Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuolla hinnalla olisin itsekin ostanut jo diginä JOS ei olisi tosiaan se fyysinen tulossa. Mieluummin maksan siis sen 70 euroa (vai mitä se nyt olikaan) fyysisestä ja odotan lokakuuhun (vai mihin se nyt olikaan)Hetkeksi pysähtyi jo sydän kun katsoin että nyt on kunnon alennus PS storessa.
Näytä liitetiedosto 17487
Se olikin vain deluxe upgrade. Mä tosin oon niin "tyhmä" että silti oisin jäänyt odottamaan fyysistä koska sitä on odotettu tähänkin asti.
Tuolla hinnalla olisin itsekin ostanut jo diginä JOS ei olisi tosiaan se fyysinen tulossa. Mieluummin maksan siis sen 70 euroa (vai mitä se nyt olikaan) fyysisestä ja odotan lokakuuhun (vai mihin se nyt olikaan)
Tässä kesällä tuli testattua ainakin neljää tummaa olutta ja Budvar oli helposti paras juuri sen takia että se oli vähemmän kitkerä tapaus.Joo kyllä noista eron maistaa mutta ei silti ainakaan omaan makuun juuri eroa huomaa muuta kuin että kuinka kitkerä olut kyseessä ja omaan makuun kaikki suomioluet on vähän liian kitkeriä että esim tossa mun lemppari Budvarissa on jotenkin se perus lageriin tuotu vähän makeutta mukaan mistä itse pidän
Mikäs tuo upea termospullo mun vitriinissä sitten on?Ostinpas minäkin sen ensimmäisen fyysisen Alan Wake II -tuotteen eli Ahma-oluen. Oli aika peruskalja.
Onko se siis minun ensimmäinen fyysinen AW2-tuote? Mitä se sinun hyllyssäsi tekee? :OMikäs tuo upea termospullo mun vitriinissä sitten on?
Ostinpa itsekin tuossa pari päivää sitten 2 kpl. Toinen on kylmässä odottelemassa DLC:n korkkausta ja toinen sitten lämpöisessä. Termari jo löytyi ja tuli se collectors edition laitettua tilaukseen boksille.Ostinpas minäkin sen ensimmäisen fyysisen Alan Wake II -tuotteen eli Ahma-oluen.
Control x Alan Wake = Lake House DLC
Kyllähän sitä voisi jo palata Alan Wake 2:n pariin.
Suosittelen tätä Controlin uusintapeluuta koko isosta päästäni. Meikeläisellä jotenkin pysyvästi pureutunut alitajuntaan kummittelemaan pelin arkkitehtuuri, tunnelma, salaisuudet, puzzlet, lore, tyydyttävä räiskintä... Aaahh taitaa olla kolmannen uusintapeluun aika täälläkin edessä.Sitä täytynee ottaa Control + Alan Wake kokonaisuudessaan pelattavaksi tätä menoa. Controlista on ainakin sen verran aikaa, että eihän sitä kohta muista, mitä kaikkea siinäkin tapahtui.
Se on melkein pakko, sillä ekalla kerralla vuosia sitten peli jätti kylmäksi, mutta lisäosat ja varsinkin Ahti jäivät kummittelemaan päässä. Nyt kokonaisuutena Alanin kanssa olisi mielenkiintoista nähdä, miten homma toimii. Varsinkin kun ei tarvitse odotella vuosia tarinoiden välissä.Suosittelen tätä Controlin uusintapeluuta koko isosta päästäni. Meikeläisellä jotenkin pysyvästi pureutunut alitajuntaan kummittelemaan pelin arkkitehtuuri, tunnelma, salaisuudet, puzzlet, lore, tyydyttävä räiskintä... Aaahh taitaa olla kolmannen uusintapeluun aika täälläkin edessä.
Control x Alan Wake = Lake House DLC
Kyllähän sitä voisi jo palata Alan Wake 2:n pariin.
Itsehän en ole koskenut Alan Wake 2:seen sitten viime joulukuun. Lisärit kiinnostaa, mutta kun tieto fyysisestä versiosta tuli ja myöskin tieto siitä, että lisärit on siinä mukana, niin päätin odottaa. Onpahan nyt sitten enemmän Alan Wake pelattavaa.AI että, pitää itsekkin palata pelin pariin.
Ekasta DLC:sitä pelasin sen ekan osan läpi tuossa keväällä. Oli se kyllä aika humoristinen, mutta aivan loistava Pitää pelata ne pari muuta tässä jossain vaiheessa ja sitten sukeltaa tuohon Lake Houseen. Pitäähän sitä kauhua olla lokakuussa
Sitten on toki se Final Draft vielä pelaamatta. Mutta pääpeli on kuitenkin liian hyvässä muistissa, joten se saa saada myöhemmäksi.