Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JTahti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    switch
Tämmönen glitch tuli vastaan tiktokissa, eli jos helppo raha kiinnostaa

tällä niksillä pystyt monistamaan mitä tahansa, esim timanttia.

Glitch toimii 1.1.1 versiossa ja se niinkin yksinkertainen, että heität kilven lumilaudaksi kovalla maalla ja sen pyörähdysvoltin aikana valikko auki ja otat hold, eli syliin minkä tahansa itemin mitä sulla on vain yksi kappale varastossa. Loput neljä otat sitten itemiä mitä haluat monistaa, esim rubiineja. Sitten ns. kaadut maahan ja esineet leviää sylistä, ja yhtäkkiä sulla onkin kahdeksan rubiinia varastossa. Menet ja myyt ne sitten :D

Kolme huomioitavaa seikkaa
1. Voltin aikana syliin otettavaa ensimmäistä esinettä pitää olla vain yksi kappale. Loput neljä sitä tavaraa jota haluat monistaa rubiini, timantti, you name it.

2. monistettava tavara (esim rubiini) pitää olla varaston viimeisenä. Jos vikana on vaikka lanttu niin homma ei toimi

3. Tee flippi kovalla maaperällä

Kokeilin mielenkiinnosta ja näyttäs toimivan.

Jaksan aina ihmetellä miten joku tämmösen glitchin keksii ja osaa sitten vielä toisintaa sen
 
Joo mä päätin jo heti alkuvaiheessa että en ala täs mitään suorittaa, tai että nyt on pakko tehää tämä jne. Antaa pelin viedä. Toki mulla on aina taustalla se päämäärä mut eri asia että teenkö tai saavunko siihen tänään vai ylihuomenna o. Täs muuten voi helposti tulla burnout jos alkaa tekemäl tekemään. Tästäki sit voi olla eri mieltä että onko se haahuilu ja peliin eksyminen hauskaa tai ei, mut onneksi täs voi myös mennä ja suorittaa mut itel on ainakin vaikee olla menemättä mestaan joka näyttää et siel vois olla namia.
Tämmönen glitch tuli vastaan tiktokissa, eli jos helppo raha kiinnostaa

tällä niksillä pystyt monistamaan mitä tahansa, esim timanttia.

Glitch toimii 1.1.1 versiossa ja se niinkin yksinkertainen, että heität kilven lumilaudaksi kovalla maalla ja sen pyörähdysvoltin aikana valikko auki ja otat hold, eli syliin minkä tahansa itemin mitä sulla on vain yksi kappale varastossa. Loput neljä otat sitten itemiä mitä haluat monistaa, esim rubiineja. Sitten ns. kaadut maahan ja esineet leviää sylistä, ja yhtäkkiä sulla onkin kahdeksan rubiinia varastossa. Menet ja myyt ne sitten :D

Kolme huomioitavaa seikkaa
1. Voltin aikana syliin otettavaa ensimmäistä esinettä pitää olla vain yksi kappale. Loput neljä sitä tavaraa jota haluat monistaa rubiini, timantti, you name it.

2. monistettava tavara (esim rubiini) pitää olla varaston viimeisenä. Jos vikana on vaikka lanttu niin homma ei toimi

3. Tee flippi kovalla maaperällä

Kokeilin mielenkiinnosta ja näyttäs toimivan.

Jaksan aina ihmetellä miten joku tämmösen glitchin keksii ja osaa sitten vielä toisintaa sen

En tiie onko täs miten paljon rahalle tarvetta, mut mä täs jo ihan vaa haahuilemal ja ruokia myymäl/timantteja ym sälää on tilil nyt 7202 hyrule dollaria.
 
Kylläpä tää on itsellä ainakin sellasta haahuilua, että ei tosikaan :) Tai monesti toki olevinaan lähtee suorittamaan jotain tehtävää tai etenemään jotain paikkaa kohti, mutta sit matkalla eksyy milloin minnekin tutkailemaan mielenkiintoisia mestoja ja lopulta ehkä päätyy perille sinne alkuperäiseen suunniteltuun paikkaan pari päivää myöhemmin pelatessa :D

Karttaa oon koettanut ahkerasti saada auki ja enää neljä lohkoa puuttuisi. Maanalaista osiota tullut tutkailtua tosi vähän, samoin taivasosio jäänyt vielä aika vähälle huomiolle, mutta pikkuhiljaa. On tää kyllä vaan taas niin huikee peli, BotWin ohella kyllä ihan kaikkien aikojen lemppareita.
 
Mitä armor settejä käytätte? Toki täs joutuu tilanteen mukaa väkisinki vaihtaa välillä mut mulla on "pääasuna" kiipelijän setti, kummasti helpottaa muuten todella hidasta kiipeilyä ja stamina kuluu vähemmän. Kaks palaa löytänyt ja kolmas viel jossain.
 
Tämä on kyllä se tapa, miten hommat pitäisi hoitaa.

Liian moni taho olisi tuossa kohtaa julkaissut pelin ja korjannut sitten day one patchin ja kaikkien muiden tuhansien patchien kera.
Tuntuu muuten olevan ihan aidosti japanilaisten pelikehittäjien tapa toimia. Länsimaisilla studioilla tuntuu valitettavasti olevan kovin usein tapana niitä ihan raakileita julkaista.
 
Joo ylipäätänsä Nintendon 1st party pelit on yleensä todella hyvässä kuosissa julkaisussa. Poikkeuksena tähän Pokemonit, mutta niiden kohdalla syypää lienee Pokemon Company eikä Nintendo voi hurjasti asiaan vaikuttaa.

Mutta varsinkin tässä Zeldassa asia näkyy että kyllä tätä on hiottu. Käsittämätöntä, että noista uusista kyvyistä huolimatta en ole vielä törmännyt yhteenkään bugiin. Ja tämä peli on Switchillä, jossa jo rauta rajoittaa pelinkehittäjiä. Ja tässä on mukana hullut kyvyt kattojen läpimenosta, objektien taaksekelaamiseen ja kaiken mahdollisen rakenteluun, joista jokainen voisi helposti rikkoa pelin.

Toki tässä näkyy Switchin tehojen puute satunnaisena ruudunpäivityksen takkuamisena, mutta varsinaisia bugeja en muista koko peliaikana nähneeni yhtään ainoata.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä, bugien puute on aivan huikeaa. Sellaista tiettyä kamerakulman kanssa säätämistä ja muuta koheltamista on tullut vastaan enemmän kuin Zeldoissa yleensä, mutta tämä liittyy tietenkin ihan päättömään vapauteen tehdä mitä vaan ja omaan häsläämiseen :D Paljon rajatumpi peli on helpompi tehdä sellaiseksi, ettei pelaaja pysty koheltamaan.
 
Mitä armor settejä käytätte? Toki täs joutuu tilanteen mukaa väkisinki vaihtaa välillä mut mulla on "pääasuna" kiipelijän setti, kummasti helpottaa muuten todella hidasta kiipeilyä ja stamina kuluu vähemmän. Kaks palaa löytänyt ja kolmas viel jossain.

Tässä omani. Paljon tulee vaihdettua tilanteen mukaan, mutta aika monesti päällä perusseikkailulla.
2B6CB706-3538-4929-8075-912F94F4476B.jpeg
Eli Fierce Deity Mask, Climbing Gear ja Soldier’s Graves.
Välilä vaihtuu sitten esim. Tunic of Time päälle.

Pahoittelut kuvanlaadusta. Otettu kännykällä kuva telkkarista.
 
Viimeksi muokattu:
Tosiaan, täs seikkailun huumassa ei ees tajunnut että miten ehjä tämä peli on. Ei oo kertaakaan kaatunut/tullut mitään bugeja ym vastaan. Ainostaan ruudunpäivitys yskii jos ruudulla tapahtuu hiemankin liikaa, mutta se annetaan tässä tapauksessa anteeksi monesta syystä, tiedätte kyllä mitä ne syyt on. ;)
 
Ei helvetti, ku tuo tarina on tosiaanki iso parannus edelliseen Zeldaan! Ja tuntuu, että koko sarjan paras tarina olisi tällä kertaa. Ei malta odottaa, että näkee tuonkin joskus loppuun, kun malttaa muulta seikkailulta pelata loppuun. :D
Hitto sentään, kun alkaa pikkuhiljaa itseänikin kuumottamaan tuo peli, kun niin paljon kehutaan, ja vaikuttaisi todella kivasti olevan uusia juttuja BotW:iin nähden. Ostaminen alkaa olla kyllä jo hilkulla. Sanohan rehti näkemyksesi siitä, että auttaako tuo fuse-kuvio aseiden kestävyyteen millään tavalla? Eli pystyykö sillä tavallaan mieleisen tyyppisen aseen kestävyyttä edes jollakin tapaa parantamaan ja pitkittämään? Jos näin on, niin saattaa peli mennä jo lähiaikoina itsellenikin hankintaan.
 
Sanohan rehti näkemyksesi siitä, että auttaako tuo fuse-kuvio aseiden kestävyyteen millään tavalla? Eli pystyykö sillä tavallaan mieleisen tyyppisen aseen kestävyyttä edes jollakin tapaa parantamaan ja pitkittämään? Jos näin on, niin saattaa peli mennä jo lähiaikoina itsellenikin hankintaan.
Vastaus: Ei.

Aseet vaihtuvat jatkuvasti, jos nyt joku ase fusen kautta voi vähän pidempään kestääkin. Vähän. Tämä peli perustuu ihan yhtä paljon kaiken kiertokulkuun ja soveltamiseen kuin edeltäjänsä. Ne pelit jossa fiilistellään suosikkiasetta ovat sitten jossain muualla.

