Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 -peliseura

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

IMO siitä tulee vaa turhia perääajoja

Kyllä se vaan tuo kuskeille vähän päänvaivaa. Monzassa Playerin kanssa ajeltiin ja minä rupesin polkemaan jarrua aivan liian aikaisin, jonka jälkeen Playeri kiitti ja kumarti.

Aargh, hermo menee! Silverstonessa 2. sijalta kisaan ja taas tultiin perään. Etusiipi mäsäks ja kilpailu pilalle. En ole vielä kertaakaan saanut näissä onlinekarkeloissa ehjää ensimmäsitä kierrosta...
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

No en Mä tiiä, loppupeleis Monaco meni todella hyvin vaik bannasin kaikki avut

Ilman apujahan ne kuskin todelliset taidot tulevat esiin. Paljon helpompi vertailla muutenkin aikoja, kun kaikilla olisi "samat" autot (ellei autoja laiteta tämän vuoden tehoihin).

Niin ja jontsa siitä kolarista, en syytä sinua, mutta minä olin siinä mutkassa sisällä ja sinä ulkona. Kun siitä sitten lähdettiin meikäkäläisen Rellu lähti lapasesta vasemmalle puolelle, sinne mistä sinä tulit. Kaasulla se olisi pyörähtänyt oikealle. Mäksä tässä kirjoitteli tuonne keskustelu puolelle, että pienikin hipaisu saattaa riittää toisen kuski pyöräyttämiseen ja nyt taisi käydä niin :p
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Moneltakos on porukat tulossa pelailemaan? Itsellä koko ilta aikaa et ehtii hyvin ajella muutaman kisan.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Moneltakos on porukat tulossa pelailemaan? Itsellä koko ilta aikaa et ehtii hyvin ajella muutaman kisan.

Vähän tos ennen kisaa puhuttii, et ku se loppuu ni ajeltais...eli nyt just täs koht, mut ei oo mitää enempää juttuu ny ollu
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

No onkos sitten lasten nukkumaan menon jälkeen ajajia linjalla... Eli tossa kasin tienoilla :p
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

No onkos sitten lasten nukkumaan menon jälkeen ajajia linjalla... Eli tossa kasin tienoilla :p

riippuu vähän koska vaimo tulee kotiin, mulla ku on niin kova kuri et mä joudun ottaa sen kainaloon kattoo BB:tä ysiltä :D
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Täältä ilmoittautuu yksi suhari viivalle, mutta pienellä varauksella.

Edit: siis klo 20
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Kiitos päivän piristysruiskeesta... Meinas kaffeet lentää näytölle :p
Koskaan kuullu kahdesta Televisiosta :D

no siks mä tilasin 55" töllön olkkariin (tulee vast parinviikon pääst), et voin ajaa vieressä ajopenkissä ku vaimo kattoo telkkaria :D se kun haluaa olla lähellä kokoajan :D
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Minäkin voisin tulla kisailemaan.En ole aivan varma pääsenkö.Yhteydet on ollut vähän huonot mutta kokeilen tulla mukaan.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Alkaa pikkuhiljaa pännimää nuo omat virheet lähdössä. Nyt 4 kisaa ryssiny täydellisesti. Viimeisimmässä katoin siitä valkoisesta nuolesta että tyyppi takana mut vieressä se oli. Siitä seinää, liun ekaa mutkaa ja vien joitaki mukana. Sitte viel linjat lähti huitsi kuikkaa ihmeellisesti ja kisa meni kokonaa puihi.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Noniin, pari kisaa taas ajettiin ja toisessa oli täys ruudukko! aivan mahtavaa suomiporukassa, tilaa tulee hienosti jne..

Eka oli brasilia, tuttu rata ja vedin toiseksi, mut myffe sai rangaistuksen ni lähdin paalulta.

Muut jäi sit ekaan mutkaan hiuka kolhimaan toisiaan ni karkasin...tulin jo varikolle kierroksella 4, ja mun peräs tuli, oisko ollut suomifin...se päästettii jatkamaan mun edelle siltin :S vaik ois tilaa ollu miten mennä eteen..

Noh, siinä kakkosena ajelin ja lopulta sielt virheitä tuli ja pääsin kärkeen, sit kämmäsin ite yhdes välis ja tipuin taas, mut kyl siel muut kämmäili kans ni lopulta ajoin helpohkoon voittoon, joskin jännitin niin paljon vikal kierroksel et muut saavutti varmaan 5sek ja ero maalissa oli vain 1,4sek.

Antoi kuitenkin eilisen monaco voiton jälkeen hurjasti itseluottamusta nää kaks kisaa, siitä et voin sarjassaki joillain radoilla taistella kunnolla.

Brasiliassa kuitenkin 90% kisasta ajoin säästellen ja varosin virheitä ja voitto tuli.


Noh sitten budapest, tosiaan 12 tyyppiä. En ollu koskaan ajanu rataa ja tässä oksettavassa krapulassa into opetella rataa edes oli täysi nolla, joten en ajanut aikaa.

Parin rangaistuksen takia lähdin ruudusta kymmenen, ja sain valita vielä taktiikan kisaan...

Kovat renkaat alle ja sisään vasta 10 kierroksella.

Päätin körötellä ja opetella rataa, ja kattoa mihen riittää. Arvasin et siellä muita pyörähtelis ja kävis varikolla, joten 10 kierroksen varikkopysähdyksellä en tippuis kauheasti.

Meni hyvin ja aloin oppia rataa hieman, varikolle sijalta 3 ja siltä sijalta tulin ulos pehmeillä renkailla, sit osasin jo rataa hiukan ja paransin kierrosaikoja 4-5sek, ja vedin jo 0,8sek päässä kärjen vauhdista.

Maaliin helposti kolmannelta sijalta, oli kyllä upea fiilis kun ei rataa osannut yhtään, ja siltin kolmas...ei kannata luovuttaa ihan vähällä. Samoin huomannut nyt et kannattaa ajaa todella varovaisesti, muut ei tunnu niin tekevän ja pyörii radalla todella paljon, itselle tuli vain kaksi pyörähdystä kahdessa kisassa
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Hungararoringista en odottanut paljoan: rata ei koskaan ole ollut suosikkini ja ajo on yhä hakusessa.

Aika-ajoissa hienosti kymmenes jääden kärjelle sen viitisen sekuntia.

Kisassa ongelmia tulikin paljon, kun esimerkiksi Martti93 (emt) tahalleen ajoi perääni että en pääsisi varikolle ja muutenki ajolinjat jostai syystä katosi niin olin ihan ongelmissa. Silti ihan hienosti yhdeksäs ja kehitystä odottaessa..

:(
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Rengasrikot pilaa aina kisat. Unkarissakin äsken tuli 2 rengasrikkoa..
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

No tässä kun muutkin laittoivan Hungaroring analyysin niin laitetaan tämmöinen pieni sitten :p

Eli aika-ajoissa sain jo kovilla renkailla tehtyä kohtuu hyvän ajan ja sen jälkeen sitten varikolle odottamaan sopivaa hetkeä. Pehmeät kumit alle ja baanalle. Ensimmäisessä yrityksessä oli vähän ruuhkaa enkä saanut oikein hyvää väliä missään kohdassa, joten hidastin sitten ja säästin renkaita. Toisessa yrityksessä olikin sitten jo tilaa ja sain tehtyä kärkiajan, kun Nunnukka_ todennäköisesti kärsi bugista tai vastaavasta.

Kilpailun lähdössä olikin sitten hässäkkää, vaikka en tarkkaan tiedä mutta ahdastahan siinä ensimmäisessä mutkassa oli. Siinä SuomiFIN pysyi ensimmäisen kierroksen noin kahden sekunnin päässä, mutta kärsi jonkilaisesta ongelmasta ja tippui kyydistä.

Pehmeät renkaat kuluivat aika nopeasti ja vedin niillä ehkä yhden kierroksen liikaa, koska kun pääsin radan loppuosaan, niin mittari näytti jo punaista. No varikkopysähdys meni hyvin ja sitten vaan loppukisa semmoista varmaa köröttelyä ruutulipulle ja voittohan sieltä tuli 40.7 sekunnin erolla.
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

Brasiliassa kaikki mahdolliset vastoinkäymiset , kumi puhkesi ja kävin laittamassa uudet alle, myöhemmin väistin jontsaa hänen ollessa poikittain 1:mutkassa ja sain läpiajorangaistuksen, pian taas ajoin varikolla ylinopeutta ja siitäki läpiajorangaistus ups :D myös eka kerta kyseisellä radalla,

mutta kuitenkin mahtavaa kyllä vetää suomiporukan kans ;)
 
Vastaus: F1 2010 - pelisessioiden sopiminen

mutta kuitenkin mahtavaa kyllä vetää suomiporukan kans ;)


Joo no siis eilinen monaco, ja nää tän päivän brasilia ja unkari on kyl ollu mun parhaita nettipelikokemuksia mitä on ikinä missää ajopelis tullu vastaan...

Kaikki on tosi tasasia aikojen suhteen, et sit korostuu vaan se radallapysymisen varmuus. Ja se et kisas voi käydä mitä vaan.

Dirtistä esim mulle tuli äkkiä tosi pakkopullaa, samaten SSV8:sta, tästä vaan oikeasti nauttii, itse kun en nettipeleistä yleensä perusta yhtää
 
Ylös Bottom