Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

kyseessähän ei tosiaan ole DLC vaan ihan samanlainen Expansion niin kun oli W3:n blood and Wine ja Heart of stonekin, sen takia ärsyttää että sitä uutisoidaan dlc:nä koska kyseessä on tosiaan Expansion ja aikalailla koskaan ei oo Expansionit ilmaisia minkään AAA tason pelin kohdalla.

Phantom Liberty is a spy-thriller expansion for Cyberpunk 2077. Become V, a cyberpunk for hire, and take on an impossible mission of espionage and survival. Use new skills, equip new weapons and tech, and plunge deep into a web of shattered loyalties and political power plays.
 
Viimeksi muokattu:
kyseessähän ei tosiaan ole DLC vaan ihan samanlainen Expansion niin kun oli W3:n blood and Wine ja Heart of stonekin, sen takia ärsyttää että sitä uutisoidaan dlc:nä koska kyseessä on tosiaan Expansion ja aikalailla koskaan ei oo Expansionit ilmaisia minkään AAA tason pelin kohdalla.

Phantom Liberty is a spy-thriller expansion for Cyberpunk 2077. Become V, a cyberpunk for hire, and take on an impossible mission of espionage and survival. Use new skills, equip new weapons and tech, and plunge deep into a web of shattered loyalties and political power plays.

DLC can range from cosmetic content, such as skins, to new in-game content such as characters, levels, modes, and larger expansions that may contain a mix of such content as a continuation of the base game. In some games, multiple DLC (including future DLC not yet released) may be bundled as part of a "season pass"—typically at a discount in comparison to purchasing each DLC individually.
 
Jaha, tänne ei ole tullut kirjoiteltua mutta pääsin Chapter 3:en ja tajusin että juonihan vetelee viimeisiä. Hitto tuo on lyhyt! Siis juoni. Muuten on mennyt 80 tuntia pelin parissa.

Jäin Chapter 2:n jälkeen tekemään tietyssä vaiheessa giggejä ja muuta sivuhommaa kun halusin niitä vähemmäksi ja ehkä vähän myös säästellä tarinajuonta. En yhtään tajunnut kuinka lopussa jo olin ja juuri sen vuoksi että noita tarinatehtäviähän on lopulta hyvin vähän.

Kai se on ihan hyväkin juttu. Witcher 3:n kanssa vähän väsyi vaikka se oli hyvä alusta loppuun asti. Silti se pituus uuvutti.

Mutta ei haittaa yhtään että DCL/laajennus nyt tulossa melkein oman pelisession perään :D Hyvin asiat muistissa ja tehtäviäkin vielä tekemättä.

Tämä peli on ollut kyllä todella loistava. Harmi kun pilasivat julkaisun. Olisi muistettu varmaan paljon paremmin jatkossakin. Toki itse varmasti muistelenkin mutta aina myös sen että peli odotti 2 vuotta pelaamista lattiallani :D

(Kyse siis siitä isosta spessuversiosta, jonka sain alesta ja joka ei mahdu mihinkään muualle)
 
Niitä spessuversioita sai katastrofi julkkarissa tyyliin 70e. Meinasin jo että pitäskö ihan jo sen krääsän takii hakee mut jäi hakematta. Tosin se on semmosen vanhan kuvaputki tv.n kokoinen mötikkä et ei se tänne ois mahtunut, muuta ku just ehkä johonki pöydän alle tai käyttää sitä itse pöytänä.
 
Haluatteko kuulla jotain vielä parempaa kuin dlc uutinen. Pääpelin kaikki systeemit ovat kokeneet valtavia muutoksia ja uudelleen tasapainotusta.

“All the core, main systems of the game have been redone or updated in a major way,”


Eli uusi läpipeluu tiedossa joskus jahka Starfieldin peluulta ehtii.
 
Huhhuh, vaikuttaa kyllä todella hyvältä ja isolta paketilta. Jotkut olivat päässeet pelaamaan peliä jo etukäteen ja ovat sanoneet, että peli tuntuu nyt siltä, mitkä odotukset olivat ennen julkaisua.

Myös mitä joidenkin tekijöiden twiittejä olen lukenut, niin vaikuttavat olevan hyvin varmoja lisäosan suhteen.

Ilmeisesti uusi läpipeluu on suositeltavaa aloittaa lisäosan julkaisun jälkeen, sillä pääpeliin tulee myös paaaljon uutta. Itse aion näin myös tehdä.
 
Nyt kun tämä dlc on tulossa niin asensin pääpelin ps5 ja aloitin alusta kun joskus jäi kesken. Kolme tuntia näköjään meni. Alussa peli ihan ok. Mutta on tää liian scifi. Sitten tuli tehtävä jossa piti kelata videoo ja säädellä lämpokuvaa pitkin tallennetta niin meni jo maku ja mielenkiinto. Tuskin tulee jatkettua.
 
Jaa'a, minä olen nyt vähän yli 80 tuntia pelannut enkä ihan vielä lopussa ja minusta peli tuntuu nytkin todella hyvältä pelata. Sellainen (uusi) Deus Ex ja ehkä vähän jopa Dishonored fiilis gameplayn puolesta, mikä siis pelkkää plussaa molemmat. En tiedä mitä ne uudistukset peliin on mutta en kyllä tiedä miksi sitä uudestaan lähtisi kymmeniä tunteja vetämään. Saa lisäri riittää minulle. Ja toki muut uudet tekemiset ja tehtävät, jos niitä ihan emopeliinkin on tulossa.
 
Nyt kun tämä dlc on tulossa niin asensin pääpelin ps5 ja aloitin alusta kun joskus jäi kesken. Kolme tuntia näköjään meni. Alussa peli ihan ok. Mutta on tää liian scifi. Sitten tuli tehtävä jossa piti kelata videoo ja säädellä lämpokuvaa pitkin tallennetta niin meni jo maku ja mielenkiinto. Tuskin tulee jatkettua.
Sci-fiähän Cyberpunk 2077 tosiaankin on viimeisen päälle. Herää vain kysymys miksi olet pelin edes hankkinut, jos kunnon sci-fi ei kiinnosta?
 
Hyvää kannattaa odottaa. En ole vieläkään korkannut peliä, mutta alkaa ilmeisesti olla otollinen hetki sille. Toivottavasti peli on pitkän muhimisen jälkeen aivan eri tasolla kuin se julkaisun kuuluisa farssi.
 
Sci-fiähän Cyberpunk 2077 tosiaankin on viimeisen päälle. Herää vain kysymys miksi olet pelin edes hankkinut, jos kunnon sci-fi ei kiinnosta?
Tarkistin kirjanpidon ja ostin tämän kesäkuussa 2021 16€ verkkokaupasta ihan keräilyn ja testauksen takia kun noin halvalla lähti. Plus tässä tuli kartta, postikortteja mukana että ei paha paketti tuohon hintaan. Nyt 2023 peli näyttää kyllä hyvältä ja pyörii hyvin mutta ei sitten ole kuitenkaan mun makuun.

Hyvää kannattaa odottaa. En ole vieläkään korkannut peliä, mutta alkaa ilmeisesti olla otollinen hetki sille. Toivottavasti peli on pitkän muhimisen jälkeen aivan eri tasolla kuin se julkaisun kuuluisa farssi.
Nyt 2023 peli näyttää hyvältä ja pyörii hyvin ainakin PS5.
 
Hyvää kannattaa odottaa. En ole vieläkään korkannut peliä, mutta alkaa ilmeisesti olla otollinen hetki sille. Toivottavasti peli on pitkän muhimisen jälkeen aivan eri tasolla kuin se julkaisun kuuluisa farssi.
No jos haluat odottaa vielä lisää niin tuossahan juuri sanottiin että jotain "overhaulia" tulossa peruspeliinkin :D

Olen kyllä itse tyytyväinen että sain aloiteltua pelin vihdoin kun se ensin oli useamman vuoden odottamassa. Hyvässä kunnossa on enkä jaksa sen pariin palata sen enempää kuin Witcher 3:nkaan pariin olen jaksanut. Siihenhän tuli myös se joku suuri päivitys myöhemmin, jota en ole edes testannut. Viimeksi pelasin ne lisärit julkaisuissaan ja se oli se peli sitten siinä.

Cyberpunkille voisi tietty sen verran antaa uutta kierrosta että testailisi ne eri alut ja mahdolliset erot ja uudet tehtävät mutta ei kyllä mitään kokonaisia kierroksia jaksa enää uusiksi vetää. Siellä on Hogwartsia, Tearsia, Starfieldiä ja ties mitä tulossa ja jonossa, joten miten aika riittää edes niihin, saati jos pelailee jotain massiivisia pelejä uusiksi :p
 
^aikalailla samoilla linjoilla, itsekään en näe että olisin tätä "ihan kiva 8/10"-peliä pelaamassa uusiksi. Liikaa muita juttuja kesken.

Mutta DLC:tä kohtaan varovainen kiinnostus. Vähän ollut periaatteena että CDPR pitäköön tunkkinsa enkä anna heille euroakaan tästä pelistä, mutta katsotaan jos lisäosasta saisi vastinetta rahoilleen, niin ehkä siitä voi muutaman euron maksaakin. (Pääpelihän tuli lainattua kaverilta)
 
Ylös Bottom