Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dragon Age: Origins

Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Mitä kaikki dissaa Alistairia, hänestähän saa melkoisen hyvän tankin porukalle kilpi/miekka -yhdistelmällä? Oma kokoonpano on Alistair tankkina, oma hahmo hakkaa damagea 2h-aseilla, Morrigan loitsii/parantaa ja Zevran kaataa heikoimmat :p Ja tosiaan Alistair vain on hauskempi hahmo kuin Sten, joka on suhteellisen rasittava.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

En ollutkaan ainoa, wuu. Yksi mikä mättää warriorissa on, että olen kehittänyt ainoastaan archerya ja dual weaponsia, eli samoja mitä roguella olisi voinut. Olisi ehkä pitänyt vaikka kahden käden miekkailua kehittää dual weaponsien sijaan. Pääosin haltijani kuitenkin käyttää jousta eli samapa tuo. Sain muuten kerran yhdellä nuolella tehtyä yli 350 damagea :). En ole varma tuliko siitä joku achievement, koska en olisi muuten huomannut tuota kun olen laittanut damage numerot pois päältä.

The Stolen Throne olisi kiva kyllä lukaista. Harmittavasti Adlibriksessä se on loppu ja muualla turhan kallis (no bookyssa 15e, mutta sekin on liikaa). Mahtavilla Jerseyn saarillakaan ei tuota myydä missään mikä on jokseenkin erikoista. Sijoittuuko kirja aikaan ennen peliä?
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Peukku täältäkin Alistairille.
Suurimman osan ajasta on mukana oman maagin lisäksi Alistair ison miekan kanssa, Pätkä kirveen kanssa ja Chantry-bitch taustatukena jousen kanssa.
Ennen Pätkän mukaan tuloa neljäntenä hääri Morrigan joka oli ehkä hieman huono kokoonpano koska vain yksi oli eturintamassa.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

The Stolen Throne olisi kiva kyllä lukaista. Sijoittuuko kirja aikaan ennen peliä?
Paljonkin. Kirjassa seurataan Kuningas Maricin seikkailuja nuorena miehenä, kun hän yrittää valloittaa Fereldenin kruunun takaisin itselleen orlesialaisilta valloittajilta. Peliä pelaaville Maric voikin olla tuttu nimi tai ainakin hänen poikansa Cailanin pitäisi olla.

The Calling sijoittuukin sitten jo lähemmäs peliä ja siinä seurataan rakasta Duncania sekä Maricia myös. Kirjasta mielenkiintoisena infonpalasena muuten poimittuna se, että Duncan on rogue.

Chantry-bitch taustatukena juosen kanssa.
:p Ohan se kyllä melkosen syntinen sisar.

Ja muuten hyi teille, jotka alkoi täällä jotain ME vs. DA vastakkainasettelua lietsomaan (vai olinko se minä? :p). Ei ol mitään järkeä alkaa Biowaren pelejä vertailemaan keskenään, kun ne kuitenkin erottuvat niin selkeästi edukseen kaikista muista peleistä.

Pakko kuitenkin sanoa, että diggaan scifistä aihepiirinä enemmän kuin fantasiasta. Vaihtelu tosin virkistää aina kummasti.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Joo mä kyllä heitin sen alistairin menee heti ku mahollista. Mukana on shale, morrigan ja leliana.

Bugittaa muuten vissiin viel ki toi bioware.social saitti ei näy ukkoja siel. Achievementit kyl sinne päivittyy mutta siihenpä se sit jääki.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Bugittaa muuten vissiin viel ki toi bioware.social saitti ei näy ukkoja siel. Achievementit kyl sinne päivittyy mutta siihenpä se sit jääki.
Veikkaan että tuo liittyy siihen, kun peliä käynnistettäessä tulee aina se "online profile storage error". Kumma kun eivät saa sitä korjattua.

Ei ole tosiaan hahmo päivittynyt enää parin ekan päivän jälkeen. Saitilla hahmo on level 7, mutta oikeasti L14.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Olenko oikeasti teitä kaikkia näin paljon edellä? Level 20 huitelee jo. ;)

Mutta tosiaan, ehkäpä ei pitäisi niinkin taivaallisia asioita pistää paremmuusjärjestykseen, kuin BioWaren pelit. Kyllä luultavasti hehkutan taas samalla päättömällä tavalla Mass Effect 2:takin, kun sitä rupean tahkoamaan. :p

Siitä täytyy muuten tuota Stolen Thronea kehaista, miten mainion ytimekkäästi se alkoikaan. Aivan välitön imaisu kirjaan, joka sai minut lukemaan opusta kymmeniä sivuja, vaikka kello oli jo vaikka mitä.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Täältä myös plussaa Alistarille!

Ensimmäinen Biowaren kirjoittama, miespuolinen hahmo josta oikeasti pidän ja mielelläni olen hänen kanssaan ystävystynyt. Iso A onkin ollut alusta saakka minun vasen käteni, Leliana taas tahollaan hoitanut kaiken sen mitä normaalisti tekisin oikealla kädellä. Illuusio kehittyvistä sosiaali ympyröistä vaikuttaa myös satunnaisiin keskusteluihin maailmaa samoillessa: useaan otteseen olen kuullut selkäni takana naljailua itsestäni ja mielitietystäni. Mutta suurinta nautintoa sain erään punapartaisen partnerini, joukkoni vanhimpaan kohdistuneesta perverssistä flirttailusta.

Työmäärä mikä pelin dialogin äänittämiseen on mennyt on melko megalomaaninen.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Kysymys Nature of the beast tehtävästä:
Miten niiden werewolfien puolen pystyy valitsemaan? Koska pakotin sen haltian murtamaan kirouksen ja sehän kuolikin sitten ja ihmissudet muuttui takaisin ihmisiksi, mutta silti sain achievementin että valitsin haltioiden puolen. Vai olisiko tuossa pitänyt tappaa kaikki haltiat että olisi asettunut ihmissusien puolelle

Leirielämä on mukavaa, ja mun äijä melkoinen pelimies. Morrigan ja Leliana yhtä aikaa pyörityksessä ja vuorotellen käy niitä lääppimässä. Morriganin sai jo kellistettyä telttaan ja Leliana on ihan just kypsä. Ja vielä kaiken lisäksi Zevran alkoi heittää jotain läppää miten komea olen ja että sattuisiko olemaan ylimääräistä köyttä, hän kun pitää sitomisesta. :eek:
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Minulta sitten sekä plussaa että miinusta Alistarille. Kovasti haluaisin hänet juttujensa takia partyssä pitää, varsinkin hänen ja Morriganin väliset keskustelut ovat hauskaa kuultavaa, mutta taisteluissa Alistar on nyt kuitenkin jäänyt vähän turhaksi.

Sössöttävä hihhuli sekä Iso S ovat porukasta kaikkein vastenmielisimmät. Keksikööt leirissä vaikka keskenään jotain mukavaa tekemistä sillä välin kun muut ovat tositoimissa.

En ole vielä onnistunut lämmittämään suhdetta kenenkään kanssa kovin läheiseksi, mutta eiköhän pikku hiljaa ala jotain kehittymään.

//Hah, Foeman olikin jo näemmä ehtinyt mennä kutsumaan Alistaria Iso A:ksi. No, nyt meillä on sitten veljekset A ja S.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Joo mäkin vähän ihmettelin tossa Nature of the Beastissa...
Autoin niitä ihmissusia palaamaan takaisin ihmisiksi. Sain jopa sen elf leaderin suostumaan siihen ja se uhras ittensä. Sitten olikin yllätys kova kun tuli "väärä" achievement. Vähän tyhmästi tehty imho.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Hemmetin Zevran!

Meni sitten ja petti maagini vaikka niin jalomielisesti sen hengen säästin aikaisemmin... noh se lojuu nyt katuojassa muiden kavereidensa kanssa muahah!


Ja tulipa taas todistettua Loghainin vartijoiden seksuaalinen suuntaumus. Älä lue spoileria jos et vielä ole käynyt Fort Drakonissa

Eli maagini joutui tyrmään Alistairin kanssa kuningattaren pelastamisen jälkeen. Minulle ei oikein avautunut että mitäse teinihoro nyt oikein juonii mutta ryhmälläni ei ollut mitään mahdollisuuksia päästä pälkähästä kun rykmentti Loghainin sotureita hyökkää niskaan.. prkl kosto elää!

Noh anyway, Alistairin kanssa siinä sitten ajateltiin että nyt karataan ja tyylillä:

Molemmat olimme kalsareissa siinä, 6päkit näkyvillä ja aloimme jututtamaan vartijaa. Siinä sitten vartijan uhon läpi maagini vihjaisi hivenen että seura kelpaisi.

Vartija tästä innostuneena tuli tietenkin selliin sisään eikä aikaakaan kun vartijakin oli sitten sydänboksereissaan siinä, kypärän hän jätti päähän koska ajatteli sen olevan seksikästä.

Noh juuri kun saimme vartijan innostumaan sai hän jonkun muun sijaan luuvitosta leukaan ja annoimme ruhtinaallisen selkäsaunan ja toki ryöstimme sellin avaimen sekä pussin rahaa... älkää kysykö missä ne oli piilossa.. tunnen vieläkin häpeää kun kurkotin sinne minne moni mies ei ole ennen kurkoittanut.

Tässä vaiheessa jalon sankarivelhomme piti mennä vessaan ja alkaa tehdä ruokaa mouruavaan kupuunsa, joten seikkailu jatkuu myöhemmin :D
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Hemmetin Zevran!

Meni sitten ja petti maagini vaikka niin jalomielisesti sen hengen säästin aikaisemmin... noh se lojuu nyt katuojassa muiden kavereidensa kanssa muahah!


Ja tulipa taas todistettua Loghainin vartijoiden seksuaalinen suuntaumus. Älä lue spoileria jos et vielä ole käynyt Fort Drakonissa

Eli maagini joutui tyrmään Alistairin kanssa kuningattaren pelastamisen jälkeen. Minulle ei oikein avautunut että mitäse teinihoro nyt oikein juonii mutta ryhmälläni ei ollut mitään mahdollisuuksia päästä pälkähästä kun rykmentti Loghainin sotureita hyökkää niskaan.. prkl kosto elää!

Noh anyway, Alistairin kanssa siinä sitten ajateltiin että nyt karataan ja tyylillä:

Molemmat olimme kalsareissa siinä, 6päkit näkyvillä ja aloimme jututtamaan vartijaa. Siinä sitten vartijan uhon läpi maagini vihjaisi hivenen että seura kelpaisi.

Vartija tästä innostuneena tuli tietenkin selliin sisään eikä aikaakaan kun vartijakin oli sitten sydänboksereissaan siinä, kypärän hän jätti päähän koska ajatteli sen olevan seksikästä.

Noh juuri kun saimme vartijan innostumaan sai hän jonkun muun sijaan luuvitosta leukaan ja annoimme ruhtinaallisen selkäsaunan ja toki ryöstimme sellin avaimen sekä pussin rahaa... älkää kysykö missä ne oli piilossa.. tunnen vieläkin häpeää kun kurkotin sinne minne moni mies ei ole ennen kurkoittanut.

Tässä vaiheessa jalon sankarivelhomme piti mennä vessaan ja alkaa tehdä ruokaa mouruavaan kupuunsa, joten seikkailu jatkuu myöhemmin :D

Denerim-episodin käänteistä:
Joo, ketutti kanssa miten nilkki tuo Zevran olikaan. Onneksi soturini pisti komean päänirroitusliikkeen mokomalle petturille. :)

Jaa että sellaisia vartijoita! :p Meikäläinen tyytyi näyttelemään sairasta, mutta melkoisen
räleä juonenkäänne oli tuossakin. BioWarella on kyllä pilke silmäkulmassa.

Extra-yber-spoiler Denerim-episodin (landsmeet) lopusta:
Ei kai kukaan jättänyt Loghainia, tuota Fereldenin petturia henkiin, saatika antanut hänelle kunniaa Grey Wardeniksi liittymiseen? Meikäläinen sivalsi mokoman luopion pään irti välittömästi, kun sain siihen mahdollisuuden.
All in all, minulla on tällä hetkellä erittäin epämukava tunne siitä, että peli loppuisi pian. Kiiruhtaminen on huomattavasti hauskempaa kuin sivutehtävien tekeminen, mutta se myöskin ikävästi edistää peliä loppuun.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Pelkään myös että peli loppuisi pian, en ole kyllä tuota Landsmeettiä suorittanut vaan olen vielä tuolla mistä spoilerissa mainitsin.

Tosin peliä on tällä hetkellä pelattu noin 40% läpi, en vain oikein tiedä että meinaako tuo prosenttiluku pelin pääjuonen kehitystä vaiko kaikkien mahdollisten tehtävien kehitystä? Either way jos on 40% pelistä pelannut siihen 37 tuntiin niin onhan tuota seikkailua vielä jäljellä kaiketi.

Mielenkiintoista nähdä miten juoni etenee, on ollut erittäin koukuttavaa ja hyvin kulkevaa settiä tähän asti ainakin
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Tosin peliä on tällä hetkellä pelattu noin 40% läpi, en vain oikein tiedä että meinaako tuo prosenttiluku pelin pääjuonen kehitystä vaiko kaikkien mahdollisten tehtävien kehitystä?

Ikävä kyllä se on niinkin järkevästi tehty, että koko pelin kehitys on sysätty tuohon prosenttiin.

E: Itse olen pitänyt nyt ryypiskelyn lomassa muutaman päivän tauon pelaamisesta - voin suositella. Odotukset ovat taas huipussaan pelaamisen suhteen.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Pelko oli aiheellista, sillä tällä hetkellä on lopputaistelut käynnissä. Sen verran voin sanoa, että kyseessä on melko pitkää mättöä, parin tunnin tykityksen jälkeen täytyy pitää pientä huilia.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

Extra-yber-spoiler Denerim-episodin (landsmeet) lopusta:
Ei kai kukaan jättänyt Loghainia, tuota Fereldenin petturia henkiin, saatika antanut hänelle kunniaa Grey Wardeniksi liittymiseen? Meikäläinen sivalsi mokoman luopion pään irti välittömästi, kun sain siihen mahdollisuuden.
Spoilaa toista vaihtoehtoa
Ite jätin tosin ei ollut vissiin mikään loisto idea kun Alistair lähte kävelemään.
 
Vastaus: Dragon Age: Origins [X360]

EAn / Biowaren DLC varmennuksen hienouksia. Minulla on tänään ollut Liveen yhdistämisen kanssa ongelmia (netti kyllä muuten toimii), niin nyt ladatessani Dragon Age savea ilman LIVE yhteyttä (26h hahmoa pelattuna) tulee ruutuun hetken päästä ilmoitus että jonkun DLC palikan kanssa on ongelmia, ja pyytää loggaamaan Dragon Age serverille (joka vaatii toimivan LIVE yhteyden). Eikä peli suostu latautumaan... :(

Noh tuleepahan Forza 3akin nyt sitten hieman pelattua, mutta viikonloppuna olisi ollut kivasti aikaa taistella tietään kohti archdemonia, työpäivinä kun illat jää niin lyhyeksi.
 
Ylös Bottom