Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olen ollut pimennossa oikeastaan kaiken peliin liittyvän suhteen kun tarkoitus oli tämä ostaa.Internet kiusaajat voitti.
Edit: Jotain hyvääkin. Pelin ennakkotilaajat saavat ensimmäisen laajennuksen ilmaiseksi ja myöskin day 1 julkaisu stiimissä. Ubisoft näköjään alkaa keräämään pisteitä.
Tässä on aika hyvä otanta Ubisoftin sekoilusta.Ihan ymmärrettävä reaktio. Ubisoft on sössinyt niin huolella tämän pelin kanssa(ja myös yleisesti), että toivovat että pelaajat unohtavat asiat muutamassa kuukaudessa. Saa nähdä miten käy.
Tässä on aika hyvä otanta Ubisoftin sekoilusta.
Saavat kyllä syyttää ihan itseään kun eivät suostu kuuntelemaan pelaajia mitä he haluavat, puhumattakaan seniori johtohahmoista kenelle annettu kenkää ja tilalle palkattu nuoria amatöörejä halvalla mikä vaikuttanut laatuun ja luovuuteen (yleinen ilmiö kuulemma)
Mä en voi sietää tota Asmongoldia! Vaikka kuinka oon laittanut tubessa, etten ole kiinnostunut hänen videoistaan, niin aina niitä tulee tyrkylle. Twitchissä sama juttu. Ihan kuin tämä olisi joku jumalasta seuraava. Jo pelkästään videoiden kuvakkeet saavat minut ärsyyntymään.Miten musta tuntuu, että aina kun nään jotain negatiivista koskien tätä peliä, johtaa jäljet tän kaverin videoon. Vaikuttaa pahemman sortin elämäntaparuikuttajalta, enkä muutenkaan jaksa innostua tubettajasta joka käyttää lähteenään toista tubettajaa.
Jokainen voi päättää kumman videon haluaa katsoa. Kuitenkin video oli mielestäni "on point" vaikka Asmongold olisikin idiootti.Alkuperäiset videot aina ehdottomasti. Ei siihen tarvita ketään antamaan omaa mielipidettään ja pitkittämään videota kaksinkertaiseksi alkuperäisestä tuhlaten kaikkien aikaan. Pidän Asmongoldin videoista ja katson niitä paljon. Kuitenkaan linkkaa ikinä hänen kommentoimiaan videoita koska hän on idiootti.
Kenellä meni, ja kenellä ei. En vain pidä hänestä, joten tuskin se on muilta pois.Kylläpäs meni ihon alle
Ei mikään ihme että paskaa tulee joka tuutista kun kaikki otetaan mukisematta vastaan. Joo kyse on pelkästään videopelistä mutta silti toi firma hoitaa hommansa aivan päin persettä melkein ihan joka osa-alueella.Kenellä meni, ja kenellä ei. En vain pidä hänestä, joten tuskin se on muilta pois.
En minä tarvitse mitään syväanalyysiä siitä, onko pelihahmo mies, nainen, tumma tai smurffi. Tai onko tässä nyt Kiina vai Japani. Tämä on vain minulle yksi videopeli muiden joukossa. Voin kyllä tehdä omat päätelmät ilman mitään tubettajan tai muiden mielipidettä. Jos näillä videoilla yritetään vaikuttaa toisten ostopäätöksiin, niin ainakaan minuun tuollainen ei tehoa. Minusta peli näyttää hyvältä, ja se riittää minulle.
Älä osta sitä peliä sitten. Tai älä tue Ubisoftia kun noin menee tunteisiin. Ei kukaan pakota. Tämä on näin simppeliä.Ei mikään ihme että paskaa tulee joka tuutista kun kaikki otetaan mukisematta vastaan. Joo kyse on pelkästään videopelistä mutta silti toi firma hoitaa hommansa aivan päin persettä melkein ihan joka osa-alueella.
Niin että ei kannata jatkaa keskustelua koska kyseessä on ihan validia kritiikkiä firmaa/pelejä kohtaan ?Älä osta sitä peliä sitten. Tai älä tue Ubisoftia kun noin menee tunteisiin. Ei kukaan pakota. Tämä on näin simppeliä.
Mutta ei tästä sen enempää.
Ei minulla ole mitään sanottavaa enää, niin miksi tätä pitäisi vielä väkisin jatkaa?Niin että ei kannata jatkaa keskustelua koska kyseessä on ihan validia kritiikkiä firmaa/pelejä kohtaan ?
Ei kun menee ihan turhaan inkutukseen vain keskustelu. Ja validia jonkun mielestä, jonkun toisen mielestä ei. En ymmärrä miksi pitää yrittää pakko syöttää omaa näkemystä toisille.Niin että ei kannata jatkaa keskustelua koska kyseessä on ihan validia kritiikkiä firmaa/pelejä kohtaan ?