myös tehnyt kaks "pääpaikkaa".
Se ilmalaiva ja tulivuori, ite kyl tykkäsin siitä ilmalinnasta enemmän. Tai en tiie, molemmat olivat melko eeppisiä mut se varmaa jäi mieleen sen takia kun oli eka ja tykkäsin ilmalaiva pomosta, tulivuorella oli kyl hauskaa leikkiä niil vuoristorata kärryil.
Kyl täs julkasun jälkeen tears of the kingdom maratoneil on joka kerralla löytänyt jotain ihmeellistä ja jännää sen ensimmäisen ns. "honeymoon phase" jälkeen, vaikka on tässä vieläki sitä honeymoonia jäljellä. Kuitenkin et monesti sitä pinnan alta alkaa kuoriutuu se toisto ja kaava käy hyvin selväksi mitä se loppupeli suurinpiirtein tulee olemaan. Tässä osattu aina lykätä pikku ylläreitä matkan varrelle, niinki simppelit asiat esim ne tornit. Niihinki osattu lykätä pikku ylläreitä eikä vaa et "kiipee torniin" ja valmis.
Tulee enemmin juostua ja tutkittua tai tornista hypättyä ja liideltyä.
Itellä kanssa eka mesta läpi käyty
Ilmalaiva
Ja muistin taas miksi rakastan, mutta myös vihaan tätä peliä ihan saatanasti.
Meinas nimittäin mennä kyllä tunteisiin jo kun lähdin kapuamaan ekaa paikkaa ja vaikka olin varautunut ja ottanut varaston täyteen aseita, jouskareita, kilpiä, nuolia ja pakasteaterioita (haha) arkkupakastimen verran, niin siinä ne vaan matkalla alko loppumaan kuitenkin ja perille päästyä hurrasin jo selviämistä, mutta eikun siellä oli ihan täyspäiväinen puzzle vielä odottamassa.
Vaikka oon suorittanut reilu 20 shrineä niin rahoiksi ei pyhäköiden kiertämisellä ole lyöty ja kun spicy peppersit oli kokattu ennen lähtöä, eikä rubiinejakaan ollut vielä löytynyt, niin siinä piti kirjaimellisesti 'palata maanpinnalle' ja lähteä metsästämään uusia spicy peppereitä tunniksi. Kyllä ketutti.
Sitten onneksi kävi tuuri ja yksi rubiini löyty chili peppersejä kerätessä ja eikun takas pelipaikoille ja kliseinen 'matka on tärkeämpiä kun päämäärä', koska itselle toi puzzle oli yllättävän helppo. Muistelen enemmän painineeni BOTW aikaan.
Kun lopulta vastus koitti niin asearsenaali oli vuorostaan tyhjä, voi kilin... no nuolia oli kuitenkin 100kpl niin päätin, että ammutaan nyt sitten varastot tyhjiksi kaikesta mitä löytyy.