Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Juu sitä ei voi oikein käyttää kuin kerran pelissä, tuttuja/taitavia ukkoja vastaan ei kunnolla sitäkään, mutta jäähän siinä optioksi tosiaan vielä feikata tuo heittäytyminen.

Jotkuthan väittävät että shot recovery olisi myös merkityksetön, mutta omat kokemukset osoittavat kyllä ihan muuta. Kyllä se vaan liikahtaa reboundin perään torjunnan jälkeen ihan eri tavalla kun on tarpeeksi pinnoja sijoitettu sinne.

Joo kerran pelissä voi tehä se on totta. Mutta hyvä joukkue ei oikeastaan päästä yhtään läpiajoa, korkeintaan yhden jolloin tämän pitäisi toimia. Tärkeintä kuitenkin maalivahtina on pitää etukulma niinkuin tuo video opettaa, jos puolustajat osaa ottaa onetimerin poies niin joukkue on lyömätön. On kyllä pakko myöntää että maalivahtina oleminen on tässä pelissä jo ihan kuraa, ei mitään chanssiä 2-1 tilanteessa jos botti puolustaa, silloin torjuu joko tuurilla tai vastustajat on vaan p'skoja. OTP:ssa on kyllä sinäänsä hauskaa olla maalivahti, kun saa torjuntoja paljon ja mukavaa harjoitusta, kaikista hauskinta on torjua läpiajo sillä R1+alas eli se kun veska levittää itsensä mahalteen. Välillä kyllä menee sellasia maaleja joille ei voi sanoa muuta kuin "et oo tosissas?" kun veto uppoaa vaikka seisoit koko ajan kiekon edessä. Joo mutta anti olla, tarkoitukseni oli vain kertoa ettei tuo läpiajot statti ei ole tärkeä ja ton "muistutus" videon lisääminen. ;D
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Joo kerran pelissä voi tehä se on totta. Mutta hyvä joukkue ei oikeastaan päästä yhtään läpiajoa, korkeintaan yhden jolloin tämän pitäisi toimia. Tärkeintä kuitenkin maalivahtina on pitää etukulma niinkuin tuo video opettaa, jos puolustajat osaa ottaa onetimerin poies niin joukkue on lyömätön. On kyllä pakko myöntää että maalivahtina oleminen on tässä pelissä jo ihan kuraa, ei mitään chanssiä 2-1 tilanteessa jos botti puolustaa, silloin torjuu joko tuurilla tai vastustajat on vaan p'skoja. OTP:ssa on kyllä sinäänsä hauskaa olla maalivahti, kun saa torjuntoja paljon ja mukavaa harjoitusta, kaikista hauskinta on torjua läpiajo sillä R1+alas eli se kun veska levittää itsensä mahalteen. Välillä kyllä menee sellasia maaleja joille ei voi sanoa muuta kuin "et oo tosissas?" kun veto uppoaa vaikka seisoit koko ajan kiekon edessä. Joo mutta anti olla, tarkoitukseni oli vain kertoa ettei tuo läpiajot statti ei ole tärkeä ja ton "muistutus" videon lisääminen. ;D

Hyvä pätkähän se oli, itsekkään en ollut edes nähnyt sitä. Vaikka onkin veskarina kolmatta tuhatta peliä menossa niin silti oli mielestäni hyvää katsottavaa. Justiinsa sellaiset random maalit mille ei oikein löydy mitään selitystä miksi se meni maaliin ovat lisääntyneet niin paljon, että täytyy melkoinen masokisti olla että jaksaa illasta toiseen seisoa siellä tolppia välissä :D
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Hyvä pätkähän se oli, itsekkään en ollut edes nähnyt sitä. Vaikka onkin veskarina kolmatta tuhatta peliä menossa niin silti oli mielestäni hyvää katsottavaa. Justiinsa sellaiset random maalit mille ei oikein löydy mitään selitystä miksi se meni maaliin ovat lisääntyneet niin paljon, että täytyy melkoinen masokisti olla että jaksaa illasta toiseen seisoa siellä tolppia välissä :D

Tässä on juuri se syy miksi lopetin EASHL:llän pelaamisen kokonaan n. 180 matsin jälkeen, en jaksa kertakaikkiaan näitä random maaleja joissa joko ihmismokke (tämä kyllä OTP:ssa, ei itse liigassa) tai botti säätää. Suurin tekijä on yleensä kyllä kaikki botit, ei tässä voi pelata 2vs2-4vs4 koska aina on joku botti pilaamassa koko p*skan. HUT:ia oon takonnu, samalla ehkä online rankkareita, loistavasti onnistuu torjumiset rankkareissa. Siksi pärjään aina rankkareissa jos sellaisiin joudun, kyllä täältä jotkut mv taidot löytyy. Onhan sitä 15 peliä OTP:ssa ja 2 EASHL:ssä pelattu MV:nä, mutta täyttä kuraa kun omat ei osaa puolustaa. OTP:ssa olen voittanut melko usein kauheita seivejä tullu ja kait pari nollapeliäkin.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Joo-o taidanpa itekkin nostaa laukauskulmia, kyllä niillä selvästi vaikutusta on. Ukko kääntyy rutkasti hitaammin kun arvo on esim 85 eikä 95.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Eli ollaan lähtöpisteessä jälleen:D Ei noihin atribuutteihi vaan ole mitään varmuutta mikä mitenkin toimii. Ja itellä nyt käynyt täysin samoin ku jormiksella että pariviikkoa sitte sain torjuttua voittoja ja yhtäkkiä rupes meneen aivan kummallisia maaleja ja muokkaukset jatkuu eikä ne lopu ennenku uus peli tulee jossa sama rumba taas:) Ja mitä siihe vastaan dyykkailuun tulee ni kyllä noi kovemmat tiimit osaa sitä odottaa aika viime hetkeen asti, ei todellakaa voi sanoa että se on paras tapa niitä läpiajoja torjua se on vähä semmone helpporatkasu. Lähinnä ite koitan jättää sitä ratkasua pelaajalla ja kattoa mitä se meinaa ootteleeko vastaan tuloa vai mitä ja koittaa vaan seurata loppuun asti tilanteen. Ite en pointseja laita siihen läpiajoon koska oli se 90 tai 70 ni saman verran niitä maaleja menee.

Onko kukaan muuten huomannu että pystys jollain tavalla vaikuttamaan siihen kummin päin se siihe r1+ylös hyppää ku monesti tuntuu että juuri väärinpäin?:)

Vanhanaikaset tuottaa edelleen harmaitahiuksia tolppaan liimautuminen matalanakaan ei estä kiekon menemistä maaliin. Aina sieltä joku menee ku tarpeeksi monesti koittaa, usein kiekko "runnottaessa" pomppaa vähän ja valuu siihen perseen alle ja sitten alkaa se helvetillinen poketus ja mokkehan ei osaa istua sen kiekon päälle vaan suurella todennäkösyydellä peitto yrityksellä kenkäseen sen ite maaliin ja jos et mitään tee nii joku poke siihen todennäkösesti osuu.. Aika paljo koitan nykyään sitten vaan polvillaa liukua tolpalta tolpalle, en tiedä onko parempi aika samalla prosentilla menee sisään enivei.

Itellä on toi koko haarukka aikalailla samaa luokkaa kun straniuksella, tällä hetkellä 188cm. En varmaan missään ole törmänny alle 180cm mokkeen? Kuka niitä nyt fanittikaan ni missä kerhossa mahollisesti pelaat ku en oo törmänny moiseen? Ite oon 183 huiskinu välillä ja siinäki alkaa tulla koon puolesta takkiin jossain tilanteissa ku olkapäiden yli viuhuu jne. 186-188cm varmaan ne mihin ite luotan eniten.

Hybridi on buildina ainot mihin luotan, koska itellä semmonen "harhaluulo" josta oon joskus puhunukki että standi on aika kelvoton polvillaa mitä ite tykkään harrastaa etenkin lähitilanteissa ja ripareiden perässä juostessa, ja butterfly sitten taas tuntuu hörppivän ku ei sitä l2sta kerkiä painamaan ajoissa. Ois todella mukava ea:lta jos ne vähän vois avata tota mokkena pelaamista, eli onko sen l2:sen ränkyttäminen turhaa kun veto lähtee ja sekottaako se jopa mahollisesti animaatiota jonka kone jo valinnut kun veto ammuttu ja menet sotkemaan sen painamalla vielä l2 siihen. Ite oon kympistä asti sitä l2 käyttäny "torjuntanappina" Nykyään enempi koitan pysyä pystyssä. Ja mikä virka on tolla oikeella tatilla? minkä takia se sielä on? Joo jotain kurotuksia voi tehä mut jees en ymmärrä. Kuka ton maalivahti pelaamisen on kehittänyt osais varmaan vastailla? Mun mielestä siitä voitas tehä desperation save vipu eli sitten ku ollaa jäljessä ni se sillä tekisin vielä sen viimesen animaation mitä taitaa löytyä vaan bottien torjunta-arsenaalista..

Välillä on tosia kivaa ku tuntuu että uus buildi toimii ja sitte yhtäkkiä kaikki muuttuu ja vaikka tuntuu että pelaa samalla tavalla nii kummajaisia menee. Vaikka sitä etukulmaakin vahtii niin välillä vaan se kiekko menee siitä kun tarpeeksi lähelle kaveri pääsee.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Eli ollaan lähtöpisteessä jälleen:D Ei noihin atribuutteihi vaan ole mitään varmuutta mikä mitenkin toimii. Ja itellä nyt käynyt täysin samoin ku jormiksella että pariviikkoa sitte sain torjuttua voittoja ja yhtäkkiä rupes meneen aivan kummallisia maaleja ja muokkaukset jatkuu eikä ne lopu ennenku uus peli tulee jossa sama rumba taas:) Ja mitä siihe vastaan dyykkailuun tulee ni kyllä noi kovemmat tiimit osaa sitä odottaa aika viime hetkeen asti, ei todellakaa voi sanoa että se on paras tapa niitä läpiajoja torjua se on vähä semmone helpporatkasu. Lähinnä ite koitan jättää sitä ratkasua pelaajalla ja kattoa mitä se meinaa ootteleeko vastaan tuloa vai mitä ja koittaa vaan seurata loppuun asti tilanteen. Ite en pointseja laita siihen läpiajoon koska oli se 90 tai 70 ni saman verran niitä maaleja menee.

Onko kukaan muuten huomannu että pystys jollain tavalla vaikuttamaan siihen kummin päin se siihe r1+ylös hyppää ku monesti tuntuu että juuri väärinpäin?:)

Vanhanaikaset tuottaa edelleen harmaitahiuksia tolppaan liimautuminen matalanakaan ei estä kiekon menemistä maaliin. Aina sieltä joku menee ku tarpeeksi monesti koittaa, usein kiekko "runnottaessa" pomppaa vähän ja valuu siihen perseen alle ja sitten alkaa se helvetillinen poketus ja mokkehan ei osaa istua sen kiekon päälle vaan suurella todennäkösyydellä peitto yrityksellä kenkäseen sen ite maaliin ja jos et mitään tee nii joku poke siihen todennäkösesti osuu.. Aika paljo koitan nykyään sitten vaan polvillaa liukua tolpalta tolpalle, en tiedä onko parempi aika samalla prosentilla menee sisään enivei.

Itellä on toi koko haarukka aikalailla samaa luokkaa kun straniuksella, tällä hetkellä 188cm. En varmaan missään ole törmänny alle 180cm mokkeen? Kuka niitä nyt fanittikaan ni missä kerhossa mahollisesti pelaat ku en oo törmänny moiseen? Ite oon 183 huiskinu välillä ja siinäki alkaa tulla koon puolesta takkiin jossain tilanteissa ku olkapäiden yli viuhuu jne. 186-188cm varmaan ne mihin ite luotan eniten.

Hybridi on buildina ainot mihin luotan, koska itellä semmonen "harhaluulo" josta oon joskus puhunukki että standi on aika kelvoton polvillaa mitä ite tykkään harrastaa etenkin lähitilanteissa ja ripareiden perässä juostessa, ja butterfly sitten taas tuntuu hörppivän ku ei sitä l2sta kerkiä painamaan ajoissa. Ois todella mukava ea:lta jos ne vähän vois avata tota mokkena pelaamista, eli onko sen l2:sen ränkyttäminen turhaa kun veto lähtee ja sekottaako se jopa mahollisesti animaatiota jonka kone jo valinnut kun veto ammuttu ja menet sotkemaan sen painamalla vielä l2 siihen. Ite oon kympistä asti sitä l2 käyttäny "torjuntanappina" Nykyään enempi koitan pysyä pystyssä. Ja mikä virka on tolla oikeella tatilla? minkä takia se sielä on? Joo jotain kurotuksia voi tehä mut jees en ymmärrä. Kuka ton maalivahti pelaamisen on kehittänyt osais varmaan vastailla? Mun mielestä siitä voitas tehä desperation save vipu eli sitten ku ollaa jäljessä ni se sillä tekisin vielä sen viimesen animaation mitä taitaa löytyä vaan bottien torjunta-arsenaalista..

Välillä on tosia kivaa ku tuntuu että uus buildi toimii ja sitte yhtäkkiä kaikki muuttuu ja vaikka tuntuu että pelaa samalla tavalla nii kummajaisia menee. Vaikka sitä etukulmaakin vahtii niin välillä vaan se kiekko menee siitä kun tarpeeksi lähelle kaveri pääsee.

Aika samoilla linjoilla. Saisivat siihen NHL 13 tehdä niin, että KAIKILLA atributeilla on joku merkitys tai sitten vaan ottavat ne turhat yksinkertaisesti pois. Ja jotain uusia torjuntoja ja muita esimerkiksi just noita desperation saveja. Eikös EA:n pitänyt kolmeentoista uudistaa veskarit? Sitä odotellessa.. :rolleyes:
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Ite oon kympistä asti sitä l2 käyttäny "torjuntanappina"

Sama, se on vaan niin selkärangassa että käytän tuota aina, senkin takia standup ei oikein sovi omaksi buildiksi. Perhosella on oletuksena todella huono vision vaikka pumppaisitkin siihen pisteitä ja tosiaan jos et kerkiä itse L2 "torjua" niin menee kyllä ihan suoriakin vetoja joskus mitä ei tietenkään saisi mennä. Itellekin loppujen lopuksi tuo hybrid on aina ollut se mihin voi turvautua pienimuotoisten buildisekoilujen päätteeksi:)
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Vaihdoin tuon jättiveskarin 188cm/88kg mittaiseen Standupiin ja täytyy sanoa, että tuntuu paljon paremmalta tuntuu. Aluksi ukko tuntui hirveän pieneltä, mutta muutaman pelin jälkeen tuntuu loistavalta. Helppoja vastaan tuo jättiläinen tuntui saavan hyvin kiinni, mutta heti, kun vähän kovempi jengi tuli vastaan, niin kaikki meni hirveän kankeuden vuoksi.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Onko kukaan muuten huomannu että pystys jollain tavalla vaikuttamaan siihen kummin päin se siihe r1+ylös hyppää ku monesti tuntuu että juuri väärinpäin?

Itsellä se tuntuu hyppäävän aina oikein, joskin olen samaa miettinyt. Kai se kiekon sijainti vaikuttaa siihen ja samoin oma sijoittuminen.

Itellä on toi koko haarukka aikalailla samaa luokkaa kun straniuksella, tällä hetkellä 188cm. En varmaan missään ole törmänny alle 180cm mokkeen? Kuka niitä nyt fanittikaan ni missä kerhossa mahollisesti pelaat ku en oo törmänny moiseen? Ite oon 183 huiskinu välillä ja siinäki alkaa tulla koon puolesta takkiin jossain tilanteissa ku olkapäiden yli viuhuu jne. 186-188cm varmaan ne mihin ite luotan eniten.

KonsoliFIN:in joukkueissa kakkosnikillä, eli samalla molarinikillä olen pelannut, tällä hetkellä siis elitessä. Olen ulkomailla ollut tässä, joten pelaaminen on vähän jäänyt, mutta EHL:ssä vedetään kapteenin roolissa oikeata laitaa :rolleyes:

Hybridi on buildina ainot mihin luotan, koska itellä semmonen "harhaluulo" josta oon joskus puhunukki että standi on aika kelvoton polvillaa mitä ite tykkään harrastaa etenkin lähitilanteissa ja ripareiden perässä juostessa, ja butterfly sitten taas tuntuu hörppivän ku ei sitä l2sta kerkiä painamaan ajoissa. Ois todella mukava ea:lta jos ne vähän vois avata tota mokkena pelaamista, eli onko sen l2:sen ränkyttäminen turhaa kun veto lähtee ja sekottaako se jopa mahollisesti animaatiota jonka kone jo valinnut kun veto ammuttu ja menet sotkemaan sen painamalla vielä l2 siihen. Ite oon kympistä asti sitä l2 käyttäny "torjuntanappina" Nykyään enempi koitan pysyä pystyssä. Ja mikä virka on tolla oikeella tatilla? minkä takia se sielä on? Joo jotain kurotuksia voi tehä mut jees en ymmärrä. Kuka ton maalivahti pelaamisen on kehittänyt osais varmaan vastailla? Mun mielestä siitä voitas tehä desperation save vipu eli sitten ku ollaa jäljessä ni se sillä tekisin vielä sen viimesen animaation mitä taitaa löytyä vaan bottien torjunta-arsenaalista..

Itsellä perhostyyli ja L2 aina pohjassa, kun vastustaja pyörittää kiekkoa alueella. Ylös nousen ainoastaan kun haluan sijoittaa itseni paremmin ja tarkemmin, samalla tietäen ettei laukausta vielä tule, mutta olen aina jäissä kun laukaukset sun muut tulevat :) Tuo oikea tatti on kyllä aivan turha pakko myöntää myös :D

Sama, se on vaan niin selkärangassa että käytän tuota aina, senkin takia standup ei oikein sovi omaksi buildiksi. Perhosella on oletuksena todella huono vision vaikka pumppaisitkin siihen pisteitä ja tosiaan jos et kerkiä itse L2 "torjua" niin menee kyllä ihan suoriakin vetoja joskus mitä ei tietenkään saisi mennä. Itellekin loppujen lopuksi tuo hybrid on aina ollut se mihin voi turvautua pienimuotoisten buildisekoilujen päätteeksi

Itse en ole kyllä koskaan ymmärtänyt buildien jatkuvaa muuttamista. Itselläkin oli huonompi jakso ennen reissulle lähtöä, mutta pääpiirteissään buildi toiminut hyvin; mitä sitä turhaa muuttamaan. Jatkuva tyylin ja arvojen muuttaminen tekee minusta vain hallaa maalivahdille itselleen, sillä silloin pelityylin pitäisi muuttua arvojen mukana. Näin siis itse ajattelen. Sama kenttäpelaajille, jotka muokkaavat joka pelin jälkeen, olen kentälläkin pelannut samalla buildilla koko NHL 12 ajan tuon 500 peliä ja mitä turhia muuttamaan kun hyvin toimii :) En sitten tiedä, kukin tallaa tyylillään :)
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Sama, se on vaan niin selkärangassa että käytän tuota aina, senkin takia standup ei oikein sovi omaksi buildiksi. Perhosella on oletuksena todella huono vision vaikka pumppaisitkin siihen pisteitä ja tosiaan jos et kerkiä itse L2 "torjua" niin menee kyllä ihan suoriakin vetoja joskus mitä ei tietenkään saisi mennä. Itellekin loppujen lopuksi tuo hybrid on aina ollut se mihin voi turvautua pienimuotoisten buildisekoilujen päätteeksi:)

Mä olen vuorostaan pelannut standupilla suurimman osan ja koitan tosiaan viimeiseen asti olla "pumppaamatta" sitä L2:sta. Kaikki laitanousut ja viivavedot annan automaatin hoitaa. Reunoilta tulevissa nousuissa vaan pitää ehkä jopa vähän liiotellusti olla sivussa, ettei etukulmasta livahda. Perhoseen pudotan aina jos maalilla on ruuhkaa ja usein läpiajoissa perhonen ja toisen laidan peitto on toimiva. Mutta tosiaan en ole "Jaahaksen kuvailemalla" tavalla mitenkään valmiiksi perhosessa. Ja sen olen havainnut että perhosessa suoritettu poikkiliike ei oikein toimi eli one-timereissa pitäisi vaan sijoittumistatilla mennä toiseen reunaan ja olla pystyssä. Jos liut perhosessa, niin aika varmasti menee "läpi" hanskojen. Ja vanhanaikaisia vastaan torjun kanssa yleensä vaan L2:lla. En käytä tolpanhalausnappia - suosittelen. :)
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

tuntuukos jollain siltä kun painat R2+L2 se tolpan suojaus juttu niin se otta väärän tolpan vaikka olisit siinä tolpan juurella niin se kummiskin ottaa sen toisen
Mietin vaan kun tuossa sparria pelasin niin meni yks semmonen sisään :(
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

tuntuukos jollain siltä kun painat R2+L2 se tolpan suojaus juttu niin se otta väärän tolpan vaikka olisit siinä tolpan juurella niin se kummiskin ottaa sen toisen
Mietin vaan kun tuossa sparria pelasin niin meni yks semmonen sisään :(

Joo, aloittelevana mokkena (2010?) tuntui siltä ja siksi ole totutellu nimenomaan torjumaan vanhanaikaisyritykset ihan vaan normiperhosella.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

tuntuukos jollain siltä kun painat R2+L2 se tolpan suojaus juttu niin se otta väärän tolpan vaikka olisit siinä tolpan juurella niin se kummiskin ottaa sen toisen
Mietin vaan kun tuossa sparria pelasin niin meni yks semmonen sisään :(

Juu nimenomaan kun pelasin ensimmäisiä pelejäni maalivahtina.. Se ottaa sen oikean tolpan kyllä, jos sillä tatilla osoittaa mitä pitää ottaa haltuun, eikä virheitä satu muuten kuin huolimattomuudesta.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Joo, aloittelevana mokkena (2010?) tuntui siltä ja siksi ole totutellu nimenomaan torjumaan vanhanaikaisyritykset ihan vaan normiperhosella.

Juu nimenomaan kun pelasin ensimmäisiä pelejäni maalivahtina.. Se ottaa sen oikean tolpan kyllä, jos sillä tatilla osoittaa mitä pitää ottaa haltuun, eikä virheitä satu muuten kuin huolimattomuudesta.

Noh tuli aloiteltua tuo mokkena pelailu tuossa vähän aikaa sitten ja kaikkialta yritetään löytää apua, mutta eiköhän nyt kaikki "jujut" löydetty ja nyt 50 pelii pelattu veteraani 2. Varokaa vaan seuraava hasekki tulossa :D
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Hahah, mikä matsi mulla ja TapparaSportilla eilen. Eka peli pariin viikkoon maalissa, niin voi jo arvata mitä siitä seurasi. :D
ArGon kanssa olikin sitten ihan kiva peli, päätty meidän voittoon 4-3. Hienosti tää meikän veskari kumarsi siinä toisessa maalissa. ;)
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Monet sanoo täällä että oikella tatilla ei kannata torjua! 09 asti torjunu oikeella tatilla! Ite ainaki tykkään.
 
Vastaus: EA:n NHL-pelisarjan ihmismoket

Monet sanoo täällä että oikella tatilla ei kannata torjua! 09 asti torjunu oikeella tatilla! Ite ainaki tykkään.

Se, että torjuu oikealla tatilla, on aika lailla illuusio. Joko se tietokone kerkeää ruveta tekemään sitä animaatiota, jolloin tatin heilutuksella ei ole enää mitään väliä, tai sitten sitä painaa liian aikaisin, jolloin se torjunnan ajoitus ei ole kohdillaan. Saahan sitä tattia toki heiluttaa, mutta siitä ei todella ole hyötyä minkäänlaista, korkeintaan ampuu itseään jalkaan jos liian aikaisin/väärään suuntaan painaa. Tatista ei (valitettavasti) ole muuhun kuin pokettamiseen. Tämä ei ole edes mielipide, vaan tämä on fakta. :D
 
Ylös Bottom