Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulukai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Fantastic Four 2025

En tiennyt mitään tästä ryhmästä ennenkuin katsoin elokuvan. Ainoastaan olen kuvia nähnyt hahmoista joten sen pohjalta lähdin katsomaan tätä.

Elokuva on loistava, sanoisinko jopa fantastinen. MCU on pitkään jo ailahdellut laidasta laitaan ja onneksi tämä rantautuu sinne parhaimpien elokuvien joukkoon mitä tulee Endgamen jälkeiseen aikaan. Näyttellijä nelokko on fantastinen varsinkin Pedro Pascal ja Joseph Quinn ryöstävät shown, mutta muukin kaksikko erinomaisia hahmoja.

Olin yllättynyt miten vähän elokuvassa oli toimintaa ja se keskittyi paljon ennemmän tarinaan joka oli jopa yllättävän hyvä ja siinä pohdiskellaan aika isoja asioita.

Lukuunottamatta lopun kliseistä ennalta arvattavaa tapahtumaa niin tämä oli loistava lisä MCU saagaan ja mielenkiinnolla odotan heidän näkemistään uudestaan Avengers Doomsdayssä. Saadaankin ihan uuden näköinen Avengers elokuva uusilla ja osittain vanhoilla naamoilla. Osa vanhoista naamoista myös uusissa rooleissa.

Mutta tätä suosittelen kaikille. Toimii loistavasti vaikka koko MCU saaga näkemättä mikä on loistava juttu kun osa näistä on niin sidottu siihen että pakko katsoa muitakin MCU elokuvia että ymmärtää mitä niissä tapahtuu.

Sen perään tulee uusi Knives Out, eli Wake Up Dead Man, jossa Daniel Craig ja Josh Brolin ottavat yhteen maan mainiossa murhamysteerissä.
Täähän tulee jo huomenna:

Tuli katottua uudestaan ne pari aiempaa Veitset Esiin -Mysteeriä, niin oon valmis tähän uuteen. o_O

Nii että ottakaa ne Veitset Esiin (jos näin saa kirjoittaa).

Viimeksi muokattu:
Täähän tulee jo huomenna:

Tuli katottua uudestaan ne pari aiempaa Veitset Esiin -Mysteeriä, niin oon valmis tähän uuteen. o_O

Nii että ottakaa ne Veitset Esiin (jos näin saa kirjoittaa).

Jep! Tätä on odotettu. Tsekkasin kahdesti teatterissa festareilla ja olen ajanut ihan varmasti puolison ja kaverit sekaisin hypetyksen kanssa. Huomenna illalla tarkoitus katsoa porukalla kotiteatterista käsin, vaikka tämän olisi niin mielellään mennyt vaikka Gildaan katsomaan.

Ai ai tänään lähti vihreä paketti tulemaan ja näyttää et saapuis jo huomenna mutta uskoisko tuota. Aikainen joulu tulossa meikäläiselle. Noh huomenna nähdää miten käy.

Arvio ja vertailukuvaa uudesta TMNT 4K versiosta. Todella erinäköinen mihin on totuttu ja voi olla että joillekkin tuo haalea lattea bluray lookki on parempi kuin uusi kotona ennennäkemätön 4K.

No tiedän ainakin mitä itse katsoo tänään. Cowabunga!!

F1-elokuva oli yllättävän hyvä. Suosittelen katsomaan Gran Turismon (paras peliin perustuva filmi), Rushin ja Ford v Ferrarin myös jos ette oo nähny.

Huomenna uusi Avator elokuva ensi illassa peräti neljä tuntia pitkä kaikkien aikojen pisin meinaako täältä joku mennä huomen katsomaan.

Viimeksi muokattu:
Juoksevaa hevosta ei ammuta, se on selvä mutta saas nähdä kauan on enää kilpakelpoinen. tää kolmonen maksoi vissiin jotain 400M€ - vai dollaria? (pelkkä tuotanto)

No tottakai se tulee olemaan jättihitti. Veikkaan että 2 miljardin raja rikotaan taas kerran. Se vaan sanoo niin joka kerta mutta kyllä se tietää että tästä tulee jättihitti.

Mussa on varmaan jotain vikaa kun en ole oikein syttynyt näistä Avatar leffoista yhtään. Pidän Cameronista ohjaajana ihan törkeän paljon ja T2 on esimerkiksi paras toimintaelokuva mitä on koskaan tehty mun mielestä. Näistä olen kuitenkin katsonut vain ensimmäisen ja kakkosta en saa katottua, en sitten millään vaikka vähän väliä se tulee mieleen, että pitäisi katsoa. Eka oli visuaalisesti hieno mutta muuten en saanut siitä mitään irti, tarinakin tuntui Pocahontas kopiolta. Lähinnä itteä tympäsee, että Cameron ei ole ohjannut enään mitään muita leffoja sen jälkeen, kun hän näitä rupesi tekemään. Jotain muita leffoja hänellä vissiin on työnalla mutta ohjaako itse niitäkään?

Ylös Bottom