Minäkin olen joskus ollut sitä koulukuntaa että kerralla perille mutta kyllä nyt on jo vuosikaudet ollut meininki se että ei perse kestä istua 2-3 tuntia kauempaa. Pakko päästä jaloittelemaan ja mieluusti useammaksi kymmeneksi minuutiksi. Sitä oikein toivoo että muut kyytiläiset viettäisi maksimiajan tauolla että itsekään ei joutuisi istumaan muiden takia. Ja siis se tauko ei minulle ole sitä että autosta istumisesta vaihdetaan ABC:n ruokapöydän tuolille istumaan vaan siinä pitää päästä jaloittelemaan.
Taukojen suhteen siis ainakin itselle sopisi sähköauto.
Plus muistetaanpa se, että pitkä paikallaan istuminen ei todellakaan ole hyväksi terveydelle. Töissäkin tulee seisottua melkein pääosa ajasta kun on (onneksi!) sähköpöytä.
(Tarpeeksi uudet) Volvot on hienoja 
Tuosta suunnittelusta tulee mieleen että sähköautot edistää kohta kansanterveyttä kun pakottavat pitämään ne suositellut tauot. Paitsi jos ne akut isontuu ja/tai lataukset nopeutuu niin että taas porukka suhaa yli 300 kilsaa kertaistumalta.
Perse kiittää kun pitää tauot. Tuon saa ottaa vaikka allekirjoituksesi jos haluaa
Taukojen suhteen siis ainakin itselle sopisi sähköauto.
Plus muistetaanpa se, että pitkä paikallaan istuminen ei todellakaan ole hyväksi terveydelle. Töissäkin tulee seisottua melkein pääosa ajasta kun on (onneksi!) sähköpöytä.
Sama homma. Enkä suosittelisi muillekaan vaikka perse kestäisikin. Ei ole tutkimustenkaan mukaan hyvä homma.Ei kyllä meikäläisen perse kestä ajella yli 400 kilsaa yhtäsoittoa ilman pysähdystä ja vessataukoa. Mut tietty jos tykkää paahtaa niin sittenhän tuo ei toimi.![]()
On muuten minunkin silmääni hieno tuo Polestar ja juuri siksi kun se näyttää uudelta VolvoltaTeslaa ei meidän perheeseen tule monestakaan syystä, ja yksi niistä on se, ettei se näytä Volvolta ( "") .


On kyllä nopeaa :OJuuri viime viikolla Twitterissä (en sano äksä!) joku pisti kuvan Teslastaan ja tekstin "Jyväskylä - Oulu, latausaika 3m 28s). Eli latausnopeus alkaa olla sitä luokkaa jo, että sähkärillä ei tarvitse istuskella kahvilla. Monet sähköautoilijat myös kertovat, että hyvä matkasuunnittelu iskostuu nopeasti selkärankaan ja latausasemilla tulee ladattua sen +100km kerralla, eikä polttityyliin tankata tyhjästä aina täyteen.
Tuosta suunnittelusta tulee mieleen että sähköautot edistää kohta kansanterveyttä kun pakottavat pitämään ne suositellut tauot. Paitsi jos ne akut isontuu ja/tai lataukset nopeutuu niin että taas porukka suhaa yli 300 kilsaa kertaistumalta.
Perse kiittää kun pitää tauot. Tuon saa ottaa vaikka allekirjoituksesi jos haluaa
