Vastaus: F1 2010 Online Lohko 2
häh

Mitään syytä alkaa vittuileentuirassa : tarkottaa samaa ku .
häh

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mitään syytä alkaa vittuileentuirassa : tarkottaa samaa ku .
Kyllähän tuo minulle ainakin sopiiVoisin tulla korvaamaan pois lähteneen pelaajan, en ole huippu mutta kehittyvä ajajalmikäli sopii joukkoon, niin laittakaa invite kepagt on tunnus.
t.Kepagt
Kyllähän tuo minulle ainakin sopiiKäykö muille?
Mä pistelen ton servun pystyyn siis 16.15 ja sit 16.30 alotetaan?
Kyllähän tuo minulle ainakin sopiiKäykö muille?
Vaihtoon kts!
Nyt voisi tuomaristo käyttää "valtaansa" ja antaa jtn sanktiota tälle herralle. Hienosti olin aika-ajoissa 4. ja muutaman ekan mutkan jälkeen viides kun jarruttaessa mutkaan rysähtää perään. Siinä meni etusiipi ja molemmat eturenkaat. Vitutuksissani sitten seinään pitkän suoran jälkeen!![]()
Ei muuten pidä paikkansa, miten voin ajaa perään, jos olet viides, kun itse olin viimeisenä! Olit seinässä jo kun ajoin sinusta ohi. ei omia ajovirheitä kannata laittaa muitten piikkin, toki kisassa tuli ulosajoja mutta annoin suosiossa tietä muille. Tuossa tunnellisa meni auto katolleen ja jäi siihen.
Siinä tapauksessa pyydän anteeksi, osuit vain ensimmäisenä silmään siinä rytäkässä niin oletin sinun olleen asialla, pahoittelen. Mutta jos se olikin Samitzu niin samat kiroukset sinulle!Ei muuten pidä paikkansa, miten voin ajaa perään, jos olet viides, kun itse olin viimeisenä! Olit seinässä jo kun ajoin sinusta ohi. ei omia ajovirheitä kannata laittaa muitten piikkin, toki kisassa tuli ulosajoja mutta annoin suosiossa tietä muille. Tuossa tunnellisa meni auto katolleen ja jäi siihen.
Siinä tapauksessa pyydän anteeksi, osuit vain ensimmäisenä silmään siinä rytäkässä niin oletin sinun olleen asialla, pahoittelen. Mutta jos se olikin Samitzu niin samat kiroukset sinulle!![]()