Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ArGo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EA:n NHL pelisarjan ihmismoket

Niin tosiaan VS peleissä oli ei muualla. On kyllä välillä hauskaa tuo veskarin lähteminen vaihtoon kympissä esim. kun kiekko on siinä metrin päässä saattaa se mokke lähteä salamana vaihtoon ja vastustajalla on hyvät saumat tökätä se kiekko vaikka sinne maaliin. Sitten taas vastaavasti joskus, kun kiekko on toisessa päässä saa itse luistella sinne vaihtoaition viereen ja eihän se siltikään mene sinne penkille vaan saakin jäädä hillumaan keskialueelle...Mutta tosiaan olisi hyvä, jos voisi itse luistella sinne vaihtoon ja sitten sen jälkeen ohjata sitä pelaajaa, joka tulee vaihdosta. :)
Itellä ei oo kertaakaan lähteny veskari vaihtoon ennenku kiekko viety melko kauas omasta maalista? Pelaan klassikilla ni veskari hävinny kuvasta ennenku lähteny luistelee vaihtoon. Enkä oo kertaakaa ollu todistamassa tällästä r1 maalia, pelkkiä huhuja kuullu. Mutta joo taas tuli NHL11 maalissa pelailtua ja edelleen on vähä turhasti tota että torjunnasta kiekko pomppaa ylöspäin ja sit hosutaan. Aika vähissä on oikeissa kiekkopeleissä tilanteet missä torjunta nostaa kiekon suoraan ylöspäin.. Tietty jos sen hosumisen vois hallita vaikka sillä oikeella tatilla että kummalta puolelta lyö ni vois joskus siihen kiekkoo osuakki. Ehkä 1/10 jos sitäkään noista huitomisista osuu kiekkoon niin että siitä on hyötyä, usein huitoo ohi ja kiekko on siinä veskarin vieressä oottelemassa että animaatio suoritetaan loppuun ja sit peitetään tai joku käyn sen tökkimässä maaliin.
 
Vastaus: EA:n NHL pelisarjan ihmismoket

Taitaa suurimmat muutokset olla kiekkojen sulkemisen vaikeus ja se ettei voi käyttää muutakuin BAP kameroita veskarina.

Voi sitä ripareiden määrää kun ihmiset tajuavat hyödyntää tätä heikkoutta:D
 
Vastaus: EA:n NHL pelisarjan ihmismoket

Omasta mielestä tuo on kyllä täyttä paskaa jos ei voi kun bap kameroita käyttää.. En ymmärrä miks noihinki on pitäny mennä kajoomaan. Se bappi on niin helvetin huono että kyllä on taas kustu molarien pakkiin huolella..
 
Vastaus: EA:n NHL pelisarjan ihmismoket

....että kyllä on taas kustu molarien pakkiin huolella..

Eiköhän ihmismoket ole korjauksia ja parannuksia ajateltaessa ihan ravintoketjun alapäässä. Edelleenkään ihmismokke ei voi sulkea kiekkoa kun kiekko liruu kohti minkä taas botti pystyi tekemään jo viime versiossa.

Ja todellakin, vaikka itse pelasin valtaosan kympissä BAP kameralla niin herranen aika sentään kyllähän ihmisten pitäisi saada valita mikä tahansa kamera. Kenttäpelaajat voivat kaiken lisäksi customoida kameran mieleiseksensä mutta veskarilla on tarjolla BAP low ja high:D
 
Vastaus: EA:n NHL pelisarjan ihmismoket

samalla ku on kustu mokkejen pakkiin on tietenki kustu kunnon joukkueidenki pakkiin. te ihmismoket ootte jo muutenki niin paskoja että ei teistä ennään huonompia tarvis tehä.
 
Vastaus: EA:n NHL pelisarjan ihmismoket

Älä ny Sane käy heti uhoamaan siinä, pistä s-tana itte ne veskankamat niskaan ja mene siihe maalinsuulle koittaan bugirannaria ;) Joo, itse pelaan vain Bappikameralla, ei vaikuta muhun mitenkään, mutta tuon kiekon sulkemisen vaikeuden huomasin, se pitää tehdä aina kolmiolla, kun kympissä L2 hoitaa homman useimmiten. Itse kympissä vihasin tuota automaattista sulkemista, koska siitä sai poketettua oikeaan aikaan kiekon maaliin, katsotaan paraneeko tämä tästä mihinkään..
 
Vastaus: EA:n NHL pelisarjan ihmismoket

Taitaa tämä olla oikea paikka kysyä.. Eli minkälaiset asetukset pitääs olla esim BaP:ssa että tulisi laukauksia paljon ja molempaan suuntaan??? Oli todella rasittavaa nhl 10:ssä et jos laitto esim. vaikeustason ammattilaiselle nii 4 laukaust per erä mut vastustajal 10 tai yli ja jos laitto supertähe nii toisenpäin.
ELI PLS vastatkaa mitä suosittelette?
 
Vastaus: EA:n NHL pelisarjan ihmismoket

Taitaa tämä olla oikea paikka kysyä.. Eli minkälaiset asetukset pitääs olla esim BaP:ssa että tulisi laukauksia paljon ja molempaan suuntaan??? Oli todella rasittavaa nhl 10:ssä et jos laitto esim. vaikeustason ammattilaiselle nii 4 laukaust per erä mut vastustajal 10 tai yli ja jos laitto supertähe nii toisenpäin.
ELI PLS vastatkaa mitä suosittelette?
Itellä tuli melko hyvin laukauksia (10-20kpl) iha oletusasetuksilla kun be a prota pelasin
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Tällä hetkellä kyllä myönnettävä että ite ainakin häviän Bottimokelle... Oon todella pettyny että tosta on tehty noin hankalaa. En tiiä miten muilla sujunu? Itellä ehkä pahimmat ongelmat ton kuvakulman takia, riparijuttu on ihan jees että ite tarvii peittää.. Vai onko tuolla vaan niin sairas lagi tällä hetkellä että toi on niin vaikeeta? Siis ero on kun yöllä ja päivällä offline ja online pelillä. Ite en osaa verrata kymppiin ku pelasin eri kuvakulmalla ja se oli omasta mielestä paljon rauhallisempi (classic). Ainot positiivinen asia on tolpasta irtoominen, muuta en kyllä nyt keksi.. Torjuntaprosentti luokkaa 85% (kympissä 93%) päästettyjen maalien keskiarvo vajaa 3 (kympissä about 1). Toivottavasti tää älytön tason lasku johtuu lagista muuten rupeen kyl pelaamaa tota eauhl ja oottelee nhl12 vai 13 missä veskareillekki tehty jotain.
Pystyykö muuten tiikeriloikkaa edes ihmismokke tekemään vai onks seki vaan bottimoken juttuja, Kuten toi mhartkikin mainitsema lirun liimaus?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Joo, kyllä tämä on suoranaista vittuilua EA:n toimesta ihmisveskareita vastaan. Maalivahteilusta on tehty niin vaikeaa, ilmeisesti runsaampien maalien toivossa, että ei tuossa ole mitään järkeä. Koitan silti verenmaku suussa painaa, joskus saattaa mennä alle 3 maalia selän taakse, joskus lipsahtaa 8. Aivan randomia, ja kiekkoa ei pysty sulkemaan mitenkään.

Tiikeriloikka kyllä luonnistuu ihmisveskarillakin, vaatinee vaan jotakin attribuuttia tarpeeksi. Itsellä on butterfly-veskari, jolla standup-goalien boost packi. Overall luokkaa 86, mutta saatanan vaikeaa silti. Kaikki vedot läheltä menee.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Taitaa olla siis väärä aika siirtyä kentältä tolppien väliin :)

Tai no kun ei ole aiemmista hokeista paljon veskakokemusta, offlinen ohella, niin ei varmaan häiritse suorituskyvyn huonontuminen niin paljon...
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Kieltämättä on tästä maalivahdin peluusta tehty hankalampaa kuin mitä se oli aiemmissa versioissa. Auta armias, jos vielä ottelussa saattuu olemaan viivettä, niin poikittaisliikkeen tekeminen on yhtä helvettiä, kun ei tunnu maalivahti irtoavan paikaltaan millään ja sitten kun irtoaa, niin johan sitä ollaan liuttu yli maalivahdin alueen.

Automaattisen peiton puuttuminen tuo myös oman haasteensa, kun ei yksinkertaisesti sitä kiekkoa pysty näkemään, sen ollessa siinä maalivahdin edessä. Mitään buusteja tai muita en ole ostellut, joten näinköhän tuo homma helpottuu kun saa avattua noita pelaajakortteja ja näin kehitettyä kassaria.

Positiivista kuitenkin, ettei tuo maaliviivalla seisoskelu ole enää niin tehokasta. 10:ssä oli todella monta sellaista kassaria, jotka vaan vetelivät maaliviivaa pitkin edes takaisin ja eivät liikkuneet syvyyssuunnassa ollenkaan ja silti saivat napsittua kiekot itselleen.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Joo, siis siitähän tämä on mukavaa, että tämä joukkomme pieni ja iloinen pienenee entisestään, koska jokaisella ei vaan ole pitkäjänteisyyttä ja huumorintajua kestämään tuota EA:n paskaryöppyä, mitä se nyt maalivahtiuudistusten myötä on tehnyt. Onhan tuo haasteellista, mutta toisaalta antaa ihan kelpo nautinnon, kun peli meneekin putkeen, ja ukkeli koppaakin ne kiekot. Räpylän ja patjan välinen korkeus on edelleen lähes mahdoton.

Tiistaiksihan on lupailtu uutta tuner settiä, saas nähdä tuoko se parannusta veskaripeliin.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Joo kyllä tässä on usko kovilla.. Käsittämätöntä että autopeitto otetaan veks mutta manuaalipeittoa ei kehitetä yhtään vaan se peittää ohi todella usein eikä siksi uskalla käyttää.. Bottiveskarit tyylikkäästi putsaa mailalla irtokiekot kulmiin, ei vaan mun mokke? Pitäskö tässä panostaa rebound kontrolliin vai onko se yhtä turha kuin kympissä? Joo iltasin pelaaminen aivan kamalaa tuon viiveen takia, mokke ottaa hirveitä harppauksia ja nopeasti on tilanteesta ulkona. Ja tossa maaliviivalla pelaamisesta ni ei ne kovimmat moket siinä viivalla istunu koska siinä oli omat huonot puolensa. Äskösessä pelissä 8 omiin.. tosin aulapeli että pakit kusi tietty kunnolla, mutta kympissä pysty voittamaan pelejä melkeen ite vaikka ois ollu huonot pakit ku vähän oli tuuria mukana, tässä ei edes tuurilla. Mutta jatketaa harjoituksia vaikka ne ei taida riittää että tässä hyväksi tulisi :)
Toivon todella että tuunereilla saataisiin jotain järkeä tohon touhuun..
Itseluottamus hakattu maan rakoon tuolla tolppien välissä, hivenen epätoivonen alkaa jo olemaan..
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Vieläkö ArGo pelaat rock puckissa? Tarvii joskus ottaa peliä, niin päästään nauraan toistemme mokille, se on parasta viihdettä 6vs6:sessa. :)
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Vieläkö ArGo pelaat rock puckissa? Tarvii joskus ottaa peliä, niin päästään nauraan toistemme mokille, se on parasta viihdettä 6vs6:sessa. :)
Face Wash Hockeyssa pelaan, mut joo hauskempi se on pelaa ja kattoo ku kohtalotoveri sätkii toisessa päädyssä ;)
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Parani ukko aivan törkeästi kun ostin eilen loput slotit auki, puolet oli pelattuina. Sitten ostin agility +5:sen, että sain agility +9:llä pelattua yhen matsin, niin aukesi lisää roinaa. Overall 82 tai 83 taitaa nyt olla, ja ukko on jo yhdellä pelaajakortilla kohtuukiva. Tänään aukeaa pro-kortti.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Joo, kyllä tämä alkaa sujumaan jo ihan kiitettävästi. Todella tarkkaa maalivahtipeli onpi nytten vrt. NHL10, mutta ihan ok. Tarvi ottaa nopeudesta pois pojoja, kun lähti veskari lapasesta, tässä kun vedon lähtiessä ehtii vielä liikkumaan "alta pois" liian ripeällä ukolla... saa muuten aika jäätävän veskarin legendakortin kanssa tässä NHL11:ssä, ei olisi ollut toivoakaan kympissä:

Koodi:
Reflex
Angles - 99 (+5) not sure if this is necessary but I found it useful in 10
Breakaway - 68
5-Hole - 93 (+8)
Glove High - 99 (+8)
Glove Low - 93 (+5)
Stick High - 99 (+8)
Stick Low - 93 (+5)
Total - 2500 exp

Puck Control
Passing - 80
Poke Check - 80
Rebound Control - 79 (+5)
Shot Recovery - 99 (+8)
Total - 2500 exp
I know a lot of people will disagree with me, but I always found that lower rebound control and faster shot recovery would give me the time needed to reposition and take on possible rebounds.

Athletics
Aggression - 81
Agility - 99 (+8)
Durability - 80
Endurance - 80
Speed - 83
Vision - 99 (+5)
Total - 2500 exp

Stick - +3 Five Hole, +5 Five Hole, +5 Reb. Control
Mask - +5 Agility, +5 Angles, +5 Vision
Trapper - +3 Glove High, +5 Glove High, +5 Glove Low
Blocker - +3 Stick High, +5 Stick High, +5 Stick Low
Pads - +3 Agility, +3 Shot Recovery, +5 Shot Recovery

Operationsportsin foorumilta luettua.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Jeps paremmin sujuu jo, mutta tässä tosiaan tarvitsee sen hyvän puolustuksen, jos puolustus pettää niin kyllä sinne reppuun taotaan niitä häkkejä niin perkeleesti jos vaan vastustaja vähänkään osaa pelata. Aulassa aivan hirveetä pelata mokkena jos pakit tykkää enempi hyökätä kuin puolustaa, niinku sielä yleensä on tapana. Mut joo alkaa tähän hiljalleen tottua ettei pysty enään mikään sateentekijä tuolla maalissa olemaan. Eniten tässä harmittaa se että noi bottiveskarit on niin kovia, etenkin lähihässäköissä ja onetimereissa ne on vähän turhan maagisia. Itellä taitaa olla ovr jotain 86 luokkaa tällä hetkellä ja rahaa on palanut.. Josta herää ajatus että oisko EA:lla tarkotuksella tehty ukot niin paskoiksi että epätoivosena tämmöset meikäläiset rupee buusteja ostelemaan siinä toivossa että peli alkas sujumaan. Sitte jossain vaiheessa uusilla tuunereilla ihmismokkejen reaktiot nostetaan "oikeelle" tasolla ja homma taas luistaa ku kaikki upottanu rahansa buusteihin :rolleyes:

Minkäs kokosia mokkeja ootte tässä käyttäny vai onko pysyny samat mitat mitä kympissä käytitte? Itellä on taas vähän koko kriisiä mut johtunee varmaan vaan siitä ku ei meinaa sujua ni kokoajan vähän vaihtelee. Vähän isommalla oon tässä pelannu nyt ku kympissä ku tuntuu että suoriin vetoihin tarvis vähän peittävyyttä ja onetimereihin läheltä ei ehi oli sit kuin nopee ja pieni vaan. Nii ja minkä pelityylin ootte valinnu standin perhosen vai mixin? Perhosella ainaki saa samoin ku kympissä selkeesti huonoimmat arvot alkuun ja standillä parhaat, mixi sitte siinä välissä yleispätevänä, standi nousee ylös kaikkein hitaiten ja vähän erityylillä kun mixi? Perhosta en oo pelissä ees kokeillu niin ankeet ne arvot. Nooh kattoo oisko jouluun mennessä jotku kelpo asetukset löytyny :D
 
Ylös Bottom