Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Alan Wake II

Hetkeksi pysähtyi jo sydän kun katsoin että nyt on kunnon alennus PS storessa.
IMG_20240717_214855.jpg
Se olikin vain deluxe upgrade. Mä tosin oon niin "tyhmä" että silti oisin jäänyt odottamaan fyysistä koska sitä on odotettu tähänkin asti.
 
Hetkeksi pysähtyi jo sydän kun katsoin että nyt on kunnon alennus PS storessa.
Näytä liitetiedosto 17487
Se olikin vain deluxe upgrade. Mä tosin oon niin "tyhmä" että silti oisin jäänyt odottamaan fyysistä koska sitä on odotettu tähänkin asti.
Tuolla hinnalla olisin itsekin ostanut jo diginä JOS ei olisi tosiaan se fyysinen tulossa. Mieluummin maksan siis sen 70 euroa (vai mitä se nyt olikaan) fyysisestä ja odotan lokakuuhun (vai mihin se nyt olikaan) :D
 
Tuolla hinnalla olisin itsekin ostanut jo diginä JOS ei olisi tosiaan se fyysinen tulossa. Mieluummin maksan siis sen 70 euroa (vai mitä se nyt olikaan) fyysisestä ja odotan lokakuuhun (vai mihin se nyt olikaan) :D

Noin halvalla ku lähtis ostais jo samalla rahalla molemmat ja jättäis fyysisen version muoveihin lasitetun kristalli kuvun alle pyörimään. :D
 
Ostinpas minäkin sen ensimmäisen fyysisen Alan Wake II -tuotteen eli Ahma-oluen. Oli aika peruskalja. En mitään isompaa syytä ostaa juuri tuota. Paitsi se että sai sen tölkin nyt haltuunsa.

Joo kyllä noista eron maistaa mutta ei silti ainakaan omaan makuun juuri eroa huomaa muuta kuin että kuinka kitkerä olut kyseessä ja omaan makuun kaikki suomioluet on vähän liian kitkeriä että esim tossa mun lemppari Budvarissa on jotenkin se perus lageriin tuotu vähän makeutta mukaan mistä itse pidän
Tässä kesällä tuli testattua ainakin neljää tummaa olutta ja Budvar oli helposti paras juuri sen takia että se oli vähemmän kitkerä tapaus.

Menee jo enemmän ohi aiheen, joten vastaukset ehkä ruoka-aiheiseen lankaan, mutta olikos porukalla antaa Budvarin lisäksi ehdotuksia oluista, jotka on vähemmän kitkeriä? Tummista oluista varsinkin kun niitä nykyään mieluummin juo.
 
Tuli napattua tuo deluxe upgrade alesta, ja juuri vedetty viimeinenkin episodi Night Springsistä: Olipas kertakaikkisen mainio lisäri. Pituudeltaan juuri sopivan mittaisia, ja kaikki sopivasti erilaisia keskenään. Huomaa että kehittäjillä on selkeästi ollut hauskaa näitä tehdessään. Odotukset tulevaa Lake Housea kohtaan nousivat äkkiä hyvinkin korkeiksi.
 
Ylös Bottom