Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Düm tek tek!
Turkille olisin voinut suoda voiton ihan sen laulajaneitokaisen takia. Saksallekin olisin suonut paremman sijoituksen ihan vaan Dita Von Teesen ansiosta.
Maailman kirjat kuitenkin taas suhteellisen kohillaan, kun Suomi jäi viimeiseksi. Kaikki taas normaalisti siis ja lamakin varmaan loppuu kohta.
ps. Pointtini olisi siis se, että tissejä ja pyllyjä näkyi ihan kiitettävästi, mutta enemmänkin olisi saanut näkyä!
huhhuh, nimenomaan!Mutta yllätyin erittäin paljon tuosta kun Dita Von Teese hyppäs sieltä esiin, huhhuh siinä vasta nainen.
Jos naisista puhutaan, niin tämä Azerbaijanin leidihän oli melekoisen hot. Plussaa vielä siitä, että sattui "vahingossa" menemään tuulikoneen päälle jo muutenkin lyhyessä hameessaan. Pikkarithan sieltä vilkkui.Mutta yllätyin erittäin paljon tuosta kun Dita Von Teese hyppäs sieltä esiin, huhhuh siinä vasta nainen.
Tämä meille niin rakkaan vuoden 2006 Finaali tulee parhaillaan uusintana YLE Teemalta. Lanitettiin klaanin kanssa samaan aikaan ja seurattiin valkokankaalta lähetystä. Voitte uskoa volyymia löytyneen tuloslaskennan selvittyä. Mukavia muistoja.
Oli muute ensimmäinen ja viimeinen euroviisu jonka mä katoin... Perkele jos ääntenlasku normaalisti on vaa naapurimaiden nuoleskelua, eikä mitää muuta ni...
Ei niinkään itse viisut kiinnosta, mutta Elisa Viihteen kautta tuleva YLE HD on 1080p-kuvalla ja Dolby Digital 5.1 -äänillä aika nannaa. En malta odottaa, että pääsee katsomaan MM-lätkää HD:na. Toivottavasti siinäkin on surround-pörinät.
Melko hulppean näköstä on tosiaan.Ei niinkään itse viisut kiinnosta, mutta Elisa Viihteen kautta tuleva YLE HD on 1080p-kuvalla ja Dolby Digital 5.1 -äänillä aika nannaa. En malta odottaa, että pääsee katsomaan MM-lätkää HD:na. Toivottavasti siinäkin on surround-pörinät.