Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 [PS3 Hype]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

En tiedä, miten moisessa onnistuit, koska testasin tuota samaa, ja se löysi nopeasti vilkaistuna samat viestit kuin tuo Etsi tästä ketjusta -haun perushaku. Ja sitä tarkennettua hakua tuskin osaa senkään vertaa käyttää, jos tuo perushakukin tuntuu olevan hukassa. ;)
juu, normaalihaku tuotti saman tuloksen... vika koneessani ja/tai profiilissani?
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Seuraavan kerran kun näen tuollaisen "yhyy, emmä jaksa" -ininän, menetän malttini totaalisesti...

Eli opettelepa käyttämään tuota Etsi tästä ketjusta -toimintoa. Siihen kun pisti hakusanaksi tekstity*, niin jo löytyi vastaus hyvin nopeasti.

Aha toimii tollakin tavalla (luulin että pystyy vaan ettimään käyttäjiä ja ketjuja), ei sitten kukaan vastannut siihen mun kysymykseen. :rolleyes:
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

ei sitten kukaan vastannut siihen mun kysymykseen. :rolleyes:
Et sitten itse jaksanut kokeillla, miten tuo haku toimii, vaikka suurin piirtein kädestä pitäen opetettiin?

Olkoon... On suomenkieliset tekstitykset ja valikot, muttei suomenkielistä dubbausta.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Luulen että en tule tykkäämään demosta ensimmäisellä kerralla ohjauksen sulavuuden takia. Tottumus kysymyshän se on.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Itse ainakin luulin, että demo tulee nyt vain Euroopan Storeen ja USA:n Storeen vasta silloin päivää ennen julkaisua... Mutta ihan sama, kunhan itse saa demon. :]

Ja voi perhana noita GT:n arvosteluita, spoilas mukavasti tossakin yhden välinäytöskohtauksen. >:/
Jenkkilässä vain Gamestopista ennakkotilanneet saa demonsa jo torstaina, muut vasta myöhemmin.

Miten tuolta voi katsoa tuon videon?
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Luulen että en tule tykkäämään demosta ensimmäisellä kerralla ohjauksen sulavuuden takia. Tottumus kysymyshän se on.
Totta. Tulee mieleen GTAIV jossa ei aluksi meinannut tulla ajamisesta mitään, koska autoilla oli "massaa". Muutaman tunnin jälkeen auto taittui nätisti kapeillekin kujille.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Ja ai tuota mahtavaa äänimaailmaa!

Samaa mieltä kanssasi 'enemmän tai vähemmän hullu' - laukaukset tuntuvat kaikuvan kaduilla hienosti ja joissain aseissa tuntuu olevan kunnon aseella ampumisen tunne. Sitten tuo tuulen vire ja taustaäänet. Ne on tehty hyvinkin yksityiskohtaisesti. Lisäksi nuo ihmeelliset käskyt/hokemat, jotka kantautuvat kaupunkien kaduilla, huikeeta.

...niin ja tosiaankin noissa videoissa kun pelaaja juoksee, niin kyllä tunne on hyvinkin Fysikaalinen ja siinäkin äänimaailma on hienosti mukana. Missä muuten oopperakuoro??? Sodan raivotessa . . . . . "Operation successful - I repeat Operation Successful!" Hyvältä kuulostaa toden totta. On muutenkin mielenkiintoista miten pelaajat ympäri planeettaa kiinnittävät huomiota eri asioihin. Esim. tuo kranaatin petollinen tiritys. Ja sitten se räjähti käteen tai kimposi omaan syliin.. Hmm.. kranaatin keittäminen se vasta tuottaa nautintoa, varsinkin sen osuessa 3 vihollisen keskelle - mikä minulle tapahtui Codissa jopa yhden kerran, silloin yhdellä heitolla 5 eri Challegea ja muistaakseni 1130 pistettä tai jtn.

"Take down ass many ass you can - it's you or them!" Ääninäyttely on myös luonnollisen kuuloista. Vau, kaikkea sitä voikin selvittää yhdestä videosta keskellä yötä, MUTTA tämä todistaa jälleen sen karun seikan, että kuinka paljon eri seikkoja pelintekijät joutuvat ottamaan huomioon luodessaan spektaakkelia, joka sitten demon ilmestyessä tyrmätään, koska odotukset olivat aivan omasta maailmasta. - - - - - Miettimällä juurikin näitä hyviä ja tarkasti viimeisteltyjä puolia, esim. nyt tuo kranaatin ääni, niin saa pelistäkin positiivisemman kuvan.

Jälleen minun on lyhyesti palattava ilmiöön Halo. Koska tässä pelisarjassa, musiikille on aina ollut tilaa ja kuten tiedämme monet noista "kappaleista" ovatkin ikimuistoisia. Tätä puolta toivonkin myös KZ2 saagaan. Sinffoniaorkesteri töräyttää basuunat kaakkoon ja antaa sen soida! Pelaajan ruoskiessa Haulikolla ympäriinsä. Onneksi puhun nyt virtuaalisodasta enkä suinkaan amerikkalaisista nuorista soltuista, jotka ajavat tankeilla pitkin Bagdadin katuja Metallican pauhatessa paholaisen sisuksista. Toisaalta juurikin hyvällä ja hienolla äänimaailmalla voitaisiin saada melkoisia adrealiini puuskia aikaan pelaajissa. Mikäs sen parempaa kuin rankan viikon jälkeen kotiin ja sitte pe, la ilta Sibeliuksen tahdissa niittää amerikkalaisia Jenkki pentuja untenmaille, aijai.. ei sen jälkeen mitään elämää tarvitse - se ON Elämää!!





-----------------------------------------------------




Hetkinen tulikin muuten sellainen asia mieleen, että onko tässä KZ2 Multiplayerissa myöskin tällaiset Core ja Hardcore tilat.. ääh ... onkohan tämäkin asia jo käyty läpi, (pahoitteluni) Jotenkin käsitin, että 8 multi-mappia olisi ja pelimuotoja ainakin:

Bodycount, Capture&Hold, Search&Retrieve, Search&Destroy, Assassination ja Destroy Toisaalta jos nämä pelimuodot sitten vaihtelevat kesken pelin.. Hmm.. Tuntuukin siltä ettei ehkä nämä pelimuodot ??? Ole se KZ2 tärkein anti vaan juurikin tuo taitojen ja aseiden muokkaus ja yhdistely.
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Hetkinen tulikin muuten sellainen asia mieleen, että onko tässä KZ2 Multiplayerissa myöskin tällaiset Core ja Hardcore tilat..

Meikäläiselle enemmän kuin tärkeää että saisi kaikki tutkat ja tähtäin viivat pois ruudusta... Mitenköhän on.............?
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Meikäläiselle enemmän kuin tärkeää että saisi kaikki tutkat ja tähtäin viivat pois ruudusta... Mitenköhän on.............?

Ai moninpelistä? Etkö silloin olisi aikalailla altavastaajana?

edit. Niin joo kaikilta, hc-tilassa. Toimisi, varsinkin kun viholliset pitäisi tuon värikoodauksen avulla ilmeisesti ihan helposti omista erottaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

Aattelin ruveta kertomaan ihan suodattamattomana ajatuksiani pelistä sitä mukaa, kun pääsen siinä eteenpäin: http://blog.konsolifin.net/2009/02/04/sotapaivakirja-h-21/

Vähän niinkuin tekisin arvostelua, lukuunottamatta sitä, että en tee arvostelua vaan ainoastaan muistiinpanot. Ja yritän kirjoittaa ne sellaisessa muodossa, että joku muukin ymmärtää. Ja toi on interaktiivista muistiinpanojen tekoa: mulle voi esittää kysymyksiä ja yritän vastata niihin. Ehditte vielä perua ennakkotilaukset. (Itsellä on tilattuna pelin myyntiversio, ja vaikka ton promon sainkin jo nyt, niin kyllähän tämä peli täytyy oikeissa kansissakin löytyä. Kerron myös, jos päätän perua ton tilauksen...)
 
Vastaus: Killzone 2 [PS3 Hype]

... Ehditte vielä perua ennakkotilaukset. (Itsellä on tilattuna pelin myyntiversio, ja vaikka ton promon sainkin jo nyt, niin kyllähän tämä peli täytyy oikeissa kansissakin löytyä. Kerron myös, jos päätän perua ton tilauksen...)
Noista ennakkotunnelmista, tämä lienee turhaa. :)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom