Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dying Light

Vastaus: Dying Light

Hieno homma, peli alkoiki olee loppua kohden ehkä liianki löysää. Varsinkin coopissa noi yöelukatki pistettii kirveillä ja miekoilla halki poikki ja pinoon. Toivottavasti tuo hard mode tuo sitä oikeeta selviytymisen meininkiä!
Tuli vihdoinkin tarina läpäistyä ja täytyy kyllä myöntää tuo että loppua kohden pelistä tuli liian helppo. Alussa peli oli hieman hankala kun aseet hajosi nopeasti ja eivät aiheuttaneet paljon vahinkoa mutta viimeistään oldtownissa sai jo kaupoistakin 1000-1300 damagen miekkoja joista sai tehtyä parhaimmillaan 2500 vahinkoa ja +2 sähkö ja tuli vahinko aseessa kaupanpäälle, joilla melkein kaikki viholliset kuoli yhdestä osumasta ainoastaan isommat tarvitsi muutaman iskun enemmän ja yöstäkin tuli helppo kun kaikki vastaan tuleva pystyi tapaa nopeasti.

itsellä kyllä odotuksessa tuo hard mode.
 
Vastaus: Dying Light

Tuli vihdoinkin tarina läpäistyä ja täytyy kyllä myöntää tuo että loppua kohden pelistä tuli liian helppo. Alussa peli oli hieman hankala kun aseet hajosi nopeasti ja eivät aiheuttaneet paljon vahinkoa mutta viimeistään oldtownissa sai jo kaupoistakin 1000-1300 damagen miekkoja joista sai tehtyä parhaimmillaan 2500 vahinkoa ja +2 sähkö ja tuli vahinko aseessa kaupanpäälle, joilla melkein kaikki viholliset kuoli yhdestä osumasta ainoastaan isommat tarvitsi muutaman iskun enemmän ja yöstäkin tuli helppo kun kaikki vastaan tuleva pystyi tapaa nopeasti.

itsellä kyllä odotuksessa tuo hard mode.

Olihan tuo odotettavissa, että loppuakohden alkoi olee semmoset miekat ja kirveet että siitä katos se selviytymisen meininki. Alussa oli just paras ku ei vaan menny pieksemään jokaista zombia ja käytti hyväksi sitä parkouria. Lopussa sit oli hälläväliä et joo pistetää ny toiki tosta poikki, hauskaa tietenkin mutta katos liian nopeesti mun mielestä se kauhumeininki. Tuliaseitaki alkoi olee ehkä liikaa, tai ei nyt aseet niinkää mut ammoja kun codissa konsanaan.

Siinä mielessä Dead Island, vaikka siinäki jossain vaiheessa alkoi olee helppoa. Mutta siinä kun mentiin puukepeillä sinne toiseen kaupunkii asenteella et ny piestää kaikki ku ny saatiin just hyvät puukepit. Siinä sit itkettii ja juostii ja päätettii et mennäänpä nyt takas sinne rantaan ja kasvetaan hieman. Sama ois voinu olla tässä, tai olevinaan olikin. Mutta olisi saanut Old Townissa se meininki olla paljon brutaalimpi.

Hard Mode kun saapuu, voikin sitten palata takaisin tämän pelin pariin tauon jälkeen. Hieno peli noin muuten, varsinki coopissa mitä hetken ehtii pelaa, tykkään tästä enemmän mitä olin alunperin kuvitellut. Hienoa zombiemättöö, eikä zombie pelejä mielestäni koskaan ole liikaa!
 
Vastaus: Dying Light

Itsellä kyllä pelin helppouteen myös vaikutti se että pelasin koko pelin läpi ilman be the zombie moodia, eli kukaan ei pääsyt häiritsemään peliä vaikka muuten co-op online oli päällä. Jälkeenpäin tuli sitä testattua ja aluksi siinä kuolikin monta kertaa sille otukselle kun ei tajunnut heti miten sille pärjää kun se taskulampun uv valo ei itsellä ainakaan auttanut siinä, niin sitten kun kesin mikä sen heikkous on niin sen jälkeen siitä pelimuodosta tuli helppo tai itse pieksin sen otuksen eikä pääsyt kertaakaan tappamaan. Asetuksista siis saa zombie invasion päälle yöllä tai päivällä ja yöllä joka mahdollistaa be the zombieta pelaajien pääsyn peliin.

Jos joku kaipaa neuvoa siihen miten siinä pärjää ylivoimaisesti sitä otusta vastaan niin:
kannattaa ensin hommata zaid´s flare: blueprint jonka saa sivutehtävästä ja se on tehokkaampi mitä normaali flare niitä tekee mahdollisimman paljon ja heittelee niitä maahan samalla kun juoksee niille kohteille mitä pitää tuhota. jos otus tulee lähelle heittää niillä flare pötköjä ensin eteen ja heittää niitä siten että muodostavat ympyrän jonka keskellä olet niin se oli aika tehokas. Kun tekee noin saa ison sinisen alueen jossa se otus ei pääse tekemään vahinkoa ei ainakaan paljon ja pakottaa sen pakenemaan.
 
Vastaus: Dying Light

Itsellä kyllä pelin helppouteen myös vaikutti se että pelasin koko pelin läpi ilman be the zombie moodia, eli kukaan ei pääsyt häiritsemään peliä vaikka muuten co-op online oli päällä.

Miten tuota be-the-zombie-modia pääsee pelaamaan? Latasin ja asensin storesta sen lisärin, mutta pelin valikoihin ei ainakaan ilmestynyt mitään be-the-zombie -vaihtoehtoa. :confused:
Olen valikosta laittanut että peliin pääsevät vain kaverit ja zombie invasion on "only at night"
 
Vastaus: Dying Light

Miten tuota be-the-zombie-modia pääsee pelaamaan? Latasin ja asensin storesta sen lisärin, mutta pelin valikoihin ei ainakaan ilmestynyt mitään be-the-zombie -vaihtoehtoa. :confused:
Olen valikosta laittanut että peliin pääsevät vain kaverit ja zombie invasion on "only at night"
sen pitäisi ilmestyä päävalikkoon play campaign alle.

eikös sen pitänyt alun perin saada vain jos osti ennakko tilaamalla digitaalisen pelin? Itse ainakin näin luulin kun en ennakkotilannut vaan ostin julkaisupäivänä niin luulin että sitä ei edes saisi mutta kun kaveri kertoi että sen saa, niin kun katsoin Xonen storesta niin siellähän se oli
 
Vastaus: Dying Light

sen pitäisi ilmestyä päävalikkoon play campaign alle.

eikös sen pitänyt alun perin saada vain jos osti ennakko tilaamalla digitaalisen pelin? Itse ainakin näin luulin kun en ennakkotilannut vaan ostin julkaisupäivänä niin luulin että sitä ei edes saisi mutta kun kaveri kertoi että sen saa, niin kun katsoin Xonen storesta niin siellähän se oli

Jaahas, ei ainakaan itsellä ole ilmestynyt vaikka latasin sen kyllä storesta? :( :confused:
Techland muutti Be-a-zombien kaikkien saataville "hyvityksenä" pelin fyysisen kopion myöhästymisestä muualla kuin Yhdysvalloissa. Itselläni on jenkeistä ennakkotilattu fyysinen kopio, eli kiekon mukana tuli luonnollisesti myös lunastuskoodi, vaikka lisäri onkin storessa ilmainen. Latasin dlc:n jenkkien storesta, koska euroopan store ei edes tunnista pelin US-versiota, mutta pelaan peliä eu-tunnuksella.

EDIT: Juu, tarkistin jenkkitunnusten puolelta ja siellä valikossa "be the zombie" kyllä näkyi, mutta jostain syystä ei näy euroopan tunnusten puolella vaikka EU-tunnuksillakin näkyy "ilmoituksissa" että lisäri olisi asennettu. Täytyy laittaa Techlandille viestiä, jos tuohon vaivaan saisi vaikka patchin :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Dying Light

Jaahas, ei ainakaan itsellä ole ilmestynyt vaikka latasin sen kyllä storesta? :( :confused:
Techland muutti Be-a-zombien kaikkien saataville "hyvityksenä" pelin fyysisen kopion myöhästymisestä muualla kuin Yhdysvalloissa. Itselläni on jenkeistä ennakkotilattu fyysinen kopio, eli kiekon mukana tuli luonnollisesti myös lunastuskoodi, vaikka lisäri onkin storessa ilmainen. Latasin dlc:n jenkkien storesta, koska euroopan store ei edes tunnista pelin US-versiota, mutta pelaan peliä eu-tunnuksella.

EDIT: Juu, tarkistin jenkkitunnusten puolelta ja siellä valikossa "be the zombie" kyllä näkyi, mutta jostain syystä ei näy euroopan tunnusten puolella vaikka EU-tunnuksillakin näkyy "ilmoituksissa" että lisäri olisi asennettu. Täytyy laittaa Techlandille viestiä, jos tuohon vaivaan saisi vaikka patchin :)
ilmeisesti sinun pitäisi sitten pelata usa asetuksilla kun kerran be the zompie näkyy siellä. Mutta helpoimmalla pääsee kun ostaa eu:n fyysisen version tai digi version niin ei tule ainakaan ongelmia jos pelaa eu tunnuksilla.

Itse olin lähellä ostaa usa:n storesta digi versiota koska oli pari päivää aikaisempi julkaisu mutta itse juuri tulin ajatelleeksi tuota että jos kumminkin tulee ongelmia koska pelaan suomen asetuksilla niin päätin sittenkin vain odottaa sitä suomen digi julkaisua xonen storeen.
 
Vastaus: Dying Light

ilmeisesti sinun pitäisi sitten pelata usa asetuksilla kun kerran be the zompie näkyy siellä. Mutta helpoimmalla pääsee kun ostaa eu:n fyysisen version tai digi version niin ei tule ainakaan ongelmia jos pelaa eu tunnuksilla.

Itse olin lähellä ostaa usa:n storesta digi versiota koska oli pari päivää aikaisempi julkaisu mutta itse juuri tulin ajatelleeksi tuota että jos kumminkin tulee ongelmia koska pelaan suomen asetuksilla niin päätin sittenkin vain odottaa sitä suomen digi julkaisua xonen storeen.

Joo, ennemmin jätän zombie-kikkailut pelaamatta, kun pelaan mitään US-tunnuksilla :D Ei sentään ihan niin paljoa kiinnosta tuo lisäri ja operoin muutenkin 99,9 % EU-accolla. Ei onneksi ole mitään trophy-sidonnaisia juttuja tossa DLC:ssä, että platinumin saa pelattua kumminkin. :) Be-the-zombieta lukuunottamatta peli toimii aivan täydellisesti, vaikka onkin jenkkiversio kyseessä.

Henkilökohtaisesti en suostu mistään digitaalisista maksamaan paria kymppiä enempää, joten kohdallani ainoa vaihtoehto oli joko odottaa kuun loppuun tai tilata fyysinen kopio jenkeistä. Lähes 2 viikkoa pystyinkin odottamaan EU-versiota, mutta selkäranka petti lopulta.
Hiihtoloma ilman Dying Lightia oli yksinkertaisesti liian kivuliasta :D Takana yli 20h pelkkää nautintoa, eikä ole kaduttanut.
 
Vastaus: Dying Light

EDIT: Juu, tarkistin jenkkitunnusten puolelta ja siellä valikossa "be the zombie" kyllä näkyi, mutta jostain syystä ei näy euroopan tunnusten puolella vaikka EU-tunnuksillakin näkyy "ilmoituksissa" että lisäri olisi asennettu. Täytyy laittaa Techlandille viestiä, jos tuohon vaivaan saisi vaikka patchin :)

Aika omituista, mulla kyllä toimii "be the zombie" eu tunnuksilla vaikka peli on jenkkiversio.

Ei onneksi ole mitään trophy-sidonnaisia juttuja tossa DLC:ssä, että platinumin saa pelattua kumminkin.
Jos platinan saat niin oot aika onnekas, tos on parhaillaan useita trophy bugeja. Ainut keino saada kaikki trophyt on ettet missään vaiheessa pelaa co-oppina ja siltikään se ei ole satavarma.
http://forum.techland.pl/topic/3157-list-of-glitched-trophies-and-achievements/
 
Vastaus: Dying Light

Eilen tuli testattua tuota Be the zombie-tilaa ja olihan se hienoa ounailla randomeita öisillä kaduilla. Liikkuminen tuolla hunterilla on todella lennokasta ja mukavaa. Illan paras kohtaaminen oli erästä kolmikkoa vastaan, mistä tosin yksi henklö idlaili koko matsin ajan. Vääntö oli tiukkaa ja vastustajat saivat pari pesääkin tuhottua, mutta parissa paikassa harhautuivat liian kauas toisistaan, joten oli helppo poimia kaverit yksitellen. Olo on kuin predatorilla konsanaan, kun loikit katolta toiselle ja jaat kuolemaa taivaalta. Ja suosittelen pelaamaan useampaa kuin yhtä pelaajaa vastaan.
 
Vastaus: Dying Light

Aika omituista, mulla kyllä toimii "be the zombie" eu tunnuksilla vaikka peli on jenkkiversio.

Hmm, mielenkiintoista. Täytyy kenties yrittää asentaa se lisäri uudestaan. Mulle tuli hieman yllätyksenä ettei EU-store edes tunnista Dying Lightin jenkkiversiota. Eli kun käynnistän pelin EU-tunnuksilla ja painan pelin valikon kautta itseni storeen, niin heittää vaan tyhjän sivun koska ei tunnista koko peliä. Samoin tämä ilmainen be-the-zombie lisärikin on asennettava jenkkistoren puolelta (vaikka on suomistoressakin ilmainen) koska EU-store ei tunnista peliä eikä suostu asentamaan koko lisäriä jenkeistä ostettuun peliin.
 
Vastaus: Dying Light

Jos platinan saat niin oot aika onnekas, tos on parhaillaan useita trophy bugeja. Ainut keino saada kaikki trophyt on ettet missään vaiheessa pelaa co-oppina ja siltikään se ei ole satavarma.
http://forum.techland.pl/topic/3157-list-of-glitched-trophies-and-achievements/

Taidan ilmeisesti sitten olla siinä onnekkaassa kymmenessä prosentissa, joilla nuo kaikki glitchaavat saavutukset/trophyt toimivat. Koska olin tietoinen noista bugeista, tein käytännössä kaikki sivutehtävät mahdollisimman nopeasti. Kaikki rojut keräsin vasta tarinan läpäistyäni, samoin tein karanteenialueiden puhdistusten kanssa. Multa puuttuu enää osa co-op-saavutuksista. Alustana Xbox One.

Vinkkinä voisin sanoa, että kolmesta perättäisestä Witch Queen -sivutehtävästä saatava juoma kannattaa kulauttaa heti ja ottaa jatkotehtävä vastaan samantien.

Toinen vinkki liittyy This is Harraaaaan! -saavutukseen, jossa pitää töniä epäkuolleita alas korkeista paikoista. Huomasin tätä tehdessäni, että aina zombiet eivät tipu maahan asti, vaan katoavat ennen sitä. Merkkinä siitä, että tönäisy on onnistunut, saat sekä agility että power-pisteitä.
 
Vastaus: Dying Light

Taidan ilmeisesti sitten olla siinä onnekkaassa kymmenessä prosentissa, joilla nuo kaikki glitchaavat saavutukset/trophyt toimivat. Koska olin tietoinen noista bugeista, tein käytännössä kaikki sivutehtävät mahdollisimman nopeasti. Kaikki rojut keräsin vasta tarinan läpäistyäni, samoin tein karanteenialueiden puhdistusten kanssa. Multa puuttuu enää osa co-op-saavutuksista. Alustana Xbox One.

Vinkkinä voisin sanoa, että kolmesta perättäisestä Witch Queen -sivutehtävästä saatava juoma kannattaa kulauttaa heti ja ottaa jatkotehtävä vastaan samantien.

Toinen vinkki liittyy This is Harraaaaan! -saavutukseen, jossa pitää töniä epäkuolleita alas korkeista paikoista. Huomasin tätä tehdessäni, että aina zombiet eivät tipu maahan asti, vaan katoavat ennen sitä. Merkkinä siitä, että tönäisy on onnistunut, saat sekä agility että power-pisteitä.
Mulla on taas bugannu lähes noi kaikki, mut olenkin tunnetusti huono onninen.

This is Harraaaaan!: Oon huomannu kans ettei ne aina kuole tai sit ne haihtuu kesken putoamisen, oon kuitenkin potkinut niitä alas pelin julkaisusta asti joten saldon pitäisi olla jo useampi sata.

Trespassing: Tuo ei vaan ole auennut vaikka kaikki karanteenit on koluttu eikä niihin päässyt edes uudestaan ng+:ssa.

Homo Homini Lupus Est: Ei ole tullut vaikka pelin tilastot näyttää yli 50 pelastettuu ja trophyyn tarvitaan vain 15.

Now It's Safe: Ton sain ng+:ssa kolmannen paikan jälkeen, tilastot näyttää edelleen nollaa.

The Whole Story: Elän toivossa et toi aukeis täs ng+:ssa viel olis 5 tehtävää jäljellä, peukut pystyyn.
 
Vastaus: Dying Light

Joo, ennemmin jätän zombie-kikkailut pelaamatta, kun pelaan mitään US-tunnuksilla :D Ei sentään ihan niin paljoa kiinnosta tuo lisäri ja operoin muutenkin 99,9 % EU-accolla. Ei onneksi ole mitään trophy-sidonnaisia juttuja tossa DLC:ssä, että platinumin saa pelattua kumminkin. :) Be-the-zombieta lukuunottamatta peli toimii aivan täydellisesti, vaikka onkin jenkkiversio kyseessä.

Henkilökohtaisesti en suostu mistään digitaalisista maksamaan paria kymppiä enempää, joten kohdallani ainoa vaihtoehto oli joko odottaa kuun loppuun tai tilata fyysinen kopio jenkeistä. Lähes 2 viikkoa pystyinkin odottamaan EU-versiota, mutta selkäranka petti lopulta.
Hiihtoloma ilman Dying Lightia oli yksinkertaisesti liian kivuliasta :D Takana yli 20h pelkkää nautintoa, eikä ole kaduttanut.
Yleisesti digitaaliset on saman hintaisia kuin fyysisetkin tai ainakin jos suomesta ostaa niin fyysinen versio maksaa sen saman 70€ niin tuossa tilanteessa itsellä ainakin vaikuttaa tuo julkaisu päivä määrä että kumpi tulee ensin vai tulevatko samaan aikaan kun muuten itse myös ostan fyysisen version niin saa vaihtoon viedä sitten joskus.

Itse en viitsi kikkailla halvemman hinnan takia usa versioiden kansa vaan mieluimmin maksan enemmän niin voin ainakin luotaa siihen että kaikki toimii.

Se zombie invasion on muuten ihan turha ja se be the zombie peli muoto koska sinun pitää joka tapauksessa olla aika pitkällä tarinassa jotta saat tehokkaita aseita ja parhaimman flare version, kun muuten se be the zompie otuksella pelaava on aika op ja siihen turhautuu helposti niin pelejä ei varmaan löydy helposti kun harvat pitää sitä auki/päällä. Siitä ei ole edes mitään hyötyä kun palkinnoksi saa survival pisteitä ja otuksen taposta poweria
Itsellä oli power ja survival maksimissa kun sitä zombie invasiota testailin ja 2500 damagen katana miekka jolla pystyy pieksemään muutamalla osumalla sen otuksen niin ainakin tuossa tilanteesa koko peli muoto oli itselle turha.
 
Vastaus: Dying Light

Yleisesti digitaaliset on saman hintaisia kuin fyysisetkin tai ainakin jos suomesta ostaa niin fyysinen versio maksaa sen saman 70€ niin tuossa tilanteessa itsellä ainakin vaikuttaa tuo julkaisu päivä määrä että kumpi tulee ensin vai tulevatko samaan aikaan kun muuten itse myös ostan fyysisen version niin saa vaihtoon viedä sitten joskus.
Itse en viitsi kikkailla halvemman hinnan takia usa versioiden kansa vaan mieluimmin maksan enemmän niin voin ainakin luotaa siihen että kaikki toimii.

Niin, USA-versiohan ei todellakaan ollut halvempi, vaan maksoin fyysisestä jenkkiversiosta peräti 72 euroa postikuluineen, mikä on enemmän kuin digiversion hinta on suomessa. En yleensäkään välitä noista digitaalisista peleistä ja kuten sanoin, en jaksanut odottaa kuukautta :D Kymppi sinne tänne kunhan peli on fyysisenä hyppysissä.
 
Vastaus: Dying Light

Hitto ku ois ylimääräistä niin ostaisin tollaisen ja pystyttäisin sen jonku hiihtokeskuksen mökkialueelle [emoji1] helevetin moiset valonheittimet ja piikkilankaa
 
Vastaus: Dying Light

Täytyy laittaa Techlandille viestiä, jos tuohon vaivaan saisi vaikka patchin :)

Techlandilta vastattiin. Lupasivat selvittää asian ja katsoa onko mitenkään fiksattavissa. Pelin maailmanlaajuinen julkaisupäivä on tosiaan ylihuomenna, niin voi olla ettei tuolle ihan hetkeen olla mitään tekemässä :D
 
Vastaus: Dying Light

No niin, vihdoinkin pääsin tänään fyysisen pelin kimppuun. Alkuvaikutelmat todella kutkuttavat ja hienolta näyttää :)
 
Ylös Bottom