Peli suorastaan v*ttuilee aseiden kestoista valittaneille ja heti alkuun pelaajalle kerrotaan, että uusien mullistusten myötä kaikki aseet ovat pilaantuneet :D
 
En ees oo varma et lisääkö noi fuset aseiden kestävyyttä ja jos lisääkin niin tyyliin 2 iskua enemmän. Se mitä se tekee on että aseista tulee vahvempia, ja fusetko jonku valmiiks ruosteisen aseen tai juuri pakasta vedetty uusi ase (mitkä on harvassa, joskus niitä saa amiibon kautta tai tietyt vihut) nii kestää enemmän ku ruosteinen, muuten täs saa yhtälailla olla aseita vaihtamassa kun botw, sanotaan nyt että tässä on ne samat ärsyttävät ne joita ne asiat mitä ne olikaa botw on yhtä hyvin läsnä myös tässä. Joten kuten ylempänä manittiin, aseiden kestävyys, sateella liukumiset (ellei ole pukua siihen saanut) jne ovat yhä yhtä voimakkaasti läsnä. Joten mitään tunnesiteitä aseisiin ei kannata luoda tai sateella lähtee kiipee korkeita vuoria. ;)
 
Tosiaan liukkaalla kiipeämiseenhän tässä on sentään jotain konsteja, toisin kuin edeltäjässään, mutta niin. Sekään ei ole mikään vakiojuttu ja jos tuollaiset asiat ärsyttivät pilaten edellisen maagisen seikkailun niin eiköhän ne ärsytä tässäkin aivan maagisessa seikkailussa.
Tämä on useimmille meistä monella saraa vielä edeltäjäänsäkin parempi, mutta Nintendo ei ole ihan kauheasti välittänyt näistä tietyistä harmituksen aiheista.

..."tämä olisi hyvä peli, jos tässä ei olisi hajoavia aseita ja muita ärsyttäviä seikkoja"-viestejä sivuilta 40 eteenpäin odottaessa :D
 
Hitto sentään, kun alkaa pikkuhiljaa itseänikin kuumottamaan tuo peli, kun niin paljon kehutaan, ja vaikuttaisi todella kivasti olevan uusia juttuja BotW:iin nähden. Ostaminen alkaa olla kyllä jo hilkulla. Sanohan rehti näkemyksesi siitä, että auttaako tuo fuse-kuvio aseiden kestävyyteen millään tavalla? Eli pystyykö sillä tavallaan mieleisen tyyppisen aseen kestävyyttä edes jollakin tapaa parantamaan ja pitkittämään? Jos näin on, niin saattaa peli mennä jo lähiaikoina itsellenikin hankintaan.
Jep, niinku tuossa jo muutkin vastaili niin ei tuo aseiden kestoa oikeestaan muuta yhtään mihinkään. Saattaa olla niin, että nyt aseet hajoaa normaalisti jopa nopeampaa ja tuo fusetus vain saa ne samalle tasolle BOTWin kanssa. Eli jos tuosta ei pitänyt niin tämä peli ei sitä muuta miksikään. Henk koht pidän tuosta todella paljon. Se on juurikin tuota kaiken kiertokulkua mistä Pewi tuossa aiemmin mainitsikin.
 
Joo samaa mieltä kuin muut tuosta aseiden kestävyydestä. Ainoa missä ase oikeasti saa lisää kestävyyttä on jos ennen fusea ase on jo hajoamassa. Ainakin itsestä tuntuu että fuse kai ”nollaa” aseen alkuperäiseen kestävyyteen. Tämäkään ei paljoa apua tuo koska aseen voi fusettaa vain kerran.

Mutta itsekin pidän tosi paljon tästä aseiden hajoamisesta ja sen kautta luontaisesta kiertokulusta. Hajoamisesta huolimatta asearsenaalista tulee vaan kokoajan tappavampi kun kokoajan löytää enemmän ja enemmän tehokkaita aseita ja niihin fuusattavia osia.
 
Joo samaa mieltä kuin muut tuosta aseiden kestävyydestä. Ainoa missä ase oikeasti saa lisää kestävyyttä on jos ennen fusea ase on jo hajoamassa. Ainakin itsestä tuntuu että fuse kai ”nollaa” aseen alkuperäiseen kestävyyteen. Tämäkään ei paljoa apua tuo koska aseen voi fusettaa vain kerran.

Mutta itsekin pidän tosi paljon tästä aseiden hajoamisesta ja sen kautta luontaisesta kiertokulusta. Hajoamisesta huolimatta asearsenaalista tulee vaan kokoajan tappavampi kun kokoajan löytää enemmän ja enemmän tehokkaita aseita ja niihin fuusattavia osia.
Jep, koko kiertokulkuajattelua korostaa se, että jokainen keppi on potentiaalisempi ase kun siihen liittää hirviöiden sarvia jne., joita kuitenkin on kertynyt matkan varrella.
 
Ylös Bottom