Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elden Ring

Itse olen pelannut vaan Demon's Souls remakea ja Bloodbornea eikä niissä tuo vaikeus itseäni niinkään haittaa vaan se pitkä juokseminen bossille kuoleman jälkeen. Ja mitä olen videoilta ymmärtänyt niin tähän on tulossa muutosta Elden Ringissä.
En kyllä Bloodbornessa muista tätä pitkää juoksemista mutta saattaa taas olla liian kauan aikaa viime pelaamisesta. Uusia videoita ei kyllä uskalla katsoa vaikka kuinka kuumottelee.
 
Täytynee pitkästä aikaa harkita josko ottaisi vallan lomapäivän kun ilmestyy.

Tässä kun odotellessa olen pelaillut aiempia, on se vaan ällistyttävää miten paljon piilotettuja paikkoja ja asioita From noihin peleihin saa upotettua. Voi vaan kuvitella millainen runsaudensarvi elden ring tulee olemaan tässä suhteessa. Ja open world aspekti tarjonnee klassisille no hit tai muille speedruneille ihan valtavasti ammennettavaa.
 


Fiilistelytraileria, ei varsinaisesti spoilaa mitään, sisältää toki paikkoja/aseita/vihollisia
 
The review embargo will be lifting on February 23rd at 7:00 AM PST for Reviews and February 24th at 7:00 AM PST for Streams/Gameplay.

Noniin 23 päivä saadaan sitten arvostelut tästäkin :), heitetääs omat veikkaukset uskoisin scoren asetuttavan luokkaan 89-93 :)Streamaajatkin näköjään pääsevät aloittaa oman urakkansa jo 24 päivä. odotuksissa myöskin että, tässäkään ei tosiaan lähdetä keksimään pyörää uudestaan vaan odotuksissa on juuri se Dark Souls Game Open world muodossa, ja hyvä niin :)
 
Viimeksi muokattu:
Tähän mennessä olen pelannut kaikki Soulsborne sarjan pelit vasta reilusti niiden julkaisun jälkeen, demons soulssia lukuunottamatta. Siinäkin jäin jumiin 4-1 tasolle ja jatkoin vasta muutaman vuoden tauon jälkeen.

Hieman siis arveluttaa miten Elden Ringissä tulee käymään sokkona, mutta sehän on nyt osa viehätystäkin kun voi vain arvailla parhaita tapoja edetä. Ja aivan taatusti tästä tullee aktiivista pulinaa niin täälläkin kun redditissä ja apuja löytyy neuvojen ja online apurien joukosta vaikka kaikkea ei heti tiedetäkkään.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä tällä pelillä on ihan realistista ajatella helposti reilusti päälle 90 arvosanoja, jos kaikki on mennyt nappiin niin tästä pitäisi tulla helposti paras ja massiivisin Soulsbornesekiro peli. Eriasia sitten miten open world on kääntynyt tähän muottiin varsinkin kun paljon uusia mekaniikoita mukana.
 



Elden Ringin Eventti Lauantaina, mielenkiintoiselta kuulostaa, näkyykin olevan aika paljon kaikenlaista :),

Red Bull Levels: Elden Ring will kick off at 4 pm CET, February 19th, and will give fans a unique opportunity to hear the stories of the game’s development, exclusive info and gameplay tips, along with watching some of their favourite content creators play single player, co-op and multiplayer.
 
PC vaatimukset, prossun osalta yllättävän kovat vaatimukset recommended osiossa mutta näytönohjaimeksi riittää vanha peruna. Itse en ole vielä varma alustasta, konsoleiden network testi oli sen verran heikko suorituskyvyn osalta että pakko odottaa DF videota. Toki toivon että ovat saaneet sen fixattua jotta voisi isolta ruudulta nauttia tätä.

FLo3UV2XIAYoYtU
 
Mitenhän toimii mulla kun:
Cpu i5 6600k
Gpu gtx 1070
Muisti 16gb ddr4
Win 10

Prossu vähän jännittää kun ei riitä ees miniumiin can u run it mukaan
 
ilmeisesti pelin joku pre-order guide on vuotanut nettiin, kyseessä ei siis ole onneksi niin kun aluksi säikähdin että se olisi pelin virallinen official stategy guide vaan sen sijaan se on joku Adventure guide joka tulee kun pre-orderaa pelin, silti siinä ilmeisesti on vähä lorea ja spoilereita joten kannattaa olla valppaana netin kanssa.

tämmösiä asioita se sisältää

The guide provides a lot of lore that the game has to offer. The guide incorporates details about a little of everything, from academies to classes and magical abilities.
 
Viimeksi muokattu:
Jos peli lähtee vielä 23. päivä embargon jälkeen viidellä kympillä, voi olla aika vaikeaa olla tilaamatta heti uutena, jos se ei floppaa arvosteluissa. Cyberpunkin jälkeen en ole mitään ennakkotilannut (paitsi Forza Horizon 5:n lisärit). En ole vaikeiden pelien ja Souls like -mekaniikkojen kovin fani, mutta hyvin toteutettuna nekin kelpaavat. Lisäksi olen kuullut huhuja siitä, että pelisssä voi hyödyntää juustoisia taktiikoita, joilla saa hahmoa kehitettyä kiertelemällä avoimessa maailmassa vaikka ei reilussa pelissä pärjäisikään heti alkuunsa. Se ei siis jää välttämättä liian vaikeuden vuoksi pölyyntymään hyllyyn.
 
Jos peli lähtee vielä 23. päivä embargon jälkeen viidellä kympillä, voi olla aika vaikeaa olla tilaamatta heti uutena, jos se ei floppaa arvosteluissa. Cyberpunkin jälkeen en ole mitään ennakkotilannut (paitsi Forza Horizon 5:n lisärit). En ole vaikeiden pelien ja Souls like -mekaniikkojen kovin fani, mutta hyvin toteutettuna nekin kelpaavat. Lisäksi olen kuullut huhuja siitä, että pelisssä voi hyödyntää juustoisia taktiikoita, joilla saa hahmoa kehitettyä kiertelemällä avoimessa maailmassa vaikka ei reilussa pelissä pärjäisikään heti alkuunsa. Se ei siis jää välttämättä liian vaikeuden vuoksi pölyyntymään hyllyyn.
Onhan grindaus ja juustottaminen olennaiset osat Soulseja ja Bornea, eiköhän ne tässäkin onnistu. Sekirossa taisi hahmon vahvistaminen olla haastellisempaa.
 
Jos peli lähtee vielä 23. päivä embargon jälkeen viidellä kympillä, voi olla aika vaikeaa olla tilaamatta heti uutena, jos se ei floppaa arvosteluissa. Cyberpunkin jälkeen en ole mitään ennakkotilannut (paitsi Forza Horizon 5:n lisärit). En ole vaikeiden pelien ja Souls like -mekaniikkojen kovin fani, mutta hyvin toteutettuna nekin kelpaavat. Lisäksi olen kuullut huhuja siitä, että pelisssä voi hyödyntää juustoisia taktiikoita, joilla saa hahmoa kehitettyä kiertelemällä avoimessa maailmassa vaikka ei reilussa pelissä pärjäisikään heti alkuunsa. Se ei siis jää välttämättä liian vaikeuden vuoksi pölyyntymään hyllyyn.
Git gud
 
Itselläkin varma day 1 ostos, mutta ennakkotilausta pohdin siitä syystä jos ei saapuisikaan ajallaan. Ei kyllä pystyisi viikonloppua kituuttelemaan ilman, kun muut pelaa :D. Taidan perjantaina vain marssia kauppaan hakemaan omani. Onkohan Gigantista mahdollista saada tuota launch editionia ihan myymälästäkin julkaisupäivänä? :rolleyes:
 
Tekisi niin mieli hommata tämä, mutta kun on niin vsikee saatana. Mulla olis mullistava idea näihin souls peleihin, millä kasuaalimmatkin vois pelata: pelin alussa vois valita haluuko rewind toiminnan käyttöön. Peliä vois millon tahansa kelata taaksepäin 7 sekuntia kuten formulapeleissä :D
 
Tekisi niin mieli hommata tämä, mutta kun on niin vsikee saatana. Mulla olis mullistava idea näihin souls peleihin, millä kasuaalimmatkin vois pelata: pelin alussa vois valita haluuko rewind toiminnan käyttöön. Peliä vois millon tahansa kelata taaksepäin 7 sekuntia kuten formulapeleissä :D
Muuten voisi toimia, mutta sitten ei voisi olla co-op pelaamista kylläkään. Se on kuitenkin Soulsborne-peleissä varsin hieno elementti, jolla peliä voi myös merkittävästi helpottaa, niin halutessaan.
 
Ylös Bottom