Vastaus: Julkaistut multiplatformit, Xbox 360 vs PS3
Jotain saa, jotain menettää; itse en ole peliä pelannut, mutta tuossa B3D:n keskustelussa kerrotaan PS3-version kärsivän heikosta frameratesta, ja Xbox 360-versiossa on efektejä joita muista versioista ei löydy (motion blur).
Edit: Tomb riderin engine ei näemmä käytä 360 rautaa "oikein"; rendertarget olisi tarkoitus piirtää boxin 10MB:n eDramiin tileiksi pilkottuna, jolloin sinne saadaan helposti mahdutettua antialiasointiin ja moneen muuhun efektiin vaadittava informaation määrä, 1080p resolla. Tomb Riderissä koko frame tungetaan eDramiin kerralla, jolloin sinne ei mahdu 2xAA:lla muuta kuin tuo 1024x576 pikselin kokoinen lopputulos.
Halvalla siis mennään.
Jään mielenkiinnolla odottamaan oman forumimme oman pikselinnyplääjän, Paolon, vastinetta tähän yllä mainittuun väitteeseen ^^
Jotain saa, jotain menettää; itse en ole peliä pelannut, mutta tuossa B3D:n keskustelussa kerrotaan PS3-version kärsivän heikosta frameratesta, ja Xbox 360-versiossa on efektejä joita muista versioista ei löydy (motion blur).
The extra resolution appears to be come at the expense of refresh rate.
360 version appears to be the only version with the motion blur, going by reports from both PS3 and PC users.
Edit: Tomb riderin engine ei näemmä käytä 360 rautaa "oikein"; rendertarget olisi tarkoitus piirtää boxin 10MB:n eDramiin tileiksi pilkottuna, jolloin sinne saadaan helposti mahdutettua antialiasointiin ja moneen muuhun efektiin vaadittava informaation määrä, 1080p resolla. Tomb Riderissä koko frame tungetaan eDramiin kerralla, jolloin sinne ei mahdu 2xAA:lla muuta kuin tuo 1024x576 pikselin kokoinen lopputulos.
Halvalla siis mennään.
Viimeksi muokannut moderaattori: