Vastaus: Autopelien kuninkuusluokka (eli kun GT5, Forza 3 ja muut autopelit tappeli)
Monet arvostelut lukeneena en ole löytänyt PS3:lle tahi xboxille hyvää rattia alle 50 euron. Kerro toki jos sellainen löytyy ja vieläpä sylissä pidettävä niin käväsen hakemassa. Kaikki ajosimuista kiinnostuneet eivät pelaa näitä ratilla, omasta kaveripiiristä enemmistössä on ratittomat.
Hyllyssä löytyy tusinan verran tänkin konsolisukupolven autopelejä. Ratti tarvitsisi sohvapöydän ja senkin pitäisi olla melko korkea toimiakseen. Sohvapöytää ei tähän huusholliin tule, mutta toisaalta taas sekä (oikeaa) rallia että rataa ajaneena tiedän että se todenmukaisuus vaatisi paljon muutakin kuin vain ratin. Nautin siis ajamisesta ihan pädillä. Väitän että valtaosa GT5:n ostajista ajaa sitä pädillä.
Cobretti: kerro se sille pleikkari-intoilijalle jolle vastasin ja joka sen vertailun suoritti. Mun mielestä niitä ei voi edes verrata, toinen on peli ja toinen on demo.
Henkilökohtaisesti mä en odota ihan hirveitä peliltä. Se ihan eka GT veti maton alta ja sitä pelattiin paljon. Seuraavat GT:t on sen jälkeen tuntuneet joko EA:n kiekkopelien tyyliseltä rahastukselta tai sitten ovat olleet genressä selvästi kilpailijoitaan jäljessä. GT5:n jatkuvat myöhästymiset vei kans aika paljon mielenkiintoa ja mm kaikki kuvat mitä on nähnyt vauriomallinnuksista on saanut aikaan vain tuskaisia naurahduksia.
Joidenkin mielestä asia on toisinpäin, koska PS3:lle löytyy hyviä rattiohjaimia kaikissa hintaluokissa. Kaikki ajosimuista kiinnostuneet pelaavat näitä ratilla.
Monet arvostelut lukeneena en ole löytänyt PS3:lle tahi xboxille hyvää rattia alle 50 euron. Kerro toki jos sellainen löytyy ja vieläpä sylissä pidettävä niin käväsen hakemassa. Kaikki ajosimuista kiinnostuneet eivät pelaa näitä ratilla, omasta kaveripiiristä enemmistössä on ratittomat.
Hyllyssä löytyy tusinan verran tänkin konsolisukupolven autopelejä. Ratti tarvitsisi sohvapöydän ja senkin pitäisi olla melko korkea toimiakseen. Sohvapöytää ei tähän huusholliin tule, mutta toisaalta taas sekä (oikeaa) rallia että rataa ajaneena tiedän että se todenmukaisuus vaatisi paljon muutakin kuin vain ratin. Nautin siis ajamisesta ihan pädillä. Väitän että valtaosa GT5:n ostajista ajaa sitä pädillä.
Cobretti: kerro se sille pleikkari-intoilijalle jolle vastasin ja joka sen vertailun suoritti. Mun mielestä niitä ei voi edes verrata, toinen on peli ja toinen on demo.
Henkilökohtaisesti mä en odota ihan hirveitä peliltä. Se ihan eka GT veti maton alta ja sitä pelattiin paljon. Seuraavat GT:t on sen jälkeen tuntuneet joko EA:n kiekkopelien tyyliseltä rahastukselta tai sitten ovat olleet genressä selvästi kilpailijoitaan jäljessä. GT5:n jatkuvat myöhästymiset vei kans aika paljon mielenkiintoa ja mm kaikki kuvat mitä on nähnyt vauriomallinnuksista on saanut aikaan vain tuskaisia naurahduksia.