Njuu, joka kerta copelandin radiosaarnan jälkeen mieletön älämölöraivari.Pleikkarilla julkaisun aikaan tuli naureskeltua kun Deacon saattoi yhtäkkiä kesken ajelun alkaa karjua suoraa huutoa
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Njuu, joka kerta copelandin radiosaarnan jälkeen mieletön älämölöraivari.Pleikkarilla julkaisun aikaan tuli naureskeltua kun Deacon saattoi yhtäkkiä kesken ajelun alkaa karjua suoraa huutoa
Mahtaakon näytön koolla olla jotain merkitystä kyseiseen vaivaan. Saattaa olla pelatessa pieni monitori parempi vaihtoehto kuin 55' tuuman töllö jos kärsii tuosta. Silmät saa olla kokoajan ns. levossa.Onkos kellekään tullut PC versiosta pahoinvointia? Mulla tosiaan PS4 versio aiheuttaa sellaisen motion sickness:in etten pysty pelaamaan koko peliä.
Mietin vaan että pitäiskö tää ostaa PC:lle.
Ei pitäis olla koosta kiinni kun mulla on mun kakkos näyttö pleikkarissa. Eikä se ole edes iso. Tuosta moottoripyörästä tuli mieleen että sillä ajelu aiheutti erityisen huonon olon. Mä muistelisin että koin kameran etäisyyden pelihahmoon jotenkin häiritseväksi. Ehkä jos sitä saisi muutettua niin saattaisi helpottaa. Saako PC versiossa sitä etäisyyttä säätää? Luulisi kai että jos ei muuten niin tiedostoja fiksaamalla asia onnistuu.Mahtaakon näytön koolla olla jotain merkitystä kyseiseen vaivaan. Saattaa olla pelatessa pieni monitori parempi vaihtoehto kuin 55' tuuman töllö jos kärsii tuosta. Silmät saa olla kokoajan ns. levossa.
Miksi ihmeessä prätkän ketju ei rullaa ? Luulisi että noinkin olennainen yksityiskohta olisi viimeistelty. Häiritsevää piittaamattomuutta.
Pelissä ei ole kuin FOV säätö. Nopealla googlettamisella en löytänyt miten kameraa saisi lähemmäs/kauemmas.Saako PC versiossa sitä etäisyyttä säätää? Luulisi kai että jos ei muuten niin tiedostoja fiksaamalla asia onnistuu.
Juuh, liiallinen FOV yleensä aiheuttaa sitä liikesairautta.Pelissä ei ole kuin FOV säätö. Nopealla googlettamisella en löytänyt miten kameraa saisi lähemmäs/kauemmas.
E: FOV liikuttaa kameraa kohtalaisesti.
Kai muuten suoritit sen Neron viimeisen tehtävän?Läpi meni. Tämä oli Mad Max prätkällä. Hordet toi mukavan lisämausteen. Deaconin ääninäyttely puolet ajasta aliarvoista roskaa. Ihan kelpo peli ja OK tarina. Tulipahan pelattua ja muutaman päivän sisällä unohdettua.
Hyvä peli tämä on ja varsinkin laumat tuo mukavaa jännitystä.
Kuinkahan peliä on jäljellä, kun olen tehnyt kaikki sivutehtävät tähän mennessä ja juuri?matkustin Iron-Miken opastuksella etelään jättäen lost laken taakse
Koskahan itse saisi aikaiseksi antaa pelille uuden mahdollisuuden, PC versio voisi olla kova veto. Ultrawide näkymä ja korkeat framet.
Myynyt yli 8 miljoonaa kopiota.
Ex-Sony Bend Director Jeff Ross Claims Days Gone Sold Over 8 Million Copies In A Year And A Half [Update, It Didn't]
He also claims Days Gone has sold over a million more copies on Steam.www.google.fi
Lainaan tämän myös myyntiketjuun hullua silti ettei jatkoa saada!!