Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

En, joten menkää vain. Menee varmaan 15/10 vaille asti tai pidempään :mad:

E: Pari min jos odotatte, niin ehdin.. Näköjään asentaa jo!

Vai että sellanen Singapore :D Täytyy itse olla tyytyväinen, kun pääsin maaliin aika-ajojen vaikeuksista huolimatta.

Tosiaan aika-ajot meni jälleen aivan ketuilleen ja aluksi en meinannut saada edes aikaa, kun aina ulostulokierrokset meni huonosti ja etusiipi meni rikki :D Tähän kirsikkana kakun päälle pyörähdin Bridgestone-mutkassa ja takaa tulevat nunnukka ja olikohan olvi tai suomifin ajoivat mun päälle ja enhän mä nyt siitä kapeasta kohdasta päässyt enkä viitsinyt kääntyä toisten eteen ja sain siitä sitten +5 paikkaa penaltyä ja etusiiven rikki :D Samalla kierroksella epäonnet vielä jatkui, kun menin varikolle laittamaan sen siiven kuntoon niin sain varikolta +5 paikkaa penaltyä ylinopeudesta :) Eli viimeinen ruutu oli jo melkein taattu meikäläisen Toro Rossolle :)

Kisassa sitten onni kääntyi munkin puolelle, ehkä vähän johtuen viimeisestä ruudusta ja vältin kaikki kolarit ja pujottelin viimeiseltä sijalta kolmanneksi. Kisassa en onneksi menettänyt yhtään etusiipeä, enkä joutunut tekemään yhtään ylimääräistä varikkostoppia. Pari kertaa pyörähdin, mutta niistäkin selvisin säikähdyksellä. Muiden kuskien avittamana tulin maaliin sitten toisena, kun edestä karppanen vielä keskeytti.

Lopussa oli tosi tiukkaa teppoilin kanssa ja pyydän anteeksi olikohan toisiks viimeisen kierroksen pientä estämistä. Muistin aivan oikeasti että seuraava mutka olis kääntyny vasemmalle ja hain linjaa oikealta ja suljin siitä teppoililta tien, vaikka todellisuudessa tie kääntyikin lievästi oikealle.

Ei ollu tiatoa, että oli Sikapoore, jos oisin tiänny, oisin jättäny väliin koko kissan...

Singapore 5/9

Aika-ajot

1. karppane 1.43.677
2. Nunnukka_ +0.020
3. Martti93 +1.096
4. Suomi-Rampa +2.023
5. teppoil +2.333 (+5 POS)
6. Jaba82 +2.590
7. jontsa93 +3.986 (+10 POS)
8. SuomiFIN +5.518 (+5 POS)
9. Olvi- +6.150 (+5 POS)
10. JuhohFin +8.706

Kilpailu

1. Nunnukka_ 32:29.806
2. jontsa93 +54.3
3. teppoil +61.6
4. JuhohFin +1 LAP
5. Jaba82 +1 LAP
6. Suomi-Rampa +1 LAP
7. SuomiFIN DNF
8. karppane DNF
9. Olvi- DNF
10. Martti93 DSQ

8 kiekkaa meni hienosti, kunnes osui seinään, hajotti siiven ja ajoi seuraavaan mutkaan liian kovaa. Auto mäsäksi ja kisa siihen :D

Olihan mielenkiintosta. Aika-ajoissa jo toisen kerran tällä kaudella varikolla hurjastelua ja lähtöruuturangaistus. Lopulta en edes saanut kunnon aikaa ajettu aika-ajon lopussa ja viides sija. 5 pykälän rangaistuksen jälkeen 7. ruutu. :D Muutkin oli saanut ihan kiitettävästi rankkuja.

Kisassa sitten ekat mutkat ilman sählinkiä. Hyvä. Sitten ekalle pidemmälle suoralle huono kiihdytys ja Jontsa tulee ohi. Samalla ovenavauksella tuli myös Olvi ohi jota säikähdin hieman kun olin jo kääntämässä eteen. Ja ei muuta kun seinä kutsuu ja etusiipi irti. Ei siinä mitään, varikolle laittaan uutta siipee ja rengasta, ja takaa-ajoon. Porukkaa tippui edestä kuka mistäkin syystä ja olinkin jo yhtäkkiä neljäntenä. Juhon pyörähdettyä kolmantena ja Jontsan mokattua jo toisena. Siinä kohtaa alkoi jo renkaat liukumaan ja aattelin että varmempaa pistää uudet pehmeet alle. Ehkä väärä päätös näin jälkikäteen mietittynä. Kuitenkin ajoin raivopäänä vielä Jontsan kiinni, mutta ohittaminen oli niin pirun vaikeaa. Lopulta jäin sitten kolmanneksi, mutta todella tyytyväinen pitää olla.

Taisin sarjan kärkeenkin nousta, tuntuu aika oudolta. :D

Laitan taulukon sitten tähän siihen asti, että pystyn muokkaamaan ensimmäistä viestiä. Pahoittelut tuplapostauksesta.

Näytä liitetiedosto 6495

Kuten huomaatte, sarja on todella tasainen ja neljä kärkimiestä ovat 10 pisteen sisällä! Ehkä oma keskeytys tänään teki hyvää sarjalle :rolleyes: Mielenkiinnolla odotan seuraavaa kisaa.

E: Ja heti löysin yhden virheen :D

Huh, olipa hikinen kisa, mahtava rata kun ei anna yhtään virhettä anteeksi ja silti pitäs yrittää riskillä ajaa :)

Aika-ajot meni ok, hyvän kierroksen sain lopulta vaikka harmittavan niukasti karppasen taakse jäinkin. Hieman jäi nyppimään sähläämiset muiden kans ku kaks edellistä ja tosi hyvin alkanutta kierrosta meni lopulta perseelleen. Ensin Suomi-Rampa tuli perä edellä vastaan ja pysy monta mutkaa edessä vaik näytti ettei hänellä ole nopeaa menossa kun päästi jo aiemmin jonkun edelle kyseisellä kierroksella. No yritin lopulta ohittaa mut osuttiin ja siinä meni se kierros. Seuraavalla yrityksellä oli mahtava kierroksen alku ja sit tuli Jontsa eteen ja näytti ettei hän ole nopealla kierroksella joten kun oli tilaa niin yritin jälleen ohi (mutka 18) ja aika varmasti osuin Jontsaan niin että hän pyörähti sitten siinä mutkassa. Pistä Jontsa ääntä kuuluviin jos tulit väärin kohdelluksi, jos olitki nopeella kierroksella, tää oli vaan mun oletus ja odotin et olit huomannu mut ja antanu sit tilaa.

Kisa oli sit tosi lystiä kun joutu vetään todella tarkasti ja karppanen painosti takana alussa kun olin hänen virheen jälkeen päässy ohi. Karppasen keskeytyksen jälkeen koitin sit ajella tosi varman päälle mut silti tuli pari lipsumista, joutu ihan suosiolla laskeen yhen mutkan pitkäksi ku ei uskaltanu jarruttaa ja kääntää ettei pääty seinään, siinä pakilla sitten veivailla takasin radalle :) Yhen kierroksen alussa sitten oli Ferrari muistaakseni spinnanneena ja yritti kovasti saada nokkaa menosuuntaan mutta pyöriki aika holtittomasti radan puolelta toiselle enkä oikein tiennyt mistä lähteä väistämään :D Lähdin oikeelta kun auto oli sillä hetkellä vasemmassa reunassa mutta silti Ferrarin perä heilahti oman auton kylkeen mut onneks siinä ei sattunu kummempaa. Ja toiseks viimesellä kierroksella meinas kisa vielä päättyä toka sektorin alussa olevaan siksak- syheröön, kanttarista ilmaan ja seinään, etusiipi rikki mut onneks pääsin jatkamaan.

PS. Sai repeillä lopussa porukan kanttarelli / kanttari- väittelylle :D

Kieli keskellä suuta, ei riskejä ja muutama hallittu spinni, mutta auto ehjänä maaliin ilman yhtään ylimääräistä varikkokäyntiä!

Nyt jäi iltasatu välistä, pahoittelen. Sori Nunnukka siitä aika-ajosta, kun vähän olin sun edessä. Tai no, en nyt ollut kovin vähänkään. En vain huomannut sua, vaikka oma kierros oli jo pilattu. Onneksi sait sentään vielä myöhemmässä vaiheessa kovan ajan.

Vähän ehkä harmitti aika-ajoissa, että meidän piti aloittaa uudestaan, sillä ajoin melko kovan kierroksen omaan tasooni nähden siinä ekassa aika-ajoissa. Noh, pääsinhän minä 1,5 sekunnin päähän siitä sitten "oikeissa" aika-ajoissa. Pääasia, että ruutu oli sentään 4.

Itse kisa oli puolestaan melko lähellä katastrofia. Ekan kierroksen alun pääsin ilman osumia, mutta sitten päätin kokeilla seinään nojaamista, ja eihän se nyt toiminut. Siinä meni sitten etusiipi rikki, joten menin varikolle vaihtamaan kovemmat renkaat ja uuden siiven. Varikko stopin jälkeen taisi olla Martin kanssa kivaa vääntöä, vaikka pari kertaa kolaroinkin häneen. Onko tuo keltanen Renaultti niin houkuttelevan värinen, että juuri siihen tunnun aina osuvan? Pahoittelut niistä kolareista.

Sitten taas kierroksella 6 sain etusiiven uudestaan rikki, tosin tällä kertaa se meni vain oranssiksi. Päätin kuitenkin mennä varikolle hakemaan uutta siipeä. Ei olisi varmaan kannattanut, sillä varikolle mentäessä ajoin ylinopeutta varikolla saaden rangaistuksen. Kaiken kukkuraksi varikkoväki päätti laittaa mulle pehmeät renkaat alle, jotka eivät todellakaan olisi kestäneet maaliin asti. Tulin sitten suorittamaan myöhemmin rangaistustani.

Sitten alkoikin Jaban kiinniottoyritykseni. Sain hänet jo kiinni, mutta pehmeät renkaat olivat sen verta kuluneet, että mun piti käydä uudestaan varikolla. Sitten lähti uusi yritys ottaa Jabaa kiinni, tällä kertaa sain uudestaan varikon läpiajorangaistusen, kivat sille. Kaikkien näiden häslinkien jälkeen sain Jaban taas melkein kiinni, mutta oisikohan ollut toisiksi viimeisellä kierroksella, kun ajoin mutkan taas pitkäksi. Mitään ei mennyt rikki, mutta aikaa meni sen verran hukkaan, että en saanut Jabaa enään kiinni.

Tuloksenahan oli siis 6. sija, 3 stopin ja 2 rangaistuksen jälkeen.

ps. Se on kanttari, ei mikään kanttarelli. ;) Kanttarellit kuuluu luontoon!

Seuraavalla yrityksellä oli mahtava kierroksen alku ja sit tuli Jontsa eteen ja näytti ettei hän ole nopealla kierroksella joten kun oli tilaa niin yritin jälleen ohi (mutka 18) ja aika varmasti osuin Jontsaan niin että hän pyörähti sitten siinä mutkassa. Pistä Jontsa ääntä kuuluviin jos tulit väärin kohdelluksi, jos olitki nopeella kierroksella, tää oli vaan mun oletus ja odotin et olit huomannu mut ja antanu sit tilaa.
No olin kyl nopeella kierroksella, mut ei se mitään haittaa. Sain mä siitä sen rankun, mut joo samapa tuo :D Pääasia et kisa onnistu kuiteskin multa ja olin toinen :)

ps. Se on kanttari, ei mikään kanttarelli. ;) Kanttarellit kuuluu luontoon!
S**tana, se on tanttarelli sitte :D

Tänään illalla voisi vetäistä taas jonkinlaisen miniturnauksen, jos porukkaa tulisi.

PS: Pistetaulukko löytyy nyt myös etusivulta.

F1 miniturnaus tänään klo 21.00 alkaen. 10 % kisoja, random autot, renkaiden kuluminen poissa ja pistelasku tottakai mukana.

Ylös Bottom