Fiilis tässä pelissä on kyl aivan uskomattoman hieno, ei raaski edes fast travelia käyttää kun tämä maailma on vaan niin mielenkiintoinen vaikka siinä ei niinkään ole mitää "tekemistä". Sit kaikki se ympäröivä badlands aavikko, sit teet tehtävän ja kun lopettaa pelin ajaa kämppään, ottaa viskiä ja polttaa röökin, avaa telkkarin ja kattoo uutiset jossa kerrotaan juuri siitä tehtävästä mitä teit. Itse tehtävätki ovat olleet mun mielestä pelkkää timanttia sekä miten ne on rakennettu, se vaihtelu kun teet ensin yhen hahmon storya sit toisen, sit odotat soittoa ja välis häröilet kaikkee omaa. Jotenkin tosi hyvin rakennettu.
Ohan tässä sit mappi täynnä näitä NCPD keikkoja jotka ovat lähinnä vaan putsaat alueen vihollisista, mutta kun hahmon kehitys on niin massiivinen on mahtavaa mennä vaa kokeilee uusia leluja.
Täs on varmasti melko laaja millaisen hahmon haluat, mutta jotenki tämä quickhacks on niin hemmetin hauska, kunnon trollaibuildi. Isut jemmas ja hakkeroit vempaimia ja vihuja, hakkeroid heidän granaatit tai hakkeroit sirun että tekevät itsemurhan. Sit gorilla nyrkeillä putsaa loput jos istuminen käy tylsäksi, tai sitten tech submachine gunilla joka ampuu pelkkiä headshotteja.
Alkuun peli oli jotenki tosi tylsä, mutta se johtui siitä kun hahmolla ei ollut mitään kun jotkut kämäset alkuaseet eikä mitään kykyjä. Hieman ehkä harmittaa kun ei voi kaikkia atribuutteja saada tappiin, vain 3 saa täyteen ja loput jämät ripotella, tai sit voi jotenki tasaisesti jakaa mut joissain on ne parhaat skillit jotka saa kun kyseinen atribuutti on level 20. Hieman siis pitää pähkäillä, olenki hieman säästellyt pisteitä että pitää nyt miettiä millaisen hahmon tästä loppujen lopuks haluaa.
Hyvin ikävää että tää peli sai paskaa niskaan, toki varmasti ihan syystä mut tuntuu että kaikki se hyvä jotenki hautautui sen paskan alle eikä siitä pahemmin puhuttu julkasussa koska sitä paskamyrksyä oli hauskempaa seurata. Ite odotin ihan tarkoituksella PS5 versiota koska semmosta luvattiin niin ei ollut kiirettä, mutta nyt jos koskaan jos tämä on vielä pelaamatta kannattais ehdottomasti kokea! Peli kaatunut 3 kertaa 70h aikana, vastaan tullut hyvin pieniä bugeja jotka ei kyllä ole pilannut fiilistä.
Olen myös yllättynyt miten hyvin ajaminen tässä on tehty, sitäki toki parannettu mitä se alunperin oli, kuulemma. Mut autois tuntuu olevan painoo eikä vaa et ne hoverboardaa.