Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Semmoinen sivuhuomiokymysys, että pitääkö kirjautuneella näkyä tuossa ylhäällä iso musta laatikko? Eli tyypillisen mainoksen kohdalla.
Ja explorerilla (8) selailen.
Kyllä tai siinä pitäisi pyöriä MW2 banneri -> minulla taitaa jokin tuossa tökkiä, jos kerta mustaa vain näkyyy. Itselläni tuo kanssa mustana.
Meikulla Firefoxissa AdBlock päällä, joten ei näkynyt mitään mustaa lootaa. Kun AdBlockin otti pois päältä, musta laatikko ilmestyi. Eli mainosbanneri on todellakin ihan rikki.
XShava voinee sitten antaa omat suosituksensa AdBlockin käytöstä/käyttämättömyydestä. Mainostuloilla tässä kuitenkin toimintaa pyöritetään...
Eli tämä on se, millä voitte KonsoliFINin toimintaa tukea
Edelleen odottelen jotain vaihtoehtoista KFinin tukemismuotoa.
Adblock on ja pysyy päällä.
Käynyt mielessä, että esim kisojen mainoksia bannereihin ja kyseisille sivuille ei muuten pääsisi kun kyseisen bannerin kautta![]()
KonsoliFIN Ry:n kevätkokouksessa nämä lahjoitusasiat taidettiin kuitata vain "ei vielä ainakaan" -yhteenvedolla.Mutta eikö tänne voisi laittaa ihan oikeasti jonkun Donate-napin?
Mutta eikö tänne voisi laittaa ihan oikeasti jonkun Donate-napin?
KonsoliFIN Ry:n kevätkokouksessa nämä lahjoitusasiat taidettiin kuitata vain "ei vielä ainakaan" -yhteenvedolla.
AdBlockissa voi asettaa tiettyjä sivustoja whitelistille, joista mainokset saa tulla läpi samalla kuin kaikista muista ne blokataan.
Itse asiassa taidettiin vain todeta, että mitään premium-jäsenyyttä ei tulla toteuttamaan, mutta eikai sinänsä mikään estä halukkaita siirtämästä lahjoituksia RY:n tilille.
Donate-nappi olisi se toinen vaihtoehto, jolla sivustoa voisi tukea. Itse ainakin kannatan kyseistä asiaa.
Sitä ihmettelemme itsekin. Se tuntuu kadonneen jäljettömiin. Yksi selitys on, että joku ylläpidosta on vahingossa tuhonnut koko ketjun. Peruuttamattomasti.Mihinkäs on Burnout Paradise-ketjut kadonnu.
Mihinkäs on Burnout Paradise-ketjut kadonnu. Ei löydy Ps3 tai Xbox360 puolelta.
57405 XShava 01:32, 16th Jan 2010 Thread Removed Ketju: [Burnout Paradise [PS3]]
Keskustelualue: [Yleistä keskustelua PS3-peleistä]
En tiedä mitä tuossa on tuolloin käynyt. Tosiasia kuitenkin on, ettei ketjua ole enään ole valitettavasti olemassa.
Miten saan upotettua KonsoliFIN Media -videoita threadiin?