Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dead Nation [PSN]

Vastaus: Dead Nation [PSN]

Jeeeee voice chat, loistava uutinen! Voidaan viimeinkin kaverin kaa alkaa pelaamaan tätä.

Voisiko joku peliin paneutunut kertoa kuinka tuo checkpoint-tallennus muuttaa / (helpottaa?) pelaamista verrattuna nykyiseen?
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Jeeeee voice chat, loistava uutinen! Voidaan viimeinkin kaverin kaa alkaa pelaamaan tätä.

Voisiko joku peliin paneutunut kertoa kuinka tuo checkpoint-tallennus muuttaa / (helpottaa?) pelaamista verrattuna nykyiseen?

Ei tarvitse aloittaa koko kenttää alusta jos päätät lopettaa pelaamisen puolessa välissä kenttää vaan tallentaa joko viimeksi vierailtun kaupan luokse tai muuhun checkpoint kohtaan. (Ne keltaiset vinoviivat neliön sisässä).
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Mitä ihmettä? Voi kopioida tallennuksi? :confused:

Vähän pelonsekaisin tunnelmin tätä odottelen, mutta kyllä tässä varmaan jokin järkiperäinen systeemi on. Saas nähdä miten tuo tallennus optio lopulta toimii ja miten se sopii tämän tyyliseen peliin.

Ja jotain erikoista ilmeisesti myös luvassa. Johan alkoi odotus.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Vihdoinki ominaisuus joka olisi jo alunperin pitänyt löytyä ko. pelistä...voice chat

Peli aukea totaalisesti uudestaan tämän johdosta.

:D
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Mitä ihmettä? Voi kopioida tallennuksi? :confused:

Vähän pelonsekaisin tunnelmin tätä odottelen, mutta kyllä tässä varmaan jokin järkiperäinen systeemi on. Saas nähdä miten tuo tallennus optio lopulta toimii ja miten se sopii tämän tyyliseen peliin.

Eikös tuo tarkoita vaan sitä, että saven lukitus on poistettu, eli oman saven voi kopioida pleikalta toiselle tai ottaa tikulle talteen. Ei niitä savetuksia muille voi jakaa. Luulisin.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Eikös tuo tarkoita vaan sitä, että saven lukitus on poistettu, eli oman saven voi kopioida pleikalta toiselle tai ottaa tikulle talteen. Ei niitä savetuksia muille voi jakaa. Luulisin.

Osahan on tosiaan niin, että voit kopioida save-tiedot, mutta ne ovat kytköksissä siihen yhteen omaan tunnukseen. Eli ei voi jakaa kavereille. En tiedä vielä miten homma menee Dead Nationin kanssa..

Mutta hyviä päivityksiä ehdottomasti. Checkpoint-tallennus on hyvä juuri munlaisille pelaajille, joille co-op sessiot voivat olla aika lyhyitä pyrähdyksiä illan päätteeksi. Muutama päivä sitten sai juuri väsyneenä hakata kaverin kanssa yhden chapterin vikaa kenttää useamman kerran kun halusi savet..
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Mitä ihmettä? Voi kopioida tallennuksi?

Mahdollistetaan varmuuskopiointi ulkoiselle medialle, sekä jotkut voivat siirtää tallennusta toiseen koneeseen jos huushollissa on useampi kone ja pelipaikka. Näin se pitäisi olla aina, mutta loppujen lopuksi lukittuja tallennuksia tulee suht useasti vastaan.


Nyt:

Et voi siirtää Dead Nation tallennusta konsolista toiseen (Jos esim vaihdat konsolia) tai ottaa varmuuskopiota Dead Nation tallennuksestasi. Yritys ilmoittaa "Tämän tiedon tallennus ei ole sallittua."



Päivityksen jälkeen:

Voit siirtää Dead Nation tallennuksen toiselle konsolille tai voit ottaa varmuuskopion. Yritys siirtää Dead Nation tallennus ulkoiselle medialle onnistuu sujuvasti.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Kukaan ehtinyt vielä kokeilemaan päivitystä? Kuinka äänet (puhe, mikin kautta) pelittää ja mikä se "yllätys" oli?
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Kukaan ehtinyt vielä kokeilemaan päivitystä? Kuinka äänet (puhe, mikin kautta) pelittää ja mikä se "yllätys" oli?

Ei sitä ainakaan äsken ollut vielä saatavilla. Olettaen että se joku ihan näkyvästi ladattava juttu.

EDIT: Löysin tämmöisen viestin tuosta patch artikkelista. Ilmeisesti tässä puhutaan GMT ajasta.

Posted on 7 March, 2011 at 12:29 pm by James Gallagher

I believe it’s slated for this evening, around 5-6pm.

Ja nyt pätsi ladattavissa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Patch ladattu/asennettu (vie joitakin minuutteja, ei iso) ja onhan siellä pientä viilausta siellä täällä.

Mutta tuo "checkpoint save" ei toimi online co-opissa. :( Juuri testattiin ja se lukeekin listassa. En tiedä miksi online-puoleen ei tuota saanut...
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Mutta tuo "checkpoint save" ei toimi online co-opissa. :( Juuri testattiin ja se lukeekin listassa.
Myöskään custom soundtrackit eivät toimi netissä kaksin pelaten. Syy piillee PS3:n rajallisessa muistibudjetissa.

Voice Chat 8MB
In-game mic setup 8MB
Noi molemmat tulivat päivityksen myötä, eli muistinkulutus kasvoi ainakin 16 megatavulla.

Lähde: PlayStation 3 Secrets
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Ainakin joku Lara Croft tuntui savettavan lähes jatkuvasti myös online co-opissa, mutta ehkä sitten Dead Nation tekee asioita vähän eri tavalla.. Tuntuu vain hassulta, koska luulisi että juuri online-pelaajat hyötyisivät checkpoint-savesta eniten..
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Vihdoin tuli päivitys ladattua ja vaikka ei mitään mullistavaa tullut, olivat uudistuksen todella tervetulleita. Loistavaa, että vihdoinkin on tilastot mistä näkee mitä puuttuu mistäkin kentästä. "Laser"-tähtäimen saa myös joka (?) aseeseen. Ja viimeiseksi se kaikista tärkein, eli voicechat!! Itse en vielä ehtinyt sitä testaamaan, mutta kuuleman perusteella äänen laatu on todella hyvä.

Nyt viimeistää on kaikkien korkea-aika ostaa tämä mestariteos! Yksinpelinä menee, mutta huippuunsa tämä pääsee cooppina!
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Onko noilla aivokuollut- ja tavallinen-vaikeusasteilla paljon eroja?

Jos vähänkin osaa pelata, niin aivokuollut-taso menee heittämällä läpi. Muutama vertaus:

1) Iso zombiejoukko (tavallisia) hakkaa sinua, kestää ainakin 10 sekuntia ennen kuin menetät täydestä mittarista kaiken, normaalilla kuolet puolta nopeammin

2) Cutter-zombiet (ne isot, joilla on valtavat sapelikourat) vievät normaalilla n. 70% yhdellä osumalla, aivokuolleella kestät niitä kaksi ja vasta kolmannesta kuolet

3) Zombit liikkuvat eri nopeuksilla, aivokuolleella hitaampia on enemmän

4) Zombien kestävyys on aivokuolleella todella heikko, normaalilla saa ampua n. 1,5-kertaisesti aivokuolleeseen nähden

5) Vihollisia on vähemmän helpommalla tasolla

Käytännössä helpoimmat levelit voi juosta läpi pelkästään hakkaamalla, eikä aseita tarvitse käyttää kuin niin halutessaan. Ja rahaa kun haalii tarpeeksi ja kehittää oikeita aseita (unohda liekinheitin, molotovit ja SMG), niin normaalilla voi kuolla vain huonoon peruspelaamiseen tai yllättäviin tilanteisiin. Lisää kokemusta pelaamalla ja siitä sitten vaikeammille tasoille.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Onko pelin online puoli tosiaan näin surkeassa jamassa ettei online co-oppia pääse edes pelaamaan, koska yhteys katkeaa aina aulassa tai kentän alussa.

Vai onko vika omissa yhteyksissä?
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Onko pelin online puoli tosiaan näin surkeassa jamassa ettei online co-oppia pääse edes pelaamaan, koska yhteys katkeaa aina aulassa tai kentän alussa.

Vai onko vika omissa yhteyksissä?

Tuli taas kerran kirottua tuota omaa yhteyttä kun kerta toisensa jälkeen tuo mainitsemasi ilmiö vain toistui. Kai se sitten onkin online puolella se häiriö? Tai ainakin pari tuntia sitten oli vielä, kun viimeksi verkossa pelaamista yritin.
 
Vastaus: Dead Nation [PSN]

Onko pelin online puoli tosiaan näin surkeassa jamassa ettei online co-oppia pääse edes pelaamaan, koska yhteys katkeaa aina aulassa tai kentän alussa.

Vai onko vika omissa yhteyksissä?

Kai se sitten onkin online puolella se häiriö? Tai ainakin pari tuntia sitten oli vielä, kun viimeksi verkossa pelaamista yritin.
Pelailtiin broidin kanssa eilen 22:30-00:00, ja erittäin hyvin toimi. Voice chattikin toimi hyvin, kunhan ekasi tajuttiin laittaa se pelistä päälle.:)
 
Ylös Bottom