Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ferrari Challenge

Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Itse hommasin tämän pelin jo tammikuussa, mutta nyt vasta ehtinyt tutustua peliin. Challence-moodissa on käsittääkseni ainoastaan yksi vaikeustaso, right? Jos lähiaikoina on online seuraa vailla niin itse mielelläni voin ajaa. :)
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Kannattaako tätä ostaa jos ei omista rattia? Kuinka moni pelaa padilla? Ja mites onko netissä vielä pelaajia... aattelin vaan, että jos ostais nyt niin ei jäis ihan pelkäks single-playeriks sit.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Itse hommasin tämän pelin jo tammikuussa, mutta nyt vasta ehtinyt tutustua peliin. Challence-moodissa on käsittääkseni ainoastaan yksi vaikeustaso, right? Jos lähiaikoina on online seuraa vailla niin itse mielelläni voin ajaa. :)

Vaikeustason voi säätää asetuksista. (ellet ole jo huomannut :) ) Ja se vaikuttaa kaikkiin pelin modeihin.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Kannattaako tätä ostaa jos ei omista rattia? Kuinka moni pelaa padilla? Ja mites onko netissä vielä pelaajia... aattelin vaan, että jos ostais nyt niin ei jäis ihan pelkäks single-playeriks sit.

Tämä on siitä havinainen ajopeli, että padilla melkeinpä mielekkäämpää ajaa kuin ratilla. Kyllä netistä aina pari lobbyllista pelaajia löytyy ainakin iltaisin.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Itse hommasin tämän pelin jo tammikuussa, mutta nyt vasta ehtinyt tutustua peliin. Jos lähiaikoina on online seuraa vailla niin itse mielelläni voin ajaa. :)

Kannattaako tätä ostaa jos ei omista rattia? Kuinka moni pelaa padilla? Ja mites onko netissä vielä pelaajia... aattelin vaan, että jos ostais nyt niin ei jäis ihan pelkäks single-playeriks sit.

Onlinessä kisoja on lähes joka ilta ja jos ei ole voi perustaa oman.

Mutta jos meinaatte tulla minun tai ulkomaalaisteni kavereitteni järjestämään lobbyyn, niin lukekaa blogini FC eli Ferrari challenge ohjeet huolella ja niitä on noudatettava.
Ajamme herrasmies linjalla, mutta joskus tietenkin tekevällekin tapahtuu.
Mutta tämä peli vaatii harjoittelua ja me ajetaan kovaa eli harjoitelkaa putkeen vaikka viikko ahkeraan ja sitten mukaan jos mahtuu meitä tuttuja pelaajia on aika paljon.

Blogini ohjeisiin on tulossa lisää tarkennuksia lähi aikoina ja lisään myös todennäköisesti lobynteko-ohjeet myös.

Suomi kisat ovat olleet hakusessa eli ei ole oikein ketään tullut, mutta ilmoittelen tonne online peliseuraan tossa toukokuussa jos sitten olisi väkeä kisa sessioon.

Ai niin tatilla pelaan loppu elämäni..nilkka vamma.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Tänään tuli tämä hankittua. Yllättävän kova peli! Prologueen verrattuna ei mitään järkeä. Ehkä yksi parhaimmista ajopeleistä mitä olen pelannut.

Ratilla ja polkimilla mennään.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Top 3 ärsyttävimmät radat oman maun mukaan:

California, Homestead ja Virginia: puoliovaali on nykyään minulle kirosana. On kyllä sellasia turhakkeita että oksat pois. Virginiassa esiintyy vahviten se toinen seikka mikä tekee itselle näistä ärsyttäviä ratoja. Jotenkin yritetty tehdä halvalla vaikeita imo. Virginia on vaan tylsiä mutkia tylsien perään, sen jälkeen todettu että rata on liian helppo, joka on ratkaistu kolmella eri tavalla. Kevennys ennen mutkaa, mutka näkymättömiin korkeuseroilla tