Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]
Ja kotona. Kolme tuntia Killzone 2:n parissa meni kuin siivillä, vaikken itse päässyt puikkoihin kuin kahdesti; ensin yksinpelin alkumetreillä ja toistamiseen moninpelin merkeissä. Pöydillä olleissa lapuissa oli muistutuksia embargoista, ja Pleikkarin edustajalta vielä erikseen kysyin, mitä pelistä saa kertoa. HD-videokamerallakin tuli muutamat pätkät kuvattua, mutta sori, ne näkevät päivänvalon vasta helmikuun puolella.
Positiiviset fiilikset silti senkun jatkuivat. Yksinpelissä on vaan niin hemmetisti munaa, eikä moninpelikään hullummalta tuntunut. Fiilis on pari kertaluokkaa raskaampi kuin COD4:ssä. Minnuu se ei haitannut, kun henkikään ei ollut niin herkässä. Ja mutuna sanoisin, että K/D-rationi oli tällä kertaa about 1/1, mikä on verkkoräiskintöjen osalta varmasti historian paras tulokseni.

Tosin on tietysti otettava huomioon, että kentät olivat varsin isoja, ja pelaajia taisi parhaimmillaan olla kymmenkunta. 32 tyypillä ilmassa lienee lyijyä paljon sakeammin.
Graffoja olen hehkuttanut jo aiemminkin, mutta erityisesti yksi moninpelikenttä teki todella syvän vaikutuksen; tuuli, ränsistynyt meininki, ilmassa leijuva pöly jne. olivat ihan perhanan hienon näköistä. Äänipuolikin oli kunnossa - sen mitä siitä kakofonialta selvää sai. (Jokaisessa huoneessa oli kaksi Pleikkaa, joten välillä oli vaikea tietää, kummasta pelistä äänet kuuluvat, heh.)
Ei enää epäilystäkään, KZ2 päätyy pelihyllyyni satavarmasti. Ja ah, nyt on sitten lämmin KZ2-pipokin.
PS. Kiitoksia NF:lle/Sonylle tilaisuudesta, ja EA:n Ridelle jälleen lämpimät propsit!
