Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Meikä tykkäs kanssa tästä mutta harmittaa suunnattomasti pelin käsittämättömän typerä suunnittelu läpäisyn jälkeen. Eli mullahan on ainoa tallennus viimeisen tehtävän lopussa enkä pääse enää läpäisyn jälkeen takaisin tekemään puuttuvia sivutehtäviä. Alkuun se antoi mahdollisuuden palata vielä Night Cityyn. Tuli muistaakseni jokin valinta lopputekstien jälkeen. Silloin en palannut ja heippa... Se mahdollisuus meni sit siinä. Eli koko homma alusta.. ei kiitos
Mä tein sen virheen että tallensin vasta tyyliin 5min ennen loppuhuipennusta ja varmaan just tuon no point of return päälleAi, no mulla oli ainakin se tallennus ennen vikaa tehtävää eli "no point of return" mut sen ku veti se palas aina takas aikaan ennen sitä tehtävää ja pystyi tekee kaikkia sivutehtäviä/käymään kaikki vaihtoehtoiset loput jne.
Tässä tapauksessa syynä ei siis ole pelin "käsittämättömän typerä suunnittelu"Mä tein sen virheen että tallensin vasta tyyliin 5min ennen loppuhuipennusta ja varmaan just tuon no point of return päälle
Juuri tällaisten kämmien takia niitä tallennuksia "pyöritetään" että niitä on useita monesta eri kohtaa.Mä tein sen virheen että tallensin vasta tyyliin 5min ennen loppuhuipennusta ja varmaan just tuon no point of return päälle
Jep, oma mokahan tuo oli mutta ainoa open world peli jossa tämä on tullut vastaan. Kyllä se mun mielestä on typerää pelisuunnittelua jos läpäisyn jälkeen ei päästetä takaisin kaupungille pyörimään mikäli valitset kahdesta vaihtoehdosta väärin. Miksi sitä vaihtoehtoa ei voisi tarjota jokaisen kerran kun pelin pelaat läpi? Mikä siinä on syynä että tämän pitää rajoittaa?Tässä tapauksessa syynä ei siis ole pelin "käsittämättömän typerä suunnittelu"
Olet oikeassa että kehittäjien kannattaisi tehdä tuo niin ettei tuota ongelmaa synny mutta ei CP 2077 ainoa peli ole jossa sitä pelin jälkeistä riehumista ei tueta muuten kuin lataamalla joku aiempi tallennus. Ne on kyllä kieltämättä aina tympeitä tapauksia kun ei voi niin huoletta pelailla.Jep, oma mokahan tuo oli mutta ainoa open world peli jossa tämä on tullut vastaan. Kyllä se mun mielestä on typerää pelisuunnittelua jos läpäisyn jälkeen ei päästetä takaisin kaupungille pyörimään mikäli valitset kahdesta vaihtoehdosta väärin. Miksi sitä vaihtoehtoa ei voisi tarjota jokaisen kerran kun pelin pelaat läpi? Mikä siinä on syynä että tämän pitää rajoittaa?
Eikö pelissä kuitenkin ole auto savet, joita ei (uskoakseni) pysty ylikirjoittamaan?Jep, oma mokahan tuo oli mutta ainoa open world peli jossa tämä on tullut vastaan. Kyllä se mun mielestä on typerää pelisuunnittelua jos läpäisyn jälkeen ei päästetä takaisin kaupungille pyörimään mikäli valitset kahdesta vaihtoehdosta väärin. Miksi sitä vaihtoehtoa ei voisi tarjota jokaisen kerran kun pelin pelaat läpi? Mikä siinä on syynä että tämän pitää rajoittaa?
En muista tarkalleen olisiko lopputekstien jälkeen tullut kysymys one more gig? tai jokin vastaava. Tuo on se hetki milloin kannattaa valita yes. Itse mietin että en mä nyt jaksa ja tehdään puuttuvat tehtävät myöhemmin. Jos yhden valinnan taakse tuo rajoitetaan niin laittaisi sitten ilmoituksen että jos et ota tehtävää pitää peli aloittaa alusta. No point of return varoitus saatiin yhdessä tehtävässä mutta ei sekään kertonut että paluu ei ole mahdollista edes läpäisyn jälkeen. Se kertoi ainoastaan sen että nyt on peli mentävä loppuun. Oma mokahan tuo oli kun pidin vain yhtä tallennusta ja epähuomiossa valitsin väärin. Elättelen kuitenkin toiveita että dlc antaa mahdollisuuden jatkaa omalla hahmolla kaupungilla pyörimistä.Olet oikeassa että kehittäjien kannattaisi tehdä tuo niin ettei tuota ongelmaa synny mutta ei CP 2077 ainoa peli ole jossa sitä pelin jälkeistä riehumista ei tueta muuten kuin lataamalla joku aiempi tallennus. Ne on kyllä kieltämättä aina tympeitä tapauksia kun ei voi niin huoletta pelailla.
Näitäkin etsiskelin mutta taisi olla ainoastaan no point of return tehtävän jälkeen viimeisimmät.Eikö pelissä kuitenkin ole auto savet, joita ei (uskoakseni) pysty ylikirjoittamaan?
Outoa. Kun omasta pelistä tarkastin, niin näitä auto saveja oli pitkä liuta.Näitäkin etsiskelin mutta taisi olla ainoastaan no point of return tehtävän jälkeen viimeisimmät.
Mitäs hittoa? Muistelen, että alunperin lupailivat olevan ilmainen DLC. No, voi olla, että sekoitan johonkin muuhun peliin tai jotain vastaavaa, mutta jäänyt kyllä varsin vahva mielikuva, että olisivat lupailleet ilmaista DLC:tä. No, tulee tuo toki tuohonkin hintaan sitten ostettua, jos noin tuo hinta todella on.Tietoa vuotanut DLC:stä. Hintaa 30€. Toivottavasti on eheä ja valtava pakkaus tohon hintaan.
Cyberpunk 2077 Phantom Liberty Leaks Online at $34.99
The Cyberpunk 2077 Phantom Liberty DLC has leaked online ahead of today's speculated Summer Game Fest announcement.insider-gaming.com
Witcher 3:n DLC-paketteja kun miettii, niin luulisi saavan rahoillensa vastinetta. Mutta ainahan sitä voi käydä toisinkin.Tietoa vuotanut DLC:stä. Hintaa 30€. Toivottavasti on eheä ja valtava pakkaus tohon hintaan.
Cyberpunk 2077 Phantom Liberty Leaks Online at $34.99
The Cyberpunk 2077 Phantom Liberty DLC has leaked online ahead of today's speculated Summer Game Fest announcement.insider-gaming.com
Witcher 3:n DLC-paketteja kun miettii, niin luulisi saavan rahoillensa vastinetta. Mutta ainahan sitä voi käydä toisinkin.
No tätä mäkin kelasin! Siis alunperin ostin sen Cyberpunk 2077 Xbox onen, siinä oli että sisältäisi myös tulevan lisäosan(t), ainakin mainostettiin näin. Nythän koko DLC:tä en pääse sillä boxilla edes pelaamaan.Mitäs hittoa? Muistelen, että alunperin lupailivat olevan ilmainen DLC. No, voi olla, että sekoitan johonkin muuhun peliin tai jotain vastaavaa, mutta jäänyt kyllä varsin vahva mielikuva, että olisivat lupailleet ilmaista DLC:tä. No, tulee tuo toki tuohonkin hintaan sitten ostettua, jos noin tuo hinta todella on.
Ilmaisia DLC on jo tullut mutta nämä isommat expansionit on alusta asti sanottu että eivät ole ilmaisiaNo tätä mäkin kelasin! Siis alunperin ostin sen Cyberpunk 2077 Xbox onen, siinä oli että sisältäisi myös tulevan lisäosan(t), ainakin mainostettiin näin. Nythän koko DLC:tä en pääse sillä boxilla edes pelaamaan.