Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Itse asiassa päivitin sen heti kisan jälkeen, mutta en pääse laittamaan sitä ensimmäiseen viestiin, eli en pääse tähän Go Advanced josta liitteet laitetaanPäivitätkö karppanen vielä tänään sen pistetaulukon ?![]()
Ahaa.. mikäs siinä on ?Itse asiassa päivitin sen heti kisan jälkeen, mutta en pääse laittamaan sitä ensimmäiseen viestiin, eli en pääse tähän Go Advanced josta liitteet laitetaan![]()
Painan sitä, mutta mitään ei tapahdu. Vasemmalla lukee, että virhe sivulla.Ahaa.. mikäs siinä on ?Mitä se valittaa ?
Joo tästä sai päivän naurutPS. Sai repeillä lopussa porukan kanttarelli / kanttari- väittelylle![]()
Mutta joo teppoilille pahoittelut kun huutelin kisan lopussa, että aja ulos tai jotain vastaavaaSarjan kärkipaikasta oli kyse
![]()
Mitään ei mennyt rikki, mutta aikaa meni sen verran hukkaan, että en saanut Jabaa enään kiinni.
ps. Se on kanttari, ei mikään kanttarelli.Kanttarellit kuuluu luontoon!
No olin kyl nopeella kierroksella, mut ei se mitään haittaa. Sain mä siitä sen rankun, mut joo samapa tuoSeuraavalla yrityksellä oli mahtava kierroksen alku ja sit tuli Jontsa eteen ja näytti ettei hän ole nopealla kierroksella joten kun oli tilaa niin yritin jälleen ohi (mutka 18) ja aika varmasti osuin Jontsaan niin että hän pyörähti sitten siinä mutkassa. Pistä Jontsa ääntä kuuluviin jos tulit väärin kohdelluksi, jos olitki nopeella kierroksella, tää oli vaan mun oletus ja odotin et olit huomannu mut ja antanu sit tilaa.
S**tana, se on tanttarelli sitteps. Se on kanttari, ei mikään kanttarelli.Kanttarellit kuuluu luontoon!