Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Destiny: Yleinen keskustelu

Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Yritin vähän netistä kaivaa ja jos nyt oikein ymmärsin, nightfallin voi edelleen tehdä kaikilla hahmoilla mutta xp:n ja marksit saa vain kerran per account. Eli lootit voisi saada muillakin hahmoilla. Se 25% xp boost on poistunut kokonaan.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Tiedetään, mutta kuhan nyt pääsis sen raidin edes yhen kerran läpi.

Ehkä on nyt itelle tullut vähän sellainen burnoutti taas, liian paljon tuli pelattua ja liian nopeesti haalittua kampetta. Huomaa hyvin että kun hahmo on siinä 300 tienoilla niin homma vähän niinkuin hajoaa käsiin, parempaa kamaa ei enää tule mistään muualta kuin raidista, joten ei ole mitään pointtia pelata Court of Oryxia, Heroic Strikeja, Nightfallia, ei ole oikeastaan mitään pointtia pelata koko peliä enää, muuta kuin yrittää sitä raidia.

Koko Nightfallikin on ihan turha 280 lightin jälkeen kun ei sillä kamalla ole mitään käyttöä, parempaa on jo päällä eikä nuo uudet eksoottiset ole kunnon eksoottisia joiden vuoksi kannattaa edes uhrata parempaa kamaa.

Kun saavuttaa 300 lightin nii silloinhan alkaa saamaan hyvällä prosentilla exoja droppina ja engrameista kamoja ja aseita 310llä, eli kyllä siitä straikki pleilistasta hyötyy edelleen, vaikka 300 light paremmalle puolelle pääseekin. Three of coineja vaa xurilta repputäytee ja straikkeja vääntämään. Hyvänä esimerkkinä sain n. 50llä 3ofcoinilla joku 10 exo engramii joista tais 7 olla 310 deful/attackil, sit vaa infusettelin niitä menemää ja nous lightti siinä tunnissa suoraan 300sta 305teen. Tämä tosin ennen bungien tekemää hot fixiä. ;)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ostin koko rahalla, 60kpl 3 Of Coinsia ja käytin niistä 50-->yhteensä 6 exotic engramia, 1kpl voidfang armori, jade rabbid scout rifflen, hereafter snipu, 2kpl hunter käsineitä joista ei mulle ole hyötyä. Sekä jo toisen kerran the last word handcannon, jolla päivitin legendary autoriflen.

Et kyllä niitä aika paljon saa kuluttaa, tosin 6 exotic engramia on jo enemmän kun hyvin mun mielestä. Varsinkin aseisiin oon tosi tyytyväinen, jade rabbidista ei lopu ammot jos ampuu kehoon ja seuraavan päähän, samoin hereafter snipu, 4 headshottia putkeen tuottaa samantien 4 ammoa takaisin lippaaseen.
Voi olla jossain bossitaistelussa melko hyödyllinen.

Vielä olisi 10kpl noita coinseja, jos hyväl tuuril viel tippuis jotain, suht helposti niitä exoja kyllä saa. Vaikeampaa sit saada päälle 290 aseita joilla vois päivittää näitä hienoja pyssylöitä, niitä kun on tullut viikon aikana primary luokkaan tasan 1kpl jolla sain 290 supercellin 290-294.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Et kyllä niitä aika paljon saa kuluttaa, tosin 6 exotic engramia on jo enemmän kun hyvin mun mielestä.

On tuo kyllä edelleen aika hyvin minustakin, vaikka jo torstaina tuota muuttivat Hotfiksissä.

Xur
Three of Coins now provides a smaller increase in Exotic Engram drop chance when rapidly killing Ultras
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Viime ja tämän viikonlopun perusteella itselleni tulee suurinpiirtein 1 eksoottinen engrammi 5-15 kolikon välein. Yksi kolikko (per ultra) riittää ja efekti (mahdollisuus eksoon) ilmeisesti kasaantuu taustalla siihen saakka kun se ensimmäinen ekso viimein putoaa. Sen jälkeen kolikon efektin kasaaminen pitää aloittaa alusta. Eli kunhan kolikot riittää niin eksoa on aina tiedossa. <- Tämänkaltainen systeemi voisi olla pelissä ilman kolikoitakin...

---

Ensimmäinen viikko raidausta takana. Bungie.netin mukaan 3/5 läpäistynä. Olen yllättynyt siitä kuinka kivuttomasti ollaan edetty tuo sokko-ryhmän kanssa. Mikään este ei ole vielä missään vaiheessa tuntunut mahdottomalta. Rankaisua enemmän otetaan mittaa hoksottimista ja tiimityö on ollut avain aikalailla kaikkeen. Kiitoksia tässä vaiheessa jo kaikille mukana matkanneille. Sunnuntaina katsotaan kuinka vakio-tiimin lopulta käy!

PS: Itseasiassa raidia vaikeampi koitos tällä viikolla oli se Black Spindle-tehtävä! Huhhuh, se jos jokin vasta oli vääntöä alusta loppuun. Haastavuudesta huolimatta yksi Destinyn parhaimpia kokemuksia.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Viime ja tämän viikonlopun perusteella itselleni tulee suurinpiirtein 1 eksoottinen engrammi 5-15 kolikon välein. Yksi kolikko (per ultra) riittää ja efekti (mahdollisuus eksoon) ilmeisesti kasaantuu taustalla siihen saakka kun se ensimmäinen ekso viimein putoaa. Sen jälkeen kolikon efektin kasaaminen pitää aloittaa alusta. Eli kunhan kolikot riittää niin eksoa on aina tiedossa.

Efekti kasautuu kolme kertaa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

http://kotaku.com/we-talk-to-the-director-of-destiny-the-taken-king-1733054833

Mielenkiintoisia asioita paljastui Destinyn tulevaisuudesta Kotakun podcastissa.

- Keskiviikkonahan paljastui Dailysta haaste, jossa piti puhdistaa huoneita Takeneista Taniks striken tiloissa. Aikamäärä oli 10 minuuttia ja takeneita oli erittäin paljon. Aikaa jäi meidän porukalla kelloon kolme sekuntia, kun viimeinen taken kapteeni putosi. Palkinnoksi tipahti Black spindle snipu, joka on eksoottinen black hammer year 2 versio. Harmillisesti siinä on tuon nerfatun black hammerin perkki eli ammukset tulevat reservistä eli poistaa lähinnä lataamistauot. Jos kyseisen aseen haluaa, se on saatavilla seuraavan kerran, kun Lost to Light on daily heroic tehtävänä. Viimeisessä relic huoneessa jatkaa vaan suoraan Taniks striken tiloihin ja timer alkaa. Jos oikein tuuri käy, siitä voi saada hienon aluksenkin.

Tuollaisia samanlaisia salaisuuksia on kuulemma vielä enemmän eli dailyissa on syytä olla tarkkana salaisuuksien varalta tulevaisuudessa.

- Trials on tekemässä paluuta syksyn aikana, mutta palkintosysteemi sekä matchmaking aiotaan uusia. Ensinnäkin flawless victoryn saavuttamisesta tehdään vaikeampaa eli todennäköisesti heikennetään nykyisiä buffeja, joilla flawlessin pystyi saamaan seitsemällä voitolla ja yhden pelin pystyi ottamaan takkiin. Matchmakingissa sen sijaan aiotaan laittaa vastakkain voitollisia tiimejä eli todennäköisyys sille, että kaikki matsit olisivat helppoja ylijuoksuja vähenee.

- Crucible quest koetaan tällä hetkellä turhan grindipainotteiseksi ja sitä aiotaan korjata. Ratkaisua ei ole vielä löydetty. Tällä hetkellä quest vaatii noin 44 cruciblevoittoa eri pelimuodoissa ja erilaisilla vaatimuksilla, jolloin voidaan puhua todellisesta koitoksesta. Questin suoritettuaan saa auki weekly crucible bountyt, jotka suorittanut palkitaan nightfall tason rewardeilla. Hyvillä kavereilla ja omalla keskimääräistä paremmalla taidolla questin saa suoritettua loppuun, mutta aikaa se vie erittäin paljon.

- Primary aseet ovat tällä hetkellä cruciblessa balanssissa, mutta haulikoiden tehokkuutta aiotaan luultavasti vähentää.

- Reforgaus on tulossa jossain muodossa takaisin, mutta Luke Smithin Twitter-viestin mukaan ei ainakaan seuraavassa Iron Bannerissa.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Täytyy sanoa että melkonen työmaa tuo crucible questline ilman fireteamia. Varsinkin noissa 3v3 kun siinä ratkee matsi melkolailla heti jos/kun omaan tiimiin aina osuu se yks kädetön uuvatti. Elimination kesti aivan saatanan kauan tehdä ja niitä 4-5 tappioiden määrää... Nyt ollaan onneksi loppusuoralla ja saa pelata sitä muotoa mitä haluaa. Ens viikolla sit pääsee crucible bountyjen kimppuun.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Vaikka pelaankin Cruciblea suht usein, en itsekään jaksa alkaa noita viikottaisia questeja tekemään, veikkaisin että on muutoksia tulossa koska tuossa on hirveä työ, ja vain mahdollisuuteen saada jotain hyvää, luultavasti tulee jotain roskaa jos on NF-tason palkinnot.

Yllättävän helposti sain silti tehtyä tuon Chaperonen(exotic shotgun) Crucible-osuuden, ja tänään sain sen strikenkin väännettyä. Ihmettelin että siinä oli jopa matchmaking, ei vaan meinanneet kaverit pysyä mukana kun koko ajan joku tippui matkasta. Tiistaina sitten uusia haullikko, ja taitaa olla tällä kertaa jopa vaivan väärti, ainakin mitä olen kuullut.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Vaikka pelaankin Cruciblea suht usein, en itsekään jaksa alkaa noita viikottaisia questeja tekemään, veikkaisin että on muutoksia tulossa koska tuossa on hirveä työ, ja vain mahdollisuuteen saada jotain hyvää, luultavasti tulee jotain roskaa jos on NF-tason palkinnot.

Yllättävän helposti sain silti tehtyä tuon Chaperonen(exotic shotgun) Crucible-osuuden, ja tänään sain sen strikenkin väännettyä. Ihmettelin että siinä oli jopa matchmaking, ei vaan meinanneet kaverit pysyä mukana kun koko ajan joku tippui matkasta. Tiistaina sitten uusia haullikko, ja taitaa olla tällä kertaa jopa vaivan väärti, ainakin mitä olen kuullut.

Itse olen kyllä tykännyt, varsinkin kun ase ampuu vain yhden slugin eikä normaaleja hauleja kuten haulikolta odottaisi.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Vaikka pelaankin Cruciblea suht usein, en itsekään jaksa alkaa noita viikottaisia questeja tekemään, veikkaisin että on muutoksia tulossa koska tuossa on hirveä työ, ja vain mahdollisuuteen saada jotain hyvää, luultavasti tulee jotain roskaa jos on NF-tason palkinnot.
Toi questihän pitää siis punnertaa vain kerran läpi per hahmo, sen jälkeen alkaa tulla weekly bountyjä joiden läpäisystä putoaa NF-luokan loottia. Tavallaan ihan hyvä systeemi, pitää ensin nähdä vähän (tai "vähän") vaivaa että pääsee nauttimaan potentiaalisesti paremmasta lootista.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Heitetääs pari kysymystä..

1. Alkaa questit olemaan siinä vaiheessa että raidaamaan pitää ryhtyä. Jotain pikkuvinkkeja kaivataan jo raidia pelanneilta.. eli mitä aseita millä burnilla olis hyvä olla, mikä subclass olis järkevin (titanilla nyt aloitan)?

2. Eikö noi year one eksoottiset aseet ja armorit voi hyvin mielin purkaa? Tarvii varastoon tilaa ja noihan saa printeistä hommattua takas jos tarvis?

3. Mistä saa noita "antiikki runeja" että pääsee tuohon lvl3 court of oryxeen?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ajattelin ostaa kyseisen pelin ja latasin sitte ensin demon ja sitä nyt päivän pelaillut ja tykästyin heti. Mutta sitten rupes sanoo nat typestä jotain kun mulla se on strict.. Eli kysymykseni olisi että kuinka paljon tämä nat type vaikuttaa peliin, ja että kannattaako sitä edes ostaa jos on huono nat type?
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Antiquated runeja voi saada stolen rune eventistä droppina tai nightfallista ainakin/lord shaxxin weekly bountyista (?)
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ajattelin ostaa kyseisen pelin ja latasin sitte ensin demon ja sitä nyt päivän pelaillut ja tykästyin heti. Mutta sitten rupes sanoo nat typestä jotain kun mulla se on strict.. Eli kysymykseni olisi että kuinka paljon tämä nat type vaikuttaa peliin, ja että kannattaako sitä edes ostaa jos on huono nat type?

Ei kannata hommata jos et pääse muiden pelaajien kanssa samoille alueille natista johtuen. Myös raidit tulevat olemaan tuskaisia jos et pääse keskustelemaan kanssapelaajien kanssa. Toki jos tuohon nattiin pääset itse vaikuttamaan niin sitten kannattaa hommata.

Oireita voinee myös lieventää porttiohjauksilla.
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ostin koko rahalla, 60kpl 3 Of Coinsia ja käytin niistä 50-->yhteensä 6 exotic engramia, 1kpl voidfang armori, jade rabbid scout rifflen, hereafter snipu, 2kpl hunter käsineitä joista ei mulle ole hyötyä. Sekä jo toisen kerran the last word handcannon, jolla päivitin legendary autoriflen.

Et kyllä niitä aika paljon saa kuluttaa, tosin 6 exotic engramia on jo enemmän kun hyvin mun mielestä. Varsinkin aseisiin oon tosi tyytyväinen, jade rabbidista ei lopu ammot jos ampuu kehoon ja seuraavan päähän, samoin hereafter snipu, 4 headshottia putkeen tuottaa samantien 4 ammoa takaisin lippaaseen.
Voi olla jossain bossitaistelussa melko hyödyllinen.

Vielä olisi 10kpl noita coinseja, jos hyväl tuuril viel tippuis jotain, suht helposti niitä exoja kyllä saa. Vaikeampaa sit saada päälle 290 aseita joilla vois päivittää näitä hienoja pyssylöitä, niitä kun on tullut viikon aikana primary luokkaan tasan 1kpl jolla sain 290 supercellin 290-294.

Kolme viimeistä exoa on ollut samaa kypärää, joka on jo päässä ??? Kun noiden hajoittamisestakaan ei ole mitään hyötyä ? Välillä tulee samat fiilikset noiden suhteen kuin ennen lisäreitä..
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onko uusi surosversio kannattava ostos, vai olisiko joku muu markseilla ostettava parempi vaihtoehto ?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Ajattelin ostaa kyseisen pelin ja latasin sitte ensin demon ja sitä nyt päivän pelaillut ja tykästyin heti. Mutta sitten rupes sanoo nat typestä jotain kun mulla se on strict.. Eli kysymykseni olisi että kuinka paljon tämä nat type vaikuttaa peliin, ja että kannattaako sitä edes ostaa jos on huono nat type?

En oo mikään expertti näissä säädöissä, mutta jos sulla on wlan tai vastaava boxi jonka kautta netti tulee pleikkariin - pystyy natti tyyppiin vaikuttamaan tekemällä hieman säätöjä. Suosittelen käymään täältä tuon ohjeen läpi: https://www.bungie.net/en/Help/Article/11931

Kyllä Destiny on tuon säädön arvoinen. Toki kun nyt aloitat pelaamisen voi pelikavereiden löytäminen olla vaikeampaa kuin vuosi sitten, koska
kaikki ovat jo ehtineet pelata peliä pidemmälle. Towerissa vaan rohkeasti viestiä muille, jotka näyttävät siltä että ovat myös alkutekijöissä (=pieni grimoire ;) )
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

Onko uusi surosversio kannattava ostos, vai olisiko joku muu markseilla ostettava parempi vaihtoehto ?

En voi vertailla, kun Surosta minulla ei ole, mutta ainaki raidissa on kaverit kateellisena kommentoineet meikän menoa Red Death kourassa.
Eli suosittelen RD:tä, toimii myös PvP puolella...
 
Vastaus: Destiny: Yleinen keskustelu

En voi vertailla, kun Surosta minulla ei ole, mutta ainaki raidissa on kaverit kateellisena kommentoineet meikän menoa Red Death kourassa.
Eli suosittelen RD:tä, toimii myös PvP puolella...
Tämä. Ei vakuuttanut suros 2.0 päivityksen jälkeen. Parempi kuin ennen, mutta kun tarjolla on legendaarisia autoriflejä mm. tuolla focus fire-perkillä ja muutenkin hyvin samankaltaisena ja jopa parempana, niin ei ole suros mielestäni marksien väärti. Red deathin health regen perkki taas on varmasti hyödyllinen missä aktiviteetissä tahansa.
 
Ylös Bottom