Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Kokeiliko joku sitä sniperia? Että miten sitä liikkeentunnistusta siinä on käytetty?
Oon ollut ymmärryksessä, että se tähtäin sheikkaa sitä mukaa mitä ohjain sheikkaa, mutta oon kuullu asian olevan toisin. Jos se kuitenki on näin, niin paljonko se tähtäin heiluu? Heiluuko vaikka ohjain olisi paikallaan?
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mutku mutku... siellä ei ole valittavissa suomea. Hiljaisena yhden miehen mielenosoituksena en jaksa tutustua sivustoon, jos sillä ei ole mitään erityistä tarjottavaa :D

Juu suomenkieleä ei ole mutta erittäin kätevä ja kattava sivusto jonka avulla tulee olemaan helppoa ja hauskaa pitää yllä omia tilastojaan ja ilmeisesti myös kaverilistojen tekeminen onnistuu ja ehkä jopa klaani mutta en ole vielä tarkemmin tutustunut kun ei peliäkään vielä ole mutta hyvältä näytti näin pikavilkaisulla.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Joo kyllä vakuuttavalta ja lupaavalta vaikuttaa toi lista minkä Eliminaattori tuossa luetteli.Eli kyllä menee ostoon.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ja kotona. Kolme tuntia Killzone 2:n parissa meni kuin siivillä, vaikken itse päässyt puikkoihin kuin kahdesti; ensin yksinpelin alkumetreillä ja toistamiseen moninpelin merkeissä. Pöydillä olleissa lapuissa oli muistutuksia embargoista, ja Pleikkarin edustajalta vielä erikseen kysyin, mitä pelistä saa kertoa. HD-videokamerallakin tuli muutamat pätkät kuvattua, mutta sori, ne näkevät päivänvalon vasta helmikuun puolella. ;)

Positiiviset fiilikset silti senkun jatkuivat. Yksinpelissä on vaan niin hemmetisti munaa, eikä moninpelikään hullummalta tuntunut. Fiilis on pari kertaluokkaa raskaampi kuin COD4:ssä. Minnuu se ei haitannut, kun henkikään ei ollut niin herkässä. Ja mutuna sanoisin, että K/D-rationi oli tällä kertaa about 1/1, mikä on verkkoräiskintöjen osalta varmasti historian paras tulokseni. :) Tosin on tietysti otettava huomioon, että kentät olivat varsin isoja, ja pelaajia taisi parhaimmillaan olla kymmenkunta. 32 tyypillä ilmassa lienee lyijyä paljon sakeammin.

Graffoja olen hehkuttanut jo aiemminkin, mutta erityisesti yksi moninpelikenttä teki todella syvän vaikutuksen; tuuli, ränsistynyt meininki, ilmassa leijuva pöly jne. olivat ihan perhanan hienon näköistä. Äänipuolikin oli kunnossa - sen mitä siitä kakofonialta selvää sai. (Jokaisessa huoneessa oli kaksi Pleikkaa, joten välillä oli vaikea tietää, kummasta pelistä äänet kuuluvat, heh.)

Ei enää epäilystäkään, KZ2 päätyy pelihyllyyni satavarmasti. Ja ah, nyt on sitten lämmin KZ2-pipokin.

PS. Kiitoksia NF:lle/Sonylle tilaisuudesta, ja EA:n Ridelle jälleen lämpimät propsit! :)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

ehkä paskin päivä sairastua. no onneksi sentään joillakin oli hauskaa. ah ja olisi saanut killzone piponkin ja kaikkee... nuuh. helmikuun loppu ei vain yksinkertaisesti voi tulla liian nopeasti.

eliminaattorille kiitokset hyvstä yhteenvedosta.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]


Tuo on "Killzone liberation profiili", odotas kun KZ2 profiili aktivoituu. Näkyy kiitettävästi enemmän tietoa sun muuta. Betassa tuota sivua sai jo zoomailla.

kentät olivat varsin isoja

Yksi kentistä on kyllä todella ahdas. Paikkoja sieltä kyllä löytyy mutta 32pelaajalla on vihollisia lähes jokaisen mutkan takana. Puhumattakaan siitä että pelaajien viedessä kohtuu paljon tilaa voi joku jumittaa koko ryhmän etenemisen seisomalla ovensuussa :s tosin ne kaksi muuta jaksoa olivat sitten vähän avarampia.

Jos tähtäin tuntuu menevän turhan "jäykästi" kannattaa koittaa pelin saadessa hiljentää vähän sitä sensitivityä, näin ei ainakaan minulla ollut juuri ongelmia saada tähtäintä pelaajan kohdalle jopa 100m+ mutta siis ISA-riflellä. Helgan rifle tuntui jotenkin epätarkalta.

joku kyseli myös snipusta, kyllä se vähän heiluu ja paljon jos ohjainta rupeaa kamalsti heiluttelemaan, mutta jos vähääkään osaa tähdätä niin kyllä sillä tehokkaasti populaa saa kaadettua. Tuolla liiketunnistuksella saa kyllä hieman korjailtuakin jos tähtäin on lähes vihollisessa.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Noni nyt jaksan kirjoitella päivästä tänne :)

Elikkä hortoilin vähän aikaan hesassa ku menin unohtaa osoitteen ja menin pariki kertaa paikan ohi, mutta en spotannut Killzone julistetta. joku 20min myöhässä nyt menin sinne ja siellähän porukka pelasi jo täyttä häkää. Ekana kiinnitin huomion tietenki grafiikkaan ja ai että ku oli hienon näköistä.

Viimein pääsin kokeilee pelin yksinpeliä, ja liikkuminen ja kaikki tekeminen tuntui varsin luontevalta. En ole oikein hirveä FPS:n ystävä konsoleilla, mutta varsin nopeasti pääsi jyvälle näppäimistä. En tiedä olivatko asetukset oletuksella, sillä jos oli niin kaveria on raskas saada kääntymään oletuksilla. Liikkeentunnistusta pääsin kertaalleen kokeilee, ku piti ovi räjäyttää C4 tyyppisellä kamalla. Piti vääntää vähän kapulaa niin aktivoi sen. Tästä että jos ohjain heiluu niin sniperin tähtäin heiluu en päässyt kokeilee :(.

Moninpelissä oli 6 local konetta sekä 2 ulkopuoleta tullutta(näin ymmärsin). Pelimuodon nimeä en nyt muista, mutta siinä oli 7 kierrosta ja pelattiin 3-4 eri pelimuotoa. TDM, Search & Destroy, CTF ja sitten oli America's Army:stä tuttu VIP:n suojaus modi, jossa pitäisi pitää kaveri hengissä tietty aika. Kentät oli hienoja, ehkä turhan isoja 8 pelaajalle.

Loppuveto: Yksinpeli vaikutti normi putkelta. Multiplayeriä en päässyt ylemmillä tasoilla pelaa joten en tiedä toisiko se jotain erityistä mielenkiintoa MP:hen, muuten vaikutta varsin menevältä. Kyllä tämän ostaa, ja yksinpelin pelaa läpi pari kertaa, mutta Multiplayer on tämän pelin suurin tarkoitus. En vain ymmärrä miksi jokaiseen FPS peliin nykyään pitää heittää joku Level-systeemi.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

En vain ymmärrä miksi jokaiseen FPS peliin nykyään pitää heittää joku Level-systeemi.

Ilman level systeemiä katoaa monelta ne tietyt tavoitteet pelistä, moninpeli on monelle jonkin sortin yksinpelin jatke nykypäivänä jota väännetään sitten maksimitasoille jotta kaikki tarpeellinen on saavutettu.

Ilman mitään level systeemiä käy Unreal tournamentit. Eli pelaajien määrä netissä katoaa lähes täysin muutamassa kuukaudessa, kun mitään varsinaisia tavoitteita ei löydy. Peruspelaajan joita suuri osa kuitenkin pelaajista on, on hyvin vaikea rekisteröitä jonnekin foorumeille ja liittyä johonkin klaaniin ja pitää hauskaa sillä tavalla, joten pelinkehittäjät joutuvat itse luomaan noita tavoitteita jotta pelaajilla säilyy innostus.

Ja onhan se aina mukavampaa kun peli heittää aina tietyin väliajoin pelaajalle jotain uutta jolla antaa kavereille turpasauna seuraavan kerran heidät tavatessaan.

Se ei nykypäivänä ole enää vain kiva lisä vaan se on lähes pakollinen ominaisuus.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Onhan se noin. Aika vahvasti pitää olla esim trophyja tms, nousevia rankkeja ja muita jotta jaksan pitkään pelata nettipeliä. Paitsi jos on äärimmäisen hyvin mulle sopiva nettipeli kyseessä (CS:S.. =P)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Tuo on "Killzone liberation profiili", odotas kun KZ2 profiili aktivoituu. Näkyy kiitettävästi enemmän tietoa sun muuta. Betassa tuota sivua sai jo zoomailla.

Hmm..Tarkemmin sivua zoomailtuani huomasinkin myös saman asian :o Hups! Tuleekohan tuo KZ2 profiili tuohon samaiseen saittiin vai tuleeko sille ihan oma? Eli teinkö ihan turhaa työtä nyt tämän profiilin kanssa :p?
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Nyt on joku kaveri pistänyt vetoomuksen LE/SE:sta. Kannetaan me myös kortemme kekoon. Eihän tässä mitään häviä. Vastaavanlainen tapaus taisi olla Bioshockin kohdalla, joka myös;) onnistui. Korjatkaa jos olen väärässä.

http://www.petitiononline.com/k1llz0n3/petition.html

En oikeasti ymmärrä mitä järkeä noissa special edition etc. on.. Ihmiset odottavat nettipeliä, ja sitä voi pelata normaalin version kanssa. Jee jee jos tulee joku kelmumuovinukke mukana, siitä saa sit maksaa 10-20e lisää. Ainoa special edition/limited edition minkä minä olen ostanut on Civilization III, koska siinä tuli siisti t-paita mukana.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Jeah, oli tuo mukava tilaisuus. Etenkin ku pelasimme, Pleikan edustajan sanoin, "pyhässä yksinäisyydessä" :rolleyes: Parin tyypin kanssa vaihdeltiin ohjaimia kun jostain syystä muut eivät siihen huoneeseen eksyneet. Saikin pelata aika kauan yhteen laskettuna. Munaa pelissä on enemmän kuin missään muussa. Jotenki se fiilis on katossa koko ajan. Alkuun piti taas totutella ohjaukseen, mutta pian se sujui jo niin hyvin että alkoi toivomaan että olisi aloittanyt Hardilla, Normalin sijaan. Takamukset puupenkeillä puutu ja ehkäpä hiukka liian läheltä pelattiin.

Moninpeliä ei ehtinyt kuin pari minuuttia pelata ennen kuin Eemeli jo kysy miltä se tuntuu. Mitäpä siihen sanomaan muuta kuin "pitäis vähän kauemmin pelata etttä pääsee sisään." Näin jälkikäteen, se on erilainen kuin COD4, eri luokat tuovat lisää vaihtelua taktiikkaan ja varmasti muuttavat onlinea dramaattisesti. Eikä sitä varmaan laske käsistään ennen kuin kaikki luokat on saatettu tappiin asti. Mutta moninpeli olisi kyllä kaivannut enemmän pelaajia. Nyt sai aika kauan etsiä muita pelaajia, kentät ovat hemmetin suuriakin välillä. Näin jälkikäteen ihmettelen miksei loppuja paikkoja täytetty, tai edes osaa, boteilla. Sen pitäisi olla mahdollista vai muistanko väärin. Auto-aimista, jos siinä sellainen on, niin ei ainakaan minulla toiminut. Pari kertaa paniikissa läheltä ammuskellessa kudit sinkoilivat kaikkialle muualle kuin vihuihin.

Mutta näin lopuksi komea on peli. Komeampi kuin Gearsit tai muut. Tosin Gears pipo, jonka sai kampista järjestetyssä avoimesta kokeilutilaisuudesta oli hienompi kuin KZ2 pipo. Kentät sekä yksin- että moninpelissä olivat niin hemmetin hienoja, isoja ahtaita, mutta todella monimutkaisia arkkitehtuureiltaan. Joka hemmetin kohtaan on nähty aivan uskomattomasti vaivaa. Ja se tavara määrä joka ruudulla on samaan aikaan loksauttelee leukoja tiuhaan tahtiin. Vain yhdessä kohtaa huomasin ettei tekstuurit ollut niin hyvät kuin muussa osaa peliä ja silloinkin oli kyse suojaanpainautumisesta. Muulloin näissä suojaan painautumisissa tekstuurit ovat edelleen tarkkoja vaikka kuinka tuijottelisi. Se on aivan uskomatonta.

Ja juu, se odotus paheni.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Luin noita arvosteluita, tunteet vellovat mielessä mutta en osaa vielä pukea niitä sanoiksi. Mutta näin yksinkertaisesti sanottuna mahtava peli tulee.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Testitilaisuudessa tuli tutustuttua lähinnä Bratz-limunaatin aistikkaisiin aromeihin seuratessa muiden pelailuja ja jutellessa hienojen ihmisten kanssa. En halunnut riistää muilta kokeiluaikaa, kun koneita kuitenkin oli rajoitettu määrä.

Onhan se komea peli. Enemmän sitten myöhemmin arvostelussa ;)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

En oikeasti ymmärrä mitä järkeä noissa special edition etc. on.. Ihmiset odottavat nettipeliä, ja sitä voi pelata normaalin version kanssa. Jee jee jos tulee joku kelmumuovinukke mukana, siitä saa sit maksaa 10-20e lisää. Ainoa special edition/limited edition minkä minä olen ostanut on Civilization III, koska siinä tuli siisti t-paita mukana.

Collector's Editionit ovat nimensä mukaisesti keräilijöille... Jotkut ihmiset nimittäin keräämällä keräävät kaikkea pelisälää... Itselle tulee ehdottomasti CE jos sellainen tästä julkaistaan!
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Mutku mutku... siellä ei ole valittavissa suomea. Hiljaisena yhden miehen mielenosoituksena en jaksa tutustua sivustoon, jos sillä ei ole mitään erityistä tarjottavaa :D

Jos Suomi sinne Location -listaan päätyy, niin voihan sen käydä Profile editistä sitten vaihtamassa. Mut joo, kerkeehän tuonne loggautumaan vielä ennen julkkaria.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Jos Suomi sinne Location -listaan päätyy, niin voihan sen käydä Profile editistä sitten vaihtamassa. Mut joo, kerkeehän tuonne loggautumaan vielä ennen julkkaria.

Käykää laittamassa noottia, itse laitoin jo tuosta asiasta sinne postia.....:D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom