Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mutta ei kai tuossa ole pakko kokonaan peliä uudestaan läpi pelata? Ymmärrän kyllä sinänsä tuon uudelleen pelaamisen tuskan. Itse pelasin pelin alunperin läpi PS5:llä, ja oli kyllä aivan huikea pelikokemus! Paras peli edelleen mitä olen koskaan pelannut! Siitä syystä ostin pelin sitten myöhemmin XSX:lle, kun se oli MS:n storessa hyvässä alessa, ja ajattelin, että eiköhän noin hyvän pelin jaksa uudelleenkin pelata.Previkat tosiaan lupaa hyvää ja nuo uudet aseet näyttää erittäinkin cooleilta, mutta helvetti ku pitäs jaksaa ite peruspeli pelata uusiksi läpi ja ei vaan millään jaksais. Se open world toteutus oli ensimmäisen läpipeluun ajan aivan mahtavuutta mutta uusintakierrokset tuntuvat aivan hirveiltä työmailta. Toki vois jonku guiden kanssa kattoa että mistä luolastoista ym sai omalle buildille sopivat kamat ja skipata loput, mutta jotenkin vierastan tämän tyylistä pelaamista. On se vaikeaa tämä elämä
No kyllä se käsittääkseni melkein kokonaan täytyy läpäistä, aika loppuvaiheessa peliä tuo paikka mistä sinne pääsee. Käsittääkseni DLC:n pääsee käsiksi vasta kun on eliminoinutMutta ei kai tuossa ole pakko kokonaan peliä uudestaan läpi pelata? Ymmärrän kyllä sinänsä tuon uudelleen pelaamisen tuskan. Itse pelasin pelin alunperin läpi PS5:llä, ja oli kyllä aivan huikea pelikokemus! Paras peli edelleen mitä olen koskaan pelannut! Siitä syystä ostin pelin sitten myöhemmin XSX:lle, kun se oli MS:n storessa hyvässä alessa, ja ajattelin, että eiköhän noin hyvän pelin jaksa uudelleenkin pelata.
No, pelasin jonkin matkaa alkua eteenpäin ensimmäisiin bosseihin, ja jouduin aika pian jo toteamaan, että eihän tuossa enää ole silloin sitä maagisuutta, kun kaiken tietää jo etukäteen. Peli alkoikin tuntua työläältä puurtamisella, ja jäi sitten aikalailla alkuvaiheeseen kesken.
Itse haluaisin jatkaa siitä pleikkarin läpäisytallennuksestani, jos vain mahdollista. Ainakin aiemmat Fromsoftin DLC:t ovat niin toimineet. Toki se paikka/paikat mistä DLC:hen mennään pitää löytää.
Mua ei useammat läpipeluut haittaa semmoisissa tiiviimmissä ja suht lyhyissä kokonaisuuksissa, mutta tämmöisissä mammuttipeleissä aika turhauttavaa. Jos ei siis juurikin harrasta jotain yhtä tympeitä savefilukikkailuja.Mulla vähän tuo uusintakierros tökkii myös. Haluaisin nuo muutamat viimeiset trophyt saada ja mukava olisi olla myös toinen hahmo täysin eri buildilla, kun nyt eka kierros tuli mentyä int buildilla. Jonkun guiden kanssa se täytyy varmaan lopulta vetää, jos siihen riittävä inspiraatio tulee.
Trophyjen puolesta karsastan aika pahasti suunnittelua missä ei voi platinaa saada yhdellä peluukerralla ja/tai on lopullisesti missattavia trophyja. Tiedän, että esim eri endingit vois kikkailla savefilun kanssa, mutta ei se sitä mielestäni hölmöä suunnittelua silti poista.
Niin tässä ei ole sitä tyhmää tapaa (niinkuin esim. Bloodbornessa) että ng+ alkaa automaattisesti kun pelin läpäisee? Itsellä tosiaan eka läpipeluukin vielä kesken.
Niin joo, jos olet mennyt NG+:aan pelin läpäisyn jälkeen, niin sitten kai pitää peli uudelleen läpäistä, jotta pääsee DLC:hen käsiksi. Itse en noihin NG+:iin koske pitkällä tikullakaan, joten tallessa on tallennus, josta voin sitten suoraan alkaa pelaamaan DLC:tä, kunhan löydän sen paikan mistä sinne mennään. Kirottuja nuo NG+:at tällaisestakin syystä. Toki en jaksaisi niitä muutenkaan pelata, mutta tässäkin yksi syy lisää siihen, miksi en noihin NG+-kuvioihin koske ollenkaan.No kyllä se käsittääkseni melkein kokonaan täytyy läpäistä, aika loppuvaiheessa peliä tuo paikka mistä sinne pääsee. Käsittääkseni DLC:n pääsee käsiksi vasta kun on eliminoinut
Mutta joo, itselläkin jäänyt uusintakierrokset aina tuohon alkuun. Viimeistään Liurniassa (vai miten se nyt kirjoitettiinkaan) iskee täysi kyllästyminen.Radahnin ja Moghin
Mua ei useammat läpipeluut haittaa semmoisissa tiiviimmissä ja suht lyhyissä kokonaisuuksissa, mutta tämmöisissä mammuttipeleissä aika turhauttavaa. Jos ei siis juurikin harrasta jotain yhtä tympeitä savefilukikkailuja.
Eikös toi onnistu niin että vaihtaa vaan aseeseen sen saman Ash of Warin niin saa valita tuon affinityn uudelleen? Olettaen tietty että löytyy oikea whetblade unlockattuna affinityn vaihtoon.Voiko aseen affinityä vaihtaa ilman että vaihtaa ash of warin? Mulla on miekassa toi square off ja haluisin vaihtaa affinityä keeniin(dex) mutta haluisin pitää tuon ash of warin?