Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Mä yritän ehtiä ajoissa kisaan. Malttakaa mielenne. En osallistu vetomiehiin.

Eli tuomareita on tällä kaudella Miccis, Jontsa, Olvi ja minä. Kertokaa huolenne, ja me pyrimme tuomaan oikeuden teille :p

Ensimmäisellä kierroksella mielestäni kiilattiin seinään ja se siitä..

Kauheeta paskaa koko kisa ei tota rataa kestä noin kauaa. Aika-ajossa joku tuli perää ja pilas mun kierroksen. Kisassa oli pari ulosajoo ja joitain osumia. Sori myös niille jotka ohitti mua kierroksel ku oli vaikeet kisata tompertonin kanssa ja päästää teit ohi.

Ekalla kierroksella sain mutkasta paremman lähdön ja olin tulossa SuomiFIN:n ohi, kun yhtäkkiä suomi kääntää kylkeen (mielestäni) ja molemmat lennetään seinään. Minulta siipi rikki ja suomi joutui keskeyttämään. Kisatilanne.

Muuten olikin sitten vaan köröttelyä muiden jaloissa. Taisi tulla yhteensä neljä varikkostoppia ja yksi läpiajorangaistus. Lopulta ajoin vielä seinään ja kisa loppui siihen. Tästä ei kuin suunta ylöspäin.

Aika-ajot meni iha hyvi= 2 sija. No sitte kisassa karppasen kanssa osuttii yhtee 2 kertaa heti ensimmäisten kierrosten aikana. no siitä sit vaa yksin ajeluu ja lopulta 5 sija.. iha hyvi, rata ei kuitenkaan ollut mikään helppo :)

Aika jees lisäjännityksen antaa tuo 2 varikkostoppia :D Hirviää vääntöä karppasen kanssa viimeset 5-6 kierrosta, mutta ei tuolla pääse ohi ellei toinen tee virhettä :cool:

Pirun hyvät setupit tänään. Renkaita kuluttavat mutta kahden pysähdyksen ansiosta siitä ei koitunut ongelmaa.

Tosiaan hyvä kierros aika-ajossa, samoin lähtö oli ihan hyvä ja pystyin pitämään Martin takana. Kun sain tehtyä pienen eron Marttiin niin ajamisesta tuli huomattavasti helpompaa kun pystyi keskittymään vain omaan ajamiseen. Sainkin tehtyä 10 sekunnin kaulan Karppaseen ennen ensimmäistä pysähdystä joka riitti sitten loppuun asti. Taktiikkana oli 8 kierrosta pehmeillä + 8 kierrosta pehmeillä + 15 kierrosta kovilla.

Tästä on hyvä jatkaa.

Kiva rata, vaikka ei olekkaan mikään sarjan suosituin. Aika-ajoissa jäi se vahvin kierros vetämättä, mutta kyllä se 5. ruutu kelpasi. Ekan vedon sitten kisassa ajelin karppasen perässä, ja erilaisen rengastaktiikan avulla toivoin pääseväni ohi. Eipä sitten mennyt niinkuin elokivissa, vieläkään.

Kovat renkaat haettuani ekan stopin jälkeen ei ajosta tullutkaan oikein yhtikäs mitään. Turhia puolispinnejä tuli puolenkymmentä, joiden avulla Olvikin pääsi takaa reilusti ohi ja karkuun. Toisen stopin jälkeen aloinkin ottamaan edellä ajanutta kaksikkoa vimmatusti kiinni, mutta ero oli aivan liian suuri.

Olisin varmaankin saanut edelläajavat kiinni, jos olisin vaan jaksanut keskittyä kovilla renkailla ajaessa tarpeeksi. Ohi nyt olisin tuskin päässyt. :rolleyes: Tai no, mun kolarointi taidoilla varmaan olisinkin. :D

Oli tuo 2 pakollista stoppia kiva lisä kuiteski. Olisi pitänyt kyllä ottaa tänään helppo voitto, kun onha mulla alla sentään viimekauden mestariauto. :p Tavoitteenani oli olla "uusien" tallien paras. Epäonnistuin säälittävästi. (melkein yhtä säälittävästi kuin karppane hävis mulle vetomiehet viime kaudella :p )

Singapore, Marina Bay 1/9

f1onlinetulokset.jpg

Juu, tosi makeet taulukot. :)

Aika-ajossa en saanut parasta irti ja kilpailu sujui todella alavireisesti. Taisin tehdä neljä varikkostoppia ja mukaan mahtui niin siiven irtoamista ja rengasongelmia.

Loppu sujui onneksi ihan hyvin ja pystyin rutistamaan kuudenneksi. Olosuhteet huomioon ottaen kai parasta mitä tänään oli otettavissa.

Singapore on aika jouheva rata, kun siihen löytää sen kuuluisan "tatsin". Ongelma oli nyt se, että se tatsi löytyi kisan viimeisillä kierroksilla. Tämä saattoi olla tilanne myös joillakin muillakin...

Etusivu päivitetty. Saatte pistetaulukon isommaksi kun painatte sitä.

Huh. Kun kisakalenteria katsoo, niin hiipii väistämättä sellainen tunne, että tästä kaudesta ei tule mikään menestys. Kiinassa ja Koreassa ehkä pystyy taistelemaan podiumista, mutta muuten on kyllä ihan tuurissaan hyvät sijoitukset. Mara joutuu nyt kantamaan suurta vastuuta tallipisteistä. Mä yritän kerätä jämäpisteet ;)

Mitäköhän mää oon sekoillu, kun ehdotin Kiinan ja Korean kisojen paikkojen vaihtoa? :D Nythän Kiina ajettaisiin kisaa edeltävänä keskiviikkona. Tässä nyt vaadittaisiin Monacon ja Kiinan kisojen vaihtoa, jos nyt halutaan oikeasti ajaa samana päivänä kuin "oikiat" formulat. :D

Huh. Kun kisakalenteria katsoo, niin hiipii väistämättä sellainen tunne, että tästä kaudesta ei tule mikään menestys. Kiinassa ja Koreassa ehkä pystyy taistelemaan podiumista, mutta muuten on kyllä ihan tuurissaan hyvät sijoitukset. Mara joutuu nyt kantamaan suurta vastuuta tallipisteistä. Mä yritän kerätä jämäpisteet ;)

Silverstonea, unkaria, espanjaa ja monacoa saa varmaan "muutaman" kierroksen harjoitella :D

Unkari, Espanja ja varsinkin Monaco taas kuuluvat minulle mieluisiin ratoihin tämän kauden kalenterissa. Monaco taitaa Span jälkeen olla se mieluisin mesta ajella.

Silverstonesta en tiedä. Se uusi osio on vähän nihkee, mutta rata kyllä taipuu parhaimmillaan ihan OK.

Ylös Bottom