Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

Platina hommattu ja siihen tarvittavat tehtävät tehty, mutta vieläkin olisi sivutehtäviä jäljellä. :eek:

Onhan tämä tekemisen puolesta aivan massiivinen.

-Päätarina ja tehtävät aivan timanttia.
-Sivutehtävät ja hahmojen storylinet vähintään yhtä laadukkaita ehkä jopa parempia.
-Gigs eli keikat hauskoja ns "mini" sivutehtäviä jossa pientä tarinaa ja tehtävissä jotain mielikuvitusta.
-NCPD skannerit ovat sit tän pelin ns fillereitä ja ehkä jollain tapaa kerättäviä jotka tuntui olevan sielä vaan mapin täytteenä, mielummin olisin ottanut muutamat keikat lisää, saihan niistä helppoa ja nopeeta rahaa ja expaa mut olisin ne rahat ja expat ottanut vaikka keikoista. Kyl neki oli hauskoja ku teki ekat 3, loput 3 miljoonaa alkoi jo oksettaa.

Muuten mitä tulee tarinaan ja hahmoihin ja itse pelin kulissiin tämä on ihan helposti vähintään witcher 3 tasoa, jopa parempi koska miljöö ja teema iskee itelleen enemmän.

Kyllähän näitä kaatumisia sit alkoi olee mut lähemmäs 200h sisällä nii ehkä 5 max 10 kaatumista, ihme bugeja ym myös tullut vastaan mutta ei mitään peliä rikkovaa. Välil ei ees tiennyt että "kuuluuks tää nyt tähää cyberpunk" maailmaan vaa onxtää bugi, menin ekaan kämppään hakee jotain palkintoo ja nii ihmiset vilkkui oudosti ihan ku niil ois joku cyberglitch päällä. Hetken päästä alkoi sit seinät ja kaikki glitsailee sitä luokkaa ettei auttanut ku load game.

Nyt sit ois tarkoitus putsata ne +10 sivutehtävää pois alta eikä tiie tuleeko vielä jotain soittoja et jätkä töihin siitä, sit voiski alkaa odottelee dlceetä.

Edit: Niitä sivutehtäviä näyttäski olevan jotain 22 jäljellä, katoin vaan kun tekstiä kirjoitin sieltä journalista mut kun menee mappii nii huutomerkkejä olikin tuplasti enemmän. o_O
 
Viimeksi muokattu:
Wuppiduu! Herätellään tätä aihetta.

Tuli aloiteltua vihdoin tämä teos. Julkaisuversion kimppuun ei ollut mitään himoja ja peli tuli ostettua vasta reilusta alennuksesta. Huoneen nurkassa saikin Collector's Edition lojua aika kauan vielä PS5-upgradenkin jälkeen, sillä tuntui ettei ikinä ollut hyvä hetki pelin aloittamiseen.

Nyt peli on kuitenkin korkattu, pelailtu reilu viikko ja eilen pelailin Act 2:n alkua parin pienemmän tehtävän verran.

Ensiksi täytyy sanoa että peli imaisi mukaansa ihan alusta lähtien. Tämähän on ihan helvetin mahtava peli ja just sitä omaa juttua. Tulee mieleen uudet Deus Exät isommassa maailmassa. Mikä olisi pelkästään ajatuksena loistava.

Ihan alussa tuli tehtyä pitkään vain NCPD-tehtäviä vaikka ne kovin yksinkertaisia olivatkin. "Skannaus", hax0rointi ja hiippailu on oma pelityyli. Tosin kolmantena aseena vaimennetun pistoolin ja puukon lisäksi on aina haulikko. Ihan sitä varten että jos paljastuu niin viimeiset vastukset lähtee aika vikkelään manan maille. Tai kaatopaikalle tai mihin ne ruumit tuossa maailmassa sitten kärrätäänkään.

Ykkösaseena on paljaat kädet: tainnutuksia tuli alussa tehtyä mutta myöhemmin vähän aina tehtäväkohtaisesti joko suoria tappoja tai tainnutuksia, riippuen millaista porukkaa vastassa. Jos siellä on vain työtään tekeviä vartijoita, niin tainnutuksia mutta jos jotain ihmiskauppakuspäitä niin ei armoa. Tosin kaikki tuolla tuntuu olevan enemmän tai vähemmän paskaläjiä.

Varsinaisena ykkösaseena taas on veitsi, sillä headshotit tuntuu olevan "one shot killejä", siinä missä pistooli/revolveri/käsiase ei tunnu ikinä tappavan yhdestä osumasta. Mikä on outoa ja typerää. Olen koittanut päivitellä asetta ja speksejä mutta puukko on se, joka varmemmin takaa sen että pysyy hiippailumoodi yllä vaikka harventaa vihuja hieman kauempaakin.

Käsiase onkin jäänyt kakkosaseen ideasta melkein kokonaan käyttämättä ja haulikko on sitten se oikea kakkosase, joka on käytössä vain kun homma menee räimimiseksi.

Mitä tarinaan tulee, niin sehän on timanttia ja juuri se syy miksi peliin pariin on aina niin himo.

Tosin täytyy sanoa että Act 2:n jälkeen laski fiilikset. Juonenkäänne oli todella mielenkiintoinen mutta siinä tuli samalla ärsyttävyyksiä mukana. Spoilereihin varmuuden vuoksi siitä lisää:

Juuri kun olin tottunut että Jackien kanssa tehdään hommia niin tyyppi häipyy kuvioista. Samoin alun rauhallisempi tehtävämäärä muuttuu täysin kun yhtäkkiä tuntuu että jokaikinen tehtävänantaja herää päiväunilta ja alkaa pommittamaan tehtäviä tai muuten vain ilmoittelemaan itsestään. Missä te olitte Act 1:n aikana ja miksi V on nyt niin kovaa valuuttaa?!

Alkoi jopa ahdistamaan tuo tehtävämäärän merkittävä nouseminen siitä alusta kun oli vain NCPD-hommat ja pari isompaa juttua.

Nyt sitten on jokaikinen pikkupomo ja vastaava huutelemassa että tulepa käymään ja joka paikkaan pitäisi revetä. Samalla kun siis olisi kiire hoitaa se juonellinen "aikapommi" kuntoon.

Samoin kun lähdin tekemään sitä "taksiyhtiön" hommaa, niin törmäsin sen rokkarin sivutehtävään minkä tekeminen vähän vei immersiota. Jaa miksikö? No pääjuonessa tuo kyseinen rokkari halutaan tässä kohtaa hemmettiin kuvioista mutta tuossa sivutehtävässä ihan rauhallisesti sidekickaillaan kyttäkomedioiden hengessä keskustellen. Hieman oli kontastia siihen miten se Act 2 alkoi tyypin kanssa.

Varmaan parempi mennä sitten tekemään ainakin se eka päätehtävä ensin niin ehkä tuo ristiriita tasoittuu. Jonkinlaisia kavereita tai yhteistyökumppaneitahan niistä varmasti joka tapauksessa tulee.
 
Viimeksi muokattu:
Mainittu vaihe, missä tehtäviä / yhteydenottoja pamahtaa yhtäkkiä aivan h*lvetisti oli kyllä jotenkin todella huonosti tehty ja rytmitetty. Ja johti ainakin itsellä siihen, että tuli oikein vastareaktiona keskityttyä päätarinaan. Toki sitten lopulta tein sivutehtäviäkin jonkin verran, mutta kun niitä tuputettiin niin typerässä hengessä tuli vähän sellainen "mistäs aloittaisi - no en mistään, kun ei mikään puhutellut toisia enempää"-fiilis. Ne sivutehtävät mitä päädyin tekemään liittyivät pääsääntöisesti hahmoihin, joihin oli jo päätarinan kautta saanut jonkinlaisen siteen.
Pelintekijät: Jos pelimaailmaan pitää ängetä hiukan geneeristä open world -sivutehtävää, niin koittakaa esim. juonen kautta tehdä niitä houkuttelevammaksi, älkää vain lyökö tiskiin että "hei tässä tätä täytettä nyt olisi".

Tämä meni nyt vähän tällaiseksi yleistason valitukseksi ja koskee toki monilta osin muitakin pelejä kuin Cyberpunk 2077:aa.
 
Wuppiduu! Herätellään tätä aihetta.

Tuli aloiteltua vihdoin tämä teos. Julkaisuversion kimppuun ei ollut mitään himoja ja peli tuli ostettua vasta reilusta alennuksesta. Huoneen nurkassa saikin Collector's Edition lojua aika kauan vielä PS5-upgradenkin jälkeen, sillä tuntui ettei ikinä ollut hyvä hetki pelin aloittamiseen.

Nyt peli on kuitenkin korkattu, pelailtu reilu viikko ja eilen pelailin Act 2:n alkua parin pienemmän tehtävän verran.

Ensiksi täytyy sanoa että peli imaisi mukaansa ihan alusta lähtien. Tämähän on ihan helvetin mahtava peli ja just sitä omaa juttua. Tulee mieleen uudet Deus Exät isommassa maailmassa. Mikä olisi pelkästään ajatuksena loistava.

Ihan alussa tuli tehtyä pitkään vain NCPD-tehtäviä vaikka ne kovin yksinkertaisia olivatkin. "Skannaus", hax0rointi ja hiippailu on oma pelityyli. Tosin kolmantena aseena vaimennetun pistoolin ja puukon lisäksi on aina haulikko. Ihan sitä varten että jos paljastuu niin viimeiset vastukset lähtee aika vikkelään manan maille. Tai kaatopaikalle tai mihin ne ruumit tuossa maailmassa sitten kärrätäänkään.

Ykkösaseena on paljaat kädet: tainnutuksia tuli alussa tehtyä mutta myöhemmin vähän aina tehtäväkohtaisesti joko suoria tappoja tai tainnutuksia, riippuen millaista porukkaa vastassa. Jos siellä on vain työtään tekeviä vartijoita, niin tainnutuksia mutta jos jotain ihmiskauppakuspäitä niin ei armoa. Tosin kaikki tuolla tuntuu olevan enemmän tai vähemmän paskaläjiä.

Varsinaisena ykkösaseena taas on veitsi, sillä headshotit tuntuu olevan "one shot killejä", siinä missä pistooli/revolveri/käsiase ei tunnu ikinä tappavan yhdestä osumasta. Mikä on outoa ja typerää. Olen koittanut päivitellä asetta ja speksejä mutta puukko on se, joka varmemmin takaa sen että pysyy hiippailumoodi yllä vaikka harventaa vihuja hieman kauempaakin.

Käsiase onkin jäänyt kakkosaseen ideasta melkein kokonaan käyttämättä ja haulikko on sitten se oikea kakkosase, joka on käytössä vain kun homma menee räimimiseksi.

Mitä tarinaan tulee, niin sehän on timanttia ja juuri se syy miksi peliin pariin on aina niin himo.

Tosin täytyy sanoa että Act 2:n jälkeen laski fiilikset. Juonenkäänne oli todella mielenkiintoinen mutta siinä tuli samalla ärsyttävyyksiä mukana. Spoilereihin varmuuden vuoksi siitä lisää:

Juuri kun olin tottunut että Jackien kanssa tehdään hommia niin tyyppi häipyy kuvioista. Samoin alun rauhallisempi tehtävämäärä muuttuu täysin kun yhtäkkiä tuntuu että jokaikinen tehtävänantaja herää päiväunilta ja alkaa pommittamaan tehtäviä tai muuten vain ilmoittelemaan itsestään. Missä te olitte Act 1:n aikana ja miksi V on nyt niin kovaa valuuttaa?!

Alkoi jopa ahdistamaan tuo tehtävämäärän merkittävä nouseminen siitä alusta kun oli vain NCPD-hommat ja pari isompaa juttua.

Nyt sitten on jokaikinen pikkupomo ja vastaava huutelemassa että tulepa käymään ja joka paikkaan pitäisi revetä. Samalla kun siis olisi kiire hoitaa se juonellinen "aikapommi" kuntoon.

Samoin kun lähdin tekemään sitä "taksiyhtiön" hommaa, niin törmäsin sen rokkarin sivutehtävään minkä tekeminen vähän vei immersiota. Jaa miksikö? No pääjuonessa tuo kyseinen rokkari halutaan tässä kohtaa hemmettiin kuvioista mutta tuossa sivutehtävässä ihan rauhallisesti sidekickaillaan kyttäkomedioiden hengessä keskustellen. Hieman oli kontastia siihen miten se Act 2 alkoi tyypin kanssa.

Varmaan parempi mennä sitten tekemään ainakin se eka päätehtävä ensin niin ehkä tuo ristiriita tasoittuu. Jonkinlaisia kavereita tai yhteistyökumppaneitahan niistä varmasti joka tapauksessa tulee.

Ite kikkailin ja kokeilin paljon kaikilla aseilla, mut lopuks päädyin "smart smg" mikälie joka ampuu pelkkiä headshotteja, sekä katana jolla fileeras botteja pinoon, sit iron fist nyrkit kun teki mieli nyrkkeillä.

Mitä tulee tunnelmaan ja tarinaan olivat jotain ennen-näkemätöntä ja todella laadukasta menoo sen saralla. NPCD skannerit tuntui lähinnä mapin täytteeltä jotka teki ihan vaan koska halus platinan todella itseään toistavia joita oli hauskaa tehää se 2 tai 3 mut kaikki loput miljoonaa sitä samaa. Sivutehtävät olivat sitten mukavia pikkutarinoita jotkut todella laadukkaita sellaisia ja niitä oliski saanut olla enemmän.

Noi NCPD skannerit tuntui olevan siel ihan vaan että saa helppoa massia ja levua ilman sen suurempaa merkitystä. Fast Travelia en käyttänyt lähes koskaan vaan tuli ihan ajeltua koska sekin oli tosi hyvin tehty (kuulemma ajettavuutta parannettu) Radiokanavatki oli yllättävän hyviä, ei ehkä mitää rockstar gta tasoo mut kuitenkin enemmän kun jotain pari tylsää jumputusta (watch dogs legion). Sekä muutenkin kaupunki ja sen ympäröimä syrjäseutu olivat sen verran kaunista katseltavaa että mielellään ajoi ne välimatkat tehtäville.
 
Tässä alkaa olemaan 30 tuntia takana ja jos ei tietäisi mitä ongelmia pelillä on ollut niin ei kyllä uskoisi. Kerran on kaatunut kokonaan, itse asiassa tänään ja muuten ollut vain jokusia hassuja fysiikkaglitchejä tai bugeja. Ikävän usein on hahmo tai auto jäänyt kiinni johonkin eikä ole auttanut kuin ladata aiempi tallennus. Silti varmaan alle kymmenen kertaa mutta tuollaisesta jää jo yksikin kerta mieleen.

Chapter 2:n tehtäväpommituskin rauhoittui vaikka missään vaiheessa tehtäviä ei ole saanut juurikaan vähennettyä. Ei sen takia etteikö niitä tekisi vaan kun tulee melkeinpä heti uutta tehtävää perään. Tai sitten soittaa joku pässi kesken tehtävän, että nyt olisi kiire. Yleensä aavikolle. Yleensä se yksi ja sama tyyppi. Ja sittenhän sitten yrittää mennä mahdollisimman pian.

Kauhean hankala tietää siinä puhelun aikana että onko OIKEA kiire vai voiko tehdä aiemman tehtävän rauhassa loppuun. Kerran tein kesken olleen osan tehtävästä ja kun tuli kohta, jossa pystyi tapaamaan tyypin seuraavassa paikassa jatkoa varten, niin tein sen toisen tehtävän. Kumpikin tehtävä onnistui mutta en tiedä olisinko voinut vain pysyä siinä kesken olleessa tehtäväputken loppuun asti.

Tehtävät on olleet ihan hiton hyviä. Samoin muutenkin kaikki lore, hahmot ja maailma.

Spoileriin viesti sille tyypille aavikolla: Ole nyt, Panam, välillä hiljaa. Koko ajan olen yrittänyt saada sua menemään oman porukan mukaan ja luullut jo kahteen otteeseen että se on hyvästit nyt, mutta ei, Panam taas pian soittelee että joku hätä on ja ei kerro vaan pitää ajaa aavikolle. No, lapsenvahti tulee apuun heti kun ehtii.
 
Tehtävistä:

Jotkut hahmojen storyline tehtävät voi tulla "mission failed" jos liikaa munii, muistaakseni jotkut tehtävät voi myös kusta jos ei tee tiettyjä objecteja ja oli myös jollain dialogi valinnoilla merkitystä miten homma sit menee jatkossa. Ite tein aina tehtävät loppuun ja kun soitto tuli nii mentiin kiltisti paikalle.
 
Tehtävistä:

Jotkut hahmojen storyline tehtävät voi tulla "mission failed" jos liikaa munii, muistaakseni jotkut tehtävät voi myös kusta jos ei tee tiettyjä objecteja ja oli myös jollain dialogi valinnoilla merkitystä miten homma sit menee jatkossa. Ite tein aina tehtävät loppuun ja kun soitto tuli nii mentiin kiltisti paikalle.
Ainakin pari kertaa olen vastannut puheluun jotain että "ei ehdi nyt" eikä ole tehtävä mennyt pilalle. Samoin ainakin kerran olen jättänyt tehtävän "roikkumaan" sillä aiemmin kuvaamallani tavalla, eli kun on yksi "vaihe" mennyt läpi ja pitäisi mennä seuraavalle tapahtumapaikalle niin olen käynyt pitkän sivutehtävän siinä välissä.

Varmuuden vuoksi noissa tein aina tallennuksen jos tuleekin ongelmia mutta ei ole vielä ainakaan tullut.

Tarkoituksena olisi myös keskittyä yhteen hommaan kerrallaan mutta peli vähän ärsyttävästi tekee tuota että kesken tehtävän huutelee muualle.
 
No yleensä ite tein että kun ootteli välillä pitkiäkin aikoja jotain puheluu nii siin välis ehtii touhuta kaikkea muuta.
 
No yleensä ite tein että kun ootteli välillä pitkiäkin aikoja jotain puheluu nii siin välis ehtii touhuta kaikkea muuta.
Ootteli? Eihän tuossa ehdi odotella yhtään mitään kun koko ajan on tehtäviä enemmän kuin ehtii tekemään ja kun saa jonkun tehtyä niin on tullut siinä aikana 2-3 lisää :D

Ehkä se tässä vielä tasoittuu/hiljenee mutta tunteja on takana sellaiset 30, hahmon taso 19 ja tehtäviä vain pukkaa jatkuvasti. Tai siis tasaiseen tahtiin niin että ne ei suinkaan vähene tekemällä vaan tuntuu että tulee aina kaksi lisää kun yhden tekee.

Juuri tänäänkin kun pelailin niin erään huutomerkin alueelle mennessä sain soiton että tulepas käymään illalla. Tein se huutomerkin lyhyen tehtävän ja lähdin toista tekemään, niin senkin alussa saan soiton että olisi tehtävä tarjolla. Oli tuossa lyhyessä ajassa, jossa meni ehkä 10 minuuttia, sain tehtyä yhden (erikoisen lyhyen) sivutehtävän ja ajettua toisen tehtävän alkuun, jonka aikana tuli kaksi uutta tehtävää.
 
Ootteli? Eihän tuossa ehdi odotella yhtään mitään kun koko ajan on tehtäviä enemmän kuin ehtii tekemään ja kun saa jonkun tehtyä niin on tullut siinä aikana 2-3 lisää :D

Ehkä se tässä vielä tasoittuu/hiljenee mutta tunteja on takana sellaiset 30, hahmon taso 19 ja tehtäviä vain pukkaa jatkuvasti. Tai siis tasaiseen tahtiin niin että ne ei suinkaan vähene tekemällä vaan tuntuu että tulee aina kaksi lisää kun yhden tekee.

Juuri tänäänkin kun pelailin niin erään huutomerkin alueelle mennessä sain soiton että tulepas käymään illalla. Tein se huutomerkin lyhyen tehtävän ja lähdin toista tekemään, niin senkin alussa saan soiton että olisi tehtävä tarjolla. Oli tuossa lyhyessä ajassa, jossa meni ehkä 10 minuuttia, sain tehtyä yhden (erikoisen lyhyen) sivutehtävän ja ajettua toisen tehtävän alkuun, jonka aikana tuli kaksi uutta tehtävää.
Jännää, koska oman kokemukseni mukaan Cyberpunk on onnistunut tasapainottamaan tuon soittelurumban harvinaisen hyvin niin, ettei se tunnu mitenkään tuputtavalta tai häiritsevältä. Kun vertaa esim. rinnalla pelaamaani Hogwarts Legacyyn, jossa melkein aina päätehtävien jälkeen niitä äänikirjeitä tupsahtaa joku 5 kappaletta, niin Cyberpunkissa niitä puheluita päinvastoin odotti ja kuunteli mielenkiinnolla.

Monien puheluiden jälkeen tosiaan tuli pakottava tarve lähteä tekemään annettu sivutehtävä välittömästi, mutta ei siksi, että olisi iskenyt joku fomo päälle, vaan ihan sen takia, että hahmo ja tämän hätätila oli niin hyvin kirjoitettu. Tuntui vain loogiselta, että V lopettaa välittömästi sen mitä ikinä olikaan tekemässä ja ryntää heti avuksi tai välillä ihan vaan henkiseksi tueksi.

Cyberpunkissa on ollut monia harvinaisia hetkiä, joissa olen voinut reagoida pelaajana tilanteisiin tismalleen samoilla tavoilla ja tunteilla, kuin kuvittelisin V:n reagoivan. Totaalisen immersion hetkiä.
 
Liekö sitten merkitystä että miten on pelannut. Olen pelannut oikeastaan lähinnä vain isompia sivutehtäviä enkä kauheasti harhaillut muuten kuin niiden viemänä, joten usein tehtävien aikana sitten tulee yhteydenottoja joka paikasta. Ja sitten kun teen sitä että en odota jatkotehtävää vaan menen johonkin toiseen niin se jatkotehtävän tyyppi saattaa sitten soitella että nyt on hätä tms.

Olisihan tuohon toivonut jonkinlaisen systeemin että ei tule ainakaan kesken tehtävän puheluita. Mutta kyllä niitä tulee ihan muutenkin tuohon tyyliin kuin kirjoitin. Tai no, kaikki ei ole puheluita mutta viestejä ja puheluita.
 
Kyl mullaki ihan erilainen mielikuva että ei tullut sitä "no mikä nyt taas hätänä". Joskus sai ootella soittoa peräti 2 peli vuorokautta nii kyl siinä välissä ehtii tekee muuta välissä. Mut tosiaan ei mulle tullut missään vaiheessa mitään ähkyä kun nyt lykätää koko ajan kaikkea eteen. Ihan sai fiilistellen mennä, näin minä mun cyberpunk elämyksen koin.
 
Aavikkotyypin storyline kannattaa muistaakseni tehdä loppuun asti, koska siltä saa yhden pelin parhaista sniper-kivääreistä. En muista oliko se vapaaehtoinen tiettyyn pisteeseen. Tosin noista kaikista aseista saa jossain kohtaa sen "teknisen piirustuksen" millä voi tehdä jopa Legendary-tason versioita niistä anyway - mutta se vaatii sitä alkup. aseen perusversiota yhden kappaleen.
 
Aavikkotyypin storyline kannattaa muistaakseni tehdä loppuun asti, koska siltä saa yhden pelin parhaista sniper-kivääreistä. En muista oliko se vapaaehtoinen tiettyyn pisteeseen. Tosin noista kaikista aseista saa jossain kohtaa sen "teknisen piirustuksen" millä voi tehdä jopa Legendary-tason versioita niistä anyway - mutta se vaatii sitä alkup. aseen perusversiota yhden kappaleen.
"Storyline" kuulostaa siltä että en ole sellaista vielä tehnyt mutta useamman tehtävän kuitenkin ja jokin sniputin sieltä kyllä jo putosi.

En kyllä tee niillä mitään kun ei sniputtelu oikein innosta. Samoin kaikki sarjatuliaseet saa mennä mäkeen. Se on puukkoa ja äänenvaimennettua käsiasetta ja jos on pakko niin haulikkoräimettä sitten :D Eli hiippaillaan niin kauan kuin pystyy ja kun kakkeli osuu tuulettimeen niin sitten alkaa räime ihan kunnolla.
 
Aavikkotyypin storyline kannattaa muistaakseni tehdä loppuun asti, koska siltä saa yhden pelin parhaista sniper-kivääreistä. En muista oliko se vapaaehtoinen tiettyyn pisteeseen. Tosin noista kaikista aseista saa jossain kohtaa sen "teknisen piirustuksen" millä voi tehdä jopa Legendary-tason versioita niistä anyway - mutta se vaatii sitä alkup. aseen perusversiota yhden kappaleen.
Luettuani boldattua kohtaa mietin jo ihan muuta kuin mihin viesti sitten eteni. Mutta totta, hyvä kiikarikivääri tuosta polusta irtosi myös!
 
Ylös Bottom