Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Lohko 3

Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Sain treeneissä vikalla aika-ajo kiekalla 1:54:xxx, mutta kisassa oli vain yksi kierros alta 2min. Bensakuorma taitaa vaikuttaa aika hyvin :)

E: Varikolta kovat renkaat alle, kestivät vähän yli puoli kierrosta, poks ja uudestaan varikolle.. Toivottavasti ei sunnuntain kisassa käy samalla tavalla.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

CT Fighter: Kyllä sulla on ainakin meikäläisen vauhtiin asiaa lähdönkin jälkeen. Ei vaan saa tota Bahrainia kulkemaan, vaikka kiva rata onkin. Tuskin kyllä mikään muukaan rata kulkee, mutta saa nähdä.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Noniin tänään se sitten alkaa, toivottavasti kaikki pääsevät paikalle. Laittakaapas joku mulle sitten niitä tuloksia ja kuka ajoi paalupaikalle ym. Ja laittakaa kaikki myös nopein kierrosaika.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Dämm! se on tänään jo,muistin et 10pv.
no vedetään padilla tä kisa jotenkin maaliin asti :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Voin tehdä servun tämän illan peliinkin. Ilmeisesti se harjoitusservu pyöri ihan hyvin. Teen huoneen siinä varttia yli 6 ja puolelta alkaa sitten aika-ajot. Vähän aikaa varmaan voidaan odotella jos joku vielä silloin puuttuu. Teen myös PSN tekstichatti huoneen jonne pistän kaikille kutsua. Siinä voi kätevästi sanoa jos on jotain asiaa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Tosta tekstichätistä vielä, että kisan tai aika-ajon aikana ei saa lähettää mitään viestejä.
Vaikka menisi kuin pahasti mönkään ei saa valittaa kesken kisasessioiden, koska voit pilata samalla jonkun toisen kisan.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Jarrutellaan sitten siihen ensimmäiseen mutkaan reippaasti, eikä ajeta kolareita :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Noniin siellä taitaa CT Fighter jo tehdä servua. Laittakaa jotain pientä raporttia sitten kisan jälkeen :p
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Noniin siellä taitaa CT Fighter jo tehdä servua. Laittakaa jotain pientä raporttia sitten kisan jälkeen :p

Harmi ku ei voi mennä yleisöksi kisaan, siis ihan istumaan ja kattomaan sieltä skriiniltä poikien kisailua :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Aika-ajo meni yllättävän hyvin oli kuudes mutta jäin vain 0,4 s kolmannesta sijasta. Kisa alkoi sitten ihan hyvin kanssa ja ensimmäiset viis kierrosta oli tosi tiukkaa vääntöä ainakin 4 muun auton kanssa. Sitten 6 kierroksella räjähti rengas ja sehän räjähti just kun olin alottamassa uutta kierrosta niin meni mahdollisimman kauan että pääsin vaihtamaan sen. Putosin 8 sijalle, mutta kovat renkaat toimi tosi hyvin ja nousin takaisin neljännelle sijalla kunnes vikalla kierroksella loppu bensa ja SuomiFIN ja Slex pääsivät ohi. Lopputulos 6 sija on vähän pettymys mutta omaan ajoon oon ihan tyytyväinen, ei tullut kun yksi spinnaus. Australiaan sitten vähän enemmän onnea mukaan. Kisassa paras kierrosaika oli 1.57.388. Aika-ajossa noin 2 sekunttia nopeempi.

Mutta hyvä ja reilu kisa oli kyllä, ohitustilanteissa ei ollu mitään isompaa ja kierroksellaohitettavat päästi hyvin läpi. Kiitos kaikille hyvistä kisoista.

Tähän sitten vielä tulokset

1. Simo911 39.11,014
2. Nunnukka_ +43,3
3. Olvi- +47,8
4. SuomiFIN +96,1
5. Slex1337 +109,4
6. CT-FighterFIN +155,1
7. joshua900 +1 LAP
8. SizeFIN +1 LAP
9. skog80 DNF
10. klonkku666 DSQ

Adamdam tippui aika-ajon jälkeen servulta ja matias92:lle ei saatu tuuraajaa. Simo911 tuurasi Akimania.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Aika-ajo meni yllättävän hyvin oli kuuden mutta jäin vain 0,4 s kolmannesta sijasta. Kisa alkoi sitten ihan hyvin kanssa ja ensimmäiset viis kierrosta oli tosi tiukkaa vääntöä ainakin 4 muun auton kanssa. Sitten 6 kierroksella räjähti renkas ja sehän räjähti just kun olin alottamassa uutta kierrosta niin meni mahdollisimman kauan että pääsin vaihtamaan sen. Putosin 8 sijalle, mutta kovat renkaat toimi tosi hyvin ja nousin takaisin neljännelle sijalla kunnes vikalla kierroksella loppu bensa ja SuomiFIN ja Slex pääsivät ohi. Lopputulos 6 sija on vähän pettymys mutta omaan ajoon oon ihan tyytyväinen, ei tullut kun yksi spinnaus. Australiaan sitten vähän enemmän onnea mukaan. Kisassa paras kierrosaika oli 1.57.388. Aika-ajossa noin 2 sekunttia nopeempi.

Mutta hyvä ja reilu kisa oli kyllä, ohitustilanteissa ei ollu mitään isompaa ja kierroksellaohitettavat päästi hyvin läpi. Kiitos kaikille hyvistä kisoista.
Sattuiko kukaan ottamaan niitä tuloksia ylös.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Aika-ajot olivat kyllä hirveät. En saanut yhtään kunnollista kierrosta aikaan ja olinkin viimeinen. Kisassa sitten sain hyvän lähdön ja nousin neljänneksi. Lopulta menin myös kimionen ohi ja nousin kolmanneksi. Kisassa sitten mokailin ja mokailin ja itkin ja väänsin ja nauroin ja olin lopulta viides. Hirveän kisan jälkeen ihan hyvin.

Tapahtumia en hirveästi muista, mutta kaikille anteeksipyynnöt minun todella agressiivisesta ajostani. Varakuski kun olen niin yritän vähän tiukemmin. Jos ajan jatkossa kisoja, lupaan olla reilumpi. Rata oli muutenkin niin huono ohituksille ja muutenkin huono ohittaa samantasoisia niin meh.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Nonih, eka kisa takana ja oli reilua vääntöä :) Aika-ajoissa sain kohtuu hyvän kierroksen ja olin alunperin toinen, mutta tein karsean virheen varikolle tullessa ja jarrutin liian myöhään, ylinopeutta ja 5 ruudun penalty.

Kisassa ekaan mutkaan mentiin siististi, ahdasta toki oli ja tipuin vielä pari sijaa niissä väännöissä, en muista edes kaikkea mitä siinä tapahtu mutta lopulta taisin olla viides ekan kierroksen jälkeen. Sitte alkoikin vääntö Slexin kanssa ja en päässyt sitten millään ohi, oli uskomattoman vaikeaa ja piti tietenkin varoa osumasta. Slex peitti hyvin eikä tehnyt virheitä, pari kertaa tuli hyvää saumaa ja yritin, yhessä sitte osuin turhaan ja siitä pahoittelut, päästin kuitenki ohi suoralla. Lopulta Slex pyörähti edestä ja latu oli auki ja pääsi ajaan omia kierrosaikoja, ero kärkeen oli kuitenkin jo hirveä kun itelläki oli tullu jo paljo virheitä ja puolispinnauksia. Lopulta Olvin saavutin viimeisellä kierroksella ja pääsin toka sektorin syheröissä iskemään kun Olvi joutui peittelemään aikaisemmissa mutkissa, ite vedin pari jarrutusta pitkäksi sen jälkeen mutta ilmeisesti Olvi sitten pyörähti itse vielä takana eikä päässyt kuittaamaan.

Oma nopein kierros kisassa prime- renkailla 1.54.8xx , ajoapuja ei ollut

Oli hyvää kisaa, omia virheitä vaan tuli aivan liikaa ja niitä pitäisi karsia. Kiitokset kaikille ja kierroksella ohitetuille jotka antoi hienosti tilaa :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Aika-ajo: 1. / 1.53,346 (Prime)
Kilpailu: 1. / 39.11,014 - 2 stoppia

LAP 9 - vasen eturengas puhkeaa --> stopille (15s) ja optionit alle
LAP 10 - spinni, 5s häviötä
LAP 14 - stopille (3,8s) ja uudet optionit alle
LAP 17 - oma nopein kierrosaika 1.51,607

Ajoavut: ABS

Kiitokset kierroksellaohitettaville. Hienosti päästitte ohi. Samoin aika-ajoissa.
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Kyllä vähän harmitti, kun meni jarrutus pitkäksi ja auto pyörähti :eek: Monta monta kierrosta aikasemmin jo katselin, että sieltä se Nunnukka tulee! Ei sitten riittänyt hermot loppuun :) Siitä ei tietysti pääse minnekkään, että olit 2-4sec nopeampi per kierros!

Hyvä kisa, vaikka tuli yksin ajeltua 19 kierrosta :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Lohko 3

Pahoittelut etten kisaan ehtinyt enkä valitettavasti edes poissaolosta kerennyt tänne ilmoittamaan ! :) Ensi kisassa sitten täysi höyry päällä.
 
Ylös Bottom