Vastaus: Operation Flashpoint: Dragon Rising [X360]
Noniin, nyt tänään aloin pelaamaan tota vähän enemmän ymmärryksellä ja taktikoinnilla enkä niinkään hosumisella ja normal vaikeusasteella vaan hardcorella. Onhan toi kivaa ku pitää pitää kaikki hengissä ja sitten sitä karttaaki pitää olla vähän välii kattelemassa ettei mee päin sitä. Hyvä esimerkki kun autolla saavuttiin noin 400m päähän kohteesta niin siinä rupesin kattelemaan kiikareilla että mitä siellä tapahtuu, no eihän siellä tapahdu yhtään mitään ku iso mäki edessä, siitä sitten tepastelemaan rinnettä ylös AI:n kanssa ja ihmettelen mäen päällä kun vieläkään mitään näy, sitten päätin katsoa karttaan, ni oon tepastellu sen AI:n kanssa 300m just päin p*rse**ä. No ei siinä muuta auttanu ku ottaa töppöstä toisen eteen ja tepastella takasin.
Joku tuosta ajamisesta valitti että sitä ei voi antaa AI:n käsiin, no itse annoin ja hyvinhän se meni, vaikkakin vähän hitaalloisesti

, mutta sentään nopeammin kuin mitä kävellen olis matka taittunu. Niistä puista.. ei ne nyt niihin puihin koko ajan törmäile, tuntuu että ne väistee pienimmätkin kivenmurikat, ellette sitten ole käskeneet niitten menemään jonkun tiheesti tikatun metsän läpi

.
Joo ittellä kävi tossa vähän aikaa just kans sillee että jätin oman machinegunnerin auton konekivääriin ja otin 2 muuta mukaan kun huomasin että sehän alko tulittamaan sielä jotain, no juoksujalkaa vähän lähemmäs niin vähän aikaa tulitettua kuolin, ajattelin että ei se nyt tuolta saakka voi osua, mutta kun kuva nousi vähän ylemmäs niin sielähän se konekiväärimies tulitteli just siitä mun ruumiin yli, ei jäänyt varmaan epäselvyyttä kuka veti friendly fireä, no... mutta mitäs menin sen tulilinjalle, pitää olla tästälähtiä varovaisempi.
Joo ja joku kans mainitsi ton AI:n sinkosekoilusta niin ittellä kävi tässä ekassa tehtävässä samanlailla. AI otti mäenpäällä singon käteen ja tuumin, että varmaan se tietää mitä tekee, että kai se näki jonkun ajoneuvon. Vähän aikaa kiikareilla kateltuani ja airstrikeä pistäessän kuulin hirveänpamauksen ja ruutu täris, mä aattelin että eihän ne pommit nyt vielä sieltä tippunu, no... otin kiikarit pois silmiltä ja huomasin 2 jätkää makaavan maassa kuolleena... pistihän tuo huvittamaan kun oli tehtävän alussa, mutta ei olis varmaan huvittanu tehtävän keskivaihella kun äijät pitäis pysyy hengissä ku ne ei respawnaile

.
Lopputunnelmat:
Kyllä tää on sitten tosi hyvä peli kun rupes ajatuksen kanssa pelaamaan eikä höösäämään ja hössöttämään, että mitä seuraavaks, kyl ne AI:t venaa, toisinkun coopissa jenkkien kanssa (vertauskuva.. koska harvemmin sinne pääsee edes pelaamaan kun tulee jo connection failed tai "host unreachable") ei tule yhtään mitään kun yks painelee toiseen suuntaan ja toinen toiseen eikä liideriltäkään tule ainuttakaan käskyä mitä pitäistehdä

.
EDIT: Nyt ei naurata, tehtävä melkeen läpi ja seison sinko jätkän takana kun oon käskeny sen tuhoo APC:n, tää täräyttää suoraan puutapäin ja se oli siinä sitten ja mission time oli 55min....