Hulikopteri
Well-Known Member
No tähänkin lienee se oma klikkejä keräävä porukkansa. Mielipiteitähän ne siinä missä muutkin, jokainen sitten päättää että miten paljon somen suustahengittäjille kannattaa antaa arvoa. Pelinkehityksessä nämä samaiset somettajat eivät taida kuitenkaan olla mukana. Agendakeskustelu taitaa puolestaan olla sellainen heiluri, joka muuttaa suuntaa lausujan mukaan.
Näin äkkiseltään mietin sellaista peliä, jossa olisi nainen pääosassa ja mahdollisimman paljon mustaihoisia hahmoja ja mieleen tuli RE5. Siinähän tosiaan on toinen päähahmoista musta nainen ja kun tapahtumat sijoittuvat Afrikkaan niin valtaosa zombeistakin on mustia. Ilmeisesti tämä on myös pelisarjan parhaiten myynyt osa, vaikka tämäkin sai rasismileiman osakseen. En tiedä sitten, että mitä tästä jää viivan alle.
Pelinkehityksestä en tiedä mitään, enkä liiemmin seuraa mitään someja peleihin liittyen. Pyörin ainoastaan parissa discordyhteisössä ja parilla foorumilla. Luen myös vähän peliuutisia. Siltikin törmään tosiaan aivan liian useasti näihin samoihin asioihin. Siksi alan itse tympääntyä, koska en koe itselleni tärkeäksi fiktiivisissä peleissä mainittuja asioita.
Mitä itse tähän peliin tulee niin hyvä vain että jos hiovat peliä. Mukavampi päästä mahdollisesti nauttimaan valmiista fiktiivisestä pelistä, ja viis veisata höyhöttämisestä oikeasta historiasta tai mistään muustakaan. Sitä en minä pelatessa halua miettiä.