Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Cyberpunk 2077

itselle se pahin ongelma on edelleen ne todella pienet ingame tekstit, ne on siis aivan liian pieniä. toivoisin että tämä olisi todella korkealla heidän parannus listoillaan. eli tekstit valikoissa, tv:ssä ruudussa. ei niin tärkeiden npc hahmojen keskusteluissa jopa noissa codex pätkissä. sitä en tajua kun siinä Witcher 3:ssa oli tämä sama ongelma. että miten eivät ole tästä ottaneet opikseen.

Toinen semmonen pieni juttu mutta olisi todella mukava lisä olisi jos antaisivat minun istua kojuissa/baareissa muissa rakennuksissa oleviin penkkeihin ja välillä ihan vaan fiilistellä olisi loistava lisä näin photomode käyttäjän näkökulmasta. nyt usein käy silai että piilotan oman hahmon ja kuvaan vaan noita npc hahmoja

Mutta nämä ovat vain pieniä juttuja muutenhan peli maistuu loistavasti. PC:lläkin peli kellon tuli eilen +30h eilen ei pystynyt lopettaa millään. Loistava peli ja itselle/henkilökohtaisesti edelleen se 93-95 tason Mestariteos. vaikka muutenkin odotukset peliä kohtaan olivatkin varmaan epäinhimilliset. Mainittakoon tähä loppuun että PC versio ei ole itsellä kaatunut vielä kertaakaan
 
Viimeksi muokattu:
Miten niin jos? Ubisoft on julkaissut jopa kaksi bugiläjää viimeisen kuukauden kahden sisään, eikä ole missään vaiheessa ilmottanut palauttavansa niistä rahoja. Vai onko minulta mennyt jotain ohi?

Ubisoftin tapa hoitaa ongelma-asioita esim. Watch Dogsin kanssa on tämä: 81 sivullista asiakaspalautetta yhdestä bugista, johon saatiin yksi vastaus foorumin modelta ja nolla vastausta Ubisoftin devaajilta. Tähän on mennyt neljä viikkoa, eikä asiaa ole korjattu vieläkään.

Vertailun vuoksi Cyberpunk on ollut julki viisi päivää ja CDPR ovat jo myöntänyt, että vituiksihan tämä meni ja halukkaat saavat nyt rahansa takaisin. Edellisen konsolisukupolven versioiden julkaisu tuossa kunnossa oli kyllä eeppinen feili ja CDPR epäonnistui täydellisesti odotusten hallinnassa. PC-kuvan pyörittäminen markkinointimateriaaleissa antoi aivan väärän kuvan pelistä ja sen teknisestä laadusta.

Syyttäkää vaan fanipojaksi, mutta kaipaisin jotain suhteellisuuden tajua näissä vertailuissa ja tilityksissä. Olet pettynyt ja sinulla on mahdollisuus kompensaatioon, joten hommahan on vähän niinkuin selvä, eikö?
Aika kaukana on nuo kaksi "bugiläjää" tästä tuotoksesta. Huomattavasti paremmalla tolalla ne on ollut alusta asti verrattuna siihen mitä nyt CDPR tietoisesti ja ilman mitään varoitusta puski pihalle. Mutta se on vain niin muodikasta huudella Bugisoftia sun muuta paskaa, kun ei ole tämä niin ihanan käyttäjäystävällinen CDPR kyseessä. Onhan se niin valtavan jaloa ensin olla hiljaa ongelmista ja yrittää myydä jengille täysin pelikelvoton pökäle (PS4/XONE) ja sitten, kun jengi älähtää niin pyydellä anteeksi ja sanoa, että "ei me nyt tätä haluttu/tiedetty" halukkaat saa rahansa takaisin (jos jaksatte ruveta siihen rulianssiin). Siinä sinulle suhteellisuuden tajua.

PS. Omistan kolme Ubin uusinta peliä ja jokaista niistä on tullut pelattua vähintään 15h, mikään niistä ei ole tällä tasolla, että tuntuu, että peli halkeaa liitoksistaan, kun erehtyy vähän katsomaan väärään suuntaan.
 
Yksi muuten kovimpia juttuja ollu tässä pc playtroughssa kun on ollut niin sanotusti nyt kartalla pelin mekaniikoista. itsellä on aika selvä Cycle miten hoidan asiat CP:ssä. sen takia minulla ei ole ollutkaan koko pelin aikana rahaongelmia (tälläkin hetkellä joku 90k). ja en ole käyttänyt kertakaan sitä jonku mainitsemaa kikkaa vaan olen kehitellyt omat kikat. Yhtäkään guidea en ole lukenut vaan opetellut asiat itse. mutta se että opettelin ne asiat jo tuossa ps4 versiossa on kyllä edesauttanut hyvin tätä pc version playtroughta.

älkää käyttäkö quicktravelia ollenkaan jos haluatte dealejä kulkupeleistä. itellä semmonen 25 eri dealia tuolla logissa odottelemassa. eli dealejä tulee sitä mukaan mitä enemmän on kilometrejä. Tämä asia ja moni muukin asia kehittyy sitä mukaan mitä enemmän vietät aikaa siellä free roamissa.
 
Viimeksi muokattu:
Yksi muuten kovimpia juttuja ollu tässä pc playtroughssa kun on ollut niin sanotusti nyt kartalla pelin mekaniikoista. itsellä on aika selvä Cycle miten hoidan asiat CP:ssä. sen takia minulla ei ole ollutkaan koko pelin aikana rahaongelmia (tälläkin hetkellä joku 90k). ja en ole käyttänyt kertakaan sitä jonku mainitsemaa kikkaa vaan olen kehitellyt omat kikat. Yhtäkään guidea en ole lukenut vaan opetellut asiat itse. mutta se että opettelin ne asiat jo tuossa ps4 versiossa on kyllä edesauttanut hyvin tätä pc version playtroughta.

Juu en itsekkään lue, tai katso yhtään guidea ekalla läpipeluukerralla. Häviää muuten iso osa löytämisen ja oivaltamisen viehätyksestä. Ihan hyvin pärjää näinkin ja jää koettavaa myöhemmäksi. Ekan läpäisyn jälkeen voi katsella kaikenlaisia oppaita ja pelata sitten vaikka ns. täydellisen kierroksen.

Tämä on sikäli raikas tapaus, kun joutuu paljon itse huomaamaan, eikä joka asiaa väännetä rautalangasta.
 
Aika kaukana on nuo kaksi "bugiläjää" tästä tuotoksesta. Huomattavasti paremmalla tolalla ne on ollut alusta asti verrattuna siihen mitä nyt CDPR tietoisesti ja ilman mitään varoitusta puski pihalle. Mutta se on vain niin muodikasta huudella Bugisoftia sun muuta paskaa, kun ei ole tämä niin ihanan käyttäjäystävällinen CDPR kyseessä. Onhan se niin valtavan jaloa ensin olla hiljaa ongelmista ja yrittää myydä jengille täysin pelikelvoton pökäle (PS4/XONE) ja sitten, kun jengi älähtää niin pyydellä anteeksi ja sanoa, että "ei me nyt tätä haluttu/tiedetty" halukkaat saa rahansa takaisin (jos jaksatte ruveta siihen rulianssiin). Siinä sinulle suhteellisuuden tajua.

PS. Omistan kolme Ubin uusinta peliä ja jokaista niistä on tullut pelattua vähintään 15h, mikään niistä ei ole tällä tasolla, että tuntuu, että peli halkeaa liitoksistaan, kun erehtyy vähän katsomaan väärään suuntaan.

Ac Valhalla on suht solid tekele. ja siitä olekkaan ei oikein mitään pahaa sanottavaan. Mutta Watch Dogs Legionissa on varmaan pahimmat bugit mies muistiin, esim vaikka se save bugi. ihan käsittämättömän surkea tekele myös optimoinnin ja muun suhteen. Siihen on syynsä minkä takia yksikään Varierty streamer ei pelannut peliä läpi vaan pelasi peliä 5-10h ja jätti kesken. Siihen nähden Cyberpunk 2077 on mestariteos myös kaupunkisimuna. Legionissa menee ehkä 2-5min kun törmäät jo samaan npc hahmoon. samoilla dialogilla ja samalla voice actor/actresilla. Oikeastaan jokaisella tasolla täydellinen pohjanoteeraus. Omat oletukset/arvaukset onkin että Cyberpunk söi tämän pelin elävältä jo ennenkö se edes ilmestyi.
Ja resurssit ja muut käytettiin sitten Valhallaan.
 
Viimeksi muokattu:
Syyttäkää vaan fanipojaksi, mutta kaipaisin jotain suhteellisuuden tajua näissä vertailuissa ja tilityksissä. Olet pettynyt ja sinulla on mahdollisuus kompensaatioon, joten hommahan on vähän niinkuin selvä, eikö?

Niin siis pointtihan taisi tuossa olla, että julkaisivat rikkinäisen pelin, tiesivät sen toki itse, mutta kenellekään muulle ei saanut kertoa eikä pelikuvaa saanut edes näyttää. Lisäksi fyysisille versioille lätkäistiin selkeästi normaalia alhaisempi hinta, ainakin täällä (en tiedä kyllä, että mistä tämä johtui). Aika limaista toimintaa tuo minusta on. Toisaalta taas hyvä muistutus ihmisille, että mitään markkinointipuheita ei kannata uskoa tai ei ainakaan kannata ostaa sikaa säkissä.

Se olisi suoraselkäistä toimintaa jos suoraan pelintekijä kertoisi millaisia ongelmia on luvassa jos vaikka sen PS4-version ostaa. Taaskaan en tiedä, että millaiset mahdollisuudet lakipykälien ynnä muiden sopimuksien takia tuollaista on mennä edes julkisesti kertomaan, mutta kuitenkin. Hienoa jos pelin voi palauttaa, toki, eihän siinä. Mutta taitaapi aika monella jäädä palauttamatta ja "ilmaista rahaa" sataa firmojen taskuun.
 
Digital Foundry on saanut tehtyä kaikille alustoille analyysinsa. Tässä hyvä summaus vanhempien konsoleiden osalta.

Tiivistettynä vanhemmat konsolit:

X, paras reso, mutta notkahtelee aika paljon alle 30fps.
Pro, vähän huonompi reso, mutta tasaisempi 30fps, notkahtaa silti välillä.
PS4, matalampi reso, karsittu vähän graffoja edellisistä ja fps seilaa paljon 25-18 välillä
One, matalin reso ja pyörii huonoiten 25-12fps

Huom. Autoillessa fps notkahtelee eniten.


Itse One X omistajana toivoisin, että tulevat päivitykset veisivät peliä kyseisellä konsolilla yhä sulavampaan suuntaan, esim. lasketaan tarkkuus 1080p ja fps korkeammaksi ja tasaisemmaksi.

Jätin pelin kesken ja odottelen kevättalvelle luvattuja päivityksiä. Onneksi gamepassista löytyi Control, joka on vienyt mukanaan. Ja pyörii graafisesta ilotulittelusta huolimatta ihan mainiosti.
 
Se olisi suoraselkäistä toimintaa jos suoraan pelintekijä kertoisi millaisia ongelmia on luvassa jos vaikka sen PS4-version ostaa. Taaskaan en tiedä, että millaiset mahdollisuudet lakipykälien ynnä muiden sopimuksien takia tuollaista on mennä edes julkisesti kertomaan, mutta kuitenkin. Hienoa jos pelin voi palauttaa, toki, eihän siinä. Mutta taitaapi aika monella jäädä palauttamatta ja "ilmaista rahaa" sataa firmojen taskuun.
Kyllä näin on. Mun mielestä kanssa olisi ollut hyvä kertoa noista ongelmista, kertoihan ne sillon kun 19.11 julkasu viivästys tuli et on ongelmia juurikin vanhojen laitteiden kanssa, mutta oli näemmä vieläkin. Olisi ehkä ollut hyvä veto julkasta PC versio vain ulos ensin, missä ilmeisesti vähiten ongelmia ja näyttää upeimmalta ja lykkää konsoliversioden julkasua kunnes "peli on valmis" ja tämäkin ois saanut ihmiset raivon partaalle. Varmaan hirveät paineet firmalla. Luulen et alhasempi hintalappu tuli juuri siitä syystä että peli ei ole valmis eikä ollut mikään tarjous.
 
Lopputekstit rullasi. Olihan se buginen kokemus, ohjenuorana voisi sanoa että elä juokse minnekkään tehtävää tehdessä, jos NPCeet jää jälkeen todennäkösesti tehtävän eteneminen jumittaa ja joutuu aloittamaan alusta. En vaan malttanut odotella patsejä, katsotaan jos kartan putsauksen suorittaisi sitten kunhan suurimmat viat korjattu. Tai sitten jatkaa heti huomenna.
 
Aika kaukana on nuo kaksi "bugiläjää" tästä tuotoksesta. Huomattavasti paremmalla tolalla ne on ollut alusta asti verrattuna siihen mitä nyt CDPR tietoisesti ja ilman mitään varoitusta puski pihalle. Mutta se on vain niin muodikasta huudella Bugisoftia sun muuta paskaa, kun ei ole tämä niin ihanan käyttäjäystävällinen CDPR kyseessä. Onhan se niin valtavan jaloa ensin olla hiljaa ongelmista ja yrittää myydä jengille täysin pelikelvoton pökäle (PS4/XONE) ja sitten, kun jengi älähtää niin pyydellä anteeksi ja sanoa, että "ei me nyt tätä haluttu/tiedetty" halukkaat saa rahansa takaisin (jos jaksatte ruveta siihen rulianssiin). Siinä sinulle suhteellisuuden tajua.

PS. Omistan kolme Ubin uusinta peliä ja jokaista niistä on tullut pelattua vähintään 15h, mikään niistä ei ole tällä tasolla, että tuntuu, että peli halkeaa liitoksistaan, kun erehtyy vähän katsomaan väärään suuntaan.

Vaikka tajuan kyllä mitä tarkotat enkä itsekään tykkäile, että olivat vaitonaisia ja toivoivat nopeestikin varmaan päivittävänsä asiat kuntoon (Oli se 17 gigan v1.04 niin lähtövalmiina, että oli sitä jo varmaan työstetty jonkin aikaa) "ennenkuin kukaan huomaa" ja etteivät edes antaneet omaa pelikuvaa käyttää arvosteluissa, ettei kukaan vaan saa erilaista kuvaa kuin markkinointimateriaaleista ja peru ennakkotilausta. Onhan toi todellakin paskamaista ja aivan liian yleistä peliteollisuuden bisnespuolella.

Sitä on tosin ihan turha koskaan odottaa, että yksikään pelintekijä ennen julkaisua sanoisi, että "Hei tää kohta julkaistava peli on melko persiistä sen kuukauden tai pari, ettäs tiedätte", sellaisessa tilanteessa, jossa eivät enää monien asioiden takia voi julkaisupäivääkään lykätä.
Eli jos suoraselkäisyydestä voitais puhua vasta silloin, niin sitten voidaan jättää puhumatta kokonaan.

Eli pakko silti sanoa, että on tämä reaktio aivan toista, kun muilla "usual suspects" kehittäjillä, joilta nähty samanlaisia stuntteja.. Se bugisoft esim. on ehdottomasti julkaissut pelejä aivan hajalla useammin kuin CDPR on edes julkaissut pelejä ylipäätänsä, eikä ole mielestäni koskaan sanonut että mokasivat ja että myöntävät rahat takaisin. AC: Unityn kohdalla lupasivat kuukautta myöhemmin yhden ilmaisen lisäosan ja valinnan yhdestä vanhasta ubi-pelistä. Ghost Recon Break Point sai tunnustukset, että veetuixmän kolme kuukautta myöhemmin, kun Guillemot sanoi "We continue to learn and adapt to the realities of live operations, and what we just experienced is that it is more difficult to create interest for a sequel of a successful live multiplayer game when the past iteration has benefited from years of optimization and improvements"
Eli ei varsinaisesti otettu vastuuta rikkinäisestä tilasta kai siinäkään.

Bethesdan bugien tiedostus taas on sitä, että Todd Howard kävelee omahyväsenä lavalla kauan pelin julkaisujen jälkeen jossain pelitilaisuudessa ja heittää läppää, kuinka "on saattanu olla joku bugi meidän peleissä joskus, hehe"..

Jos CDPR myöntää mokansa 4 päivää julkaisupäivän jälkeen ja lupaa kaikki rahat takas, on siinä silti paljon mistä vois muut mokailijat ottaa esimerkkiä sellasessa tilanteessa, jossa asiat tulee tehtyä päin honkia.

Se tietty ois otollisinta, ettei tälläisiä stuntteja ja mokia tapahtuis ollenkaan. Mutta julkaisussa, markkinoinnissa jne. on niin paljon eri faktoreita että sieltä löytyy aina niitä bisneselementtejä niin monta, että rahanteko julkaisupäivän lähentyessä nousee prioriteetiks ... eli, olen melko tyytyväinen jos ja kun pelistudio sentään pysyy reiluna sen suhteen mitä tulee hyvityksiin näitä sattuessa.

Edit: Niin ja ei sekään ihan huono asia ole, että tiedetään CDPR:n maine siinä, että oikeasti korjaavat pelinsä ja lisäävät sisältöjä, ilmaista krääsää jne. Bethesdalla esimerkiksi ei sitä "vikaa" ole alkuunkaan, kun remasteroidussa ja kuka-tietää-kuinka-monesti-julkaistussa Skyrimissä julkaisupäivän bugit edelleen tallessa ja silti heillä kai se "paras action RPG" titteli ennen tätä. (Thieves guild hood vampyyrille päähän ja ollaan yhä kaljuja kuten 11.11.2011 konsanaan, erillisesti myydystä Dawnguard vampyyrilisäosastakin riippumatta..)

Tosin nyt Witcher 3 ja CP2077 julkaisut tietäen, seuraavan pelin tulevaisuudessa melko varmasti ostaa ainakin parisen kuukautta julkaisusta.
 
Viimeksi muokattu:
Olisivat saaneet suosiolla hylätä perus Xbox Onen ja PS4:n. Xbox One X:llä pyörii itsellä hyvin, bugeja on, mutta ei mitään mikä olisi peli-iloa vienyt. Omasta mielestäni vaikkapa Skyrim tai Fallout 76 on bugisempia tällä hetkellä kuin tämä peli, joten uskon, että saavat tästä vielä vaikka ja mitä päivitysten myötä. Ja hotfixin myötä loppui itsellä kaatuilukin. Kyllä tämä on itselleni se THE PELI ja uskon, että tulee olemaan vielä enemmänkin ajan myötä. Pelaan nyt kertaalleen läpi, sitten seuraavan kerran vedän XSX:llä, tämän Xbone-version, sitten vielä se XSX-versio myöhemmin. :D
 
Mun mielestä sivutehtävissä on varsin mukavasti variaatiota ns. yleiseen tasoon verrattuna. Ja niissä on roolipelimäiseen tapaan joskus sisältöä, joka pitää itse hoksata ja josta ei mitenkään vihjata. Esimerkiksi eilen pysähdyin tekemään eteen osuneen gigin välipalaksi. Tyypillinen "kuljeta ajoneuvo paikasta A paikkaan B" tyyppinen tehtävä. Kuinka ollakaan, ennen ajoon lähtöä päädyin puolivahingossa ajoneuvon taakse ja ajattelin samalla kurkata takapaksiin. Siitä saikin tehtävä täysin uuden käänteen, josta ei ollut kerrassaan mitään vihjettä. Tällaisista pikku yksityiskohdista minä nautin suuresti. Esim. Ubisoftin avoimen maailman melskeilystä tämmöisiä on turha edes etsiä.
Jos puhuttaan samasta tehtävästä(Aasialainen kaveri)
Niin mä en huomanut sitä kaveria takakontissa mutta kyllä se alkoi hakkamaan takakonttia jossain välissä ja sitten sai pelaaja päättää että avaako luukun vai ei, itsehän päästin kaverin vapaaksi mutta olisi mielenkiintosita ollut tietää mitä olisi tapahtunut toisella vaihtoehdolla.

Tämä tehtävän samanlaisuus oli otettu melkein suoraan GTAIV:sta mutta sillä erolla että pelaaja sai päättää kaverin kohtalon(Jos nyt muistan oikein)
 
Jos CDPR myöntää mokansa 4 päivää julkaisupäivän jälkeen ja lupaa kaikki rahat takas, on siinä silti paljon mistä vois muut mokailijat ottaa esimerkkiä sellasessa tilanteessa, jossa asiat tulee tehtyä päin honkia.
Tuossa oli vaan sellainen pieni ongelma, ettei CDPR ollut mitenkään sopinut noista refundeista sen enempää Sonyn kuin Microsoftinkaan kanssa, ja niinpä ainakin Sony on aika kategorisesti kieltäytynyt palauttamasta rahoja, jos peliä on ehditty jo pelatakin.

Microsoft and Sony have refund policies for every product that is released digitally on their storefronts. Despite several articles I’ve seen that things are being set up just for us, it’s actually not true – these policies are in place and have always been in place; they’re not offered specifically for us. Anyone who has purchased any title on the PlayStation network or the Microsoft storefront can ask for a refund, and if it’s made within certain boundaries, usually related to time, usage and so on, can ask for that refund. Our procedure here with Microsoft and Sony is not different than with any other title released on any of those storefronts.

Lähde: CD Projekt
 
Skyrimissä on kyllä se hyvä puoli bugisuuden suhteen, että sille saa konsoleillakin ladattua modeja, joilla voi kiertää bugit. Minullakin olisi ollut pelin pysäyttävä bugi, jonka sain kierrettyä modin avulla. Toivottavasti modaamisen salliminen yleistyisi.

Muuten ihmettelen sitä, miten joku on voinut olla epätietoinen Cyberpunkin julkaisutilanteesta ja siksi pettynyt. Ok, satunnainen marketista pelin ostanut varmaan voikin, mutta jos on yhtään seurannut keskustelufoorumeita (esim. tätä konsolifinia) aika paljon keskusteltiin ennen julkaisua siitä, että pelissä todennäköisesti on ongelmia. Toki osa porukasta on mennyt laput silmillä uskoen jeesuspeliin ja siihen, että kaikki on täydellistä, mutta se on ihan oma vika, jos ei pysty ajattelemaan kriittisesti ja näkemään itsestään selviä merkkejä ongelmista. Nyt saa vielä rahat takaisin, jos ei kelpaa, joten CDPR on hoitanut homman mallikkaasti.
 
Tuossa oli vaan sellainen pieni ongelma, ettei CDPR ollut mitenkään sopinut noista refundeista sen enempää Sonyn kuin Microsoftinkaan kanssa, ja niinpä ainakin Sony on aika kategorisesti kieltäytynyt palauttamasta rahoja, jos peliä on ehditty jo pelatakin.



Lähde: CD Projekt

Damn. Luulin kans, että niillä ois jtn sanavaltaa siihen, että pyytäisivät noita tahoja peruuttaan. Bisnespuoli iskee jälleen ja näyttäis Sony ja MS pitävän kiinni noista melko kireistä refund kriteereistä. Hanurista kieltämättä.
(Edit: Korjaan itseäni senverran että en kyllä Microsoftin refund asioista tiedä kyllä, PSN tutumpi ja siellä juu kokolailla vaikea saada rahojaan takasin.)
Kiitos tiedosta
 
Muuten ihmettelen sitä, miten joku on voinut olla epätietoinen Cyberpunkin julkaisutilanteesta ja siksi pettynyt. Ok, satunnainen marketista pelin ostanut varmaan voikin, mutta jos on yhtään seurannut keskustelufoorumeita (esim. tätä konsolifinia) aika paljon keskusteltiin ennen julkaisua siitä, että pelissä todennäköisesti on ongelmia. Toki osa porukasta on mennyt laput silmillä uskoen jeesuspeliin ja siihen, että kaikki on täydellistä, mutta se on ihan oma vika, jos ei pysty ajattelemaan kriittisesti ja näkemään itsestään selviä merkkejä ongelmista. Nyt saa vielä rahat takaisin, jos ei kelpaa, joten CDPR on hoitanut homman mallikkaasti.
Ei kukaan varmaan odottanut että PS4 ja Xbone versiot ovat tällaisessa jamassa. CDPR vieläpä tietoisesti pimitti noita versioita pelaajilta ja arvostelijoilta, vaikka tiesivät vallan hyvin että mitä sieltä on tulossa. Nyt kun on paskahousussa niin yritetään sanoa että saat rahat takaisin, mikä ei edes pidä paikkaansa, joten ollaan aika kaukana mistään mallikkaasti hoidetusta.
 
Pakko kyllä laitta vähän kritiikkiä myöskin suurelle osaa pelaajayhteisöstä. Mikään määre ei riittäne kuvaamaan sitä raivoamista ja itkua, jos CDPR olisi ilmoittanut vielä kerran että julkaisua siirretään koska peli on vieläkin liian keskeneräinen. Se toksinen tappouhkauksia jakeleva apinalauma olisi seonnut lopullisesti.

Mahtanut olla melkoiset paineet studiolla niskassa. Varmasti painostusta tullut myös Sonyltä, Microsoftilta ja muilta päällepäsmäreiltä. Mutta näin se menee nykyisin. Mikään ei ole hyvä.

Ei siis varsinaisesti tarkoitus puolustella tiettyjä ratkaisuja. Kannattaa vain muistaa että tämäkin puoli asiasta löytyy.

---
On hyvä myös muistaa, että CDPR:n emoyhtiö CD Projekt S.A. on julkisesti listattu yritys, jonka free float on 2/3, joten muitakin omistajia kuin sisäpiiriläisiä pitäisi miellyttää.
 
Kyllä tästä sirkuksesta tulee väkisinkin mieleen No Man's Sky julkaisu, josta odotettiin aikoinaan seuraavaa jeesuspeliä. Eri asia on sitten pystyykö Cyberpunk 2077 pelastamaan itsensä samalla tavalla mitä NMS on nykyään on sitten asia erikseen ja kuinka kauan aikaa vielä tarvitsevat. Ilmaiset DLC.t tuskin tulee kylkiäisinä.

Tällä hetkellä meikäläiselle on käynyt ainakin Cyberpunkin kohdalla niin, että vuoden odotetuimmasta pelistä tuli vuoden "meh katotaa sitten joskus" peli. Enkä ole iloinen asiasta, enkä siis ole näitä vihaan nyt vaan vihaamisen puolesta, olisin todellakin halunnut tästä sen seuraavan THE pelin. Mitä se (toivottavasti) joskus tulee olemaan, mikäli se ei sitten jää kaikkien muiden pelivyöryjen alle tulevaisuudessa.

CDPR on parasta kytkeä täysi "Sean Murray" modi päälle nyt!
 
'Cyberpunk 2077'

Tällä hetkellä meikäläiselle on käynyt ainakin Cyberpunkin kohdalla niin, että vuoden odotetuimmasta pelistä tuli vuoden "meh katotaa sitten joskus" peli. Enkä ole iloinen asiasta, enkä siis ole näitä vihaan nyt vaan vihaamisen puolesta, olisin todellakin halunnut tästä sen seuraavan THE pelin. Mitä se (toivottavasti) joskus tulee olemaan, mikäli se ei sitten jää kaikkien muiden pelivyöryjen alle tulevaisuudessa.

CDPR on parasta kytkeä täysi "Sean Murray" modi päälle nyt!

Johan tässä on täysi Sean Murray modi ollut niillä päällä jo pitkään kun valehdellaan pelaajille päin naamaa ja salaillaan asioita, toivottavasti se korjauskin onnistuu yhtä hyvin.
 
Ylös Bottom