JLunen
Well-Known Member
Joo, onhan se sinänsä ihan hyvä pointti jättää inventoryyn muulle tilaa, nyt kun tuo mahdollisuus kerran on.Ite pelasin normilla ja kyllä siinäkin paristoja kertyi niin että varastot pursui niistä. Mut jotenkin se tuntui turhalta kantaa niitä mukana ja lataamista tapahtui niin paljon ja invertory täyttyi paljon tärkeimmistä asioista kun kantaa mukana paristoja.
Tuli myös pelattua eilen se Lake House DLC, mä kyllä tykkäsin siitäkin. Ehkä asiaan vaikuttaa se että tuli pelattua niin pääpeli ja nämä lyhkäset pätkät kaikki yhteen putkeen niin se oli vain lisää pituuttaa koko paketille. Lake House oli myös aika pelottava kokemus, mielellään tietenkin olisin toivonut jotenkin ihan sitä Alan Wake meininkiä eikä näitä Remedyversum tjsp meininkiä. Pitäsivät vaan nämä Alan Waket ja Controllit erillään, easter eggit sit oma juttunsa.
Voin jo lyödä pääni vetoon että jos Control 2 tulee nii siinä sit aletaan mehustaa Alan Wakea ja varmasti tulevissa peleissä muutenkin änketää sitten näitä toisten pelien hahmoja ja versumeja siihen, vaikka mun puolesta Ahti on aina tervetullut!
DLC:stä täytyy sanoa, että tuntuu itsellekin monesti toimivan paremmin, että pelailee pääpelin yhteydessä/heti perään, etenkin Remedyn peleissä ne tuntuu yksistään pelattuina vähän turhilta, kun ovat niin lyhyitä. Pitemmissä peleissä sitten voi olla ähky, että ei jaksa, etenkin jos ne on tarkoitus pelata pääpelin jälkeen. Esim Witcher 3 ja Dragon Age Origins jäi DLC:t odottelemaan ja nyt parin vuoden jälkeenkin on molemmista niitä pelaamatta. Sitten taas Mass Effecteissä ne sujahti kivasti sinne väliin.
Täytyy tuo Lake House pelailla itsekin jahka saa SH2:n maaliin, mutta liikoja en siltä odota. Sitten voi jossain kohtaa ottaa uusintakierroksen ja pelailla dlc:t päätarinan yhteydessä.
Itse kyllä sinänsä tykkään RCU:sta (Remedy Connected Universe), varsinkin kun se ei ole mikään jättieepos ainakaan vielä (vs MCU, sairas määrä leffoja ja sarjoja ja taitaa olla lopulta aika samaa kaavaa keskimäärin). FBC tutkimassa Cauldron Laken tapahtumia sopii mielestäni hyvin molempien pelisarjojen juoneen lopulta, kunhan se ei Wakessa liian suureen rooliin rooliin nouse ja Controlin ja Waken ideat pysyvät riittävän erilaisina. Mikäli Alan Wake 3:sta nyt koskaan edes saadaan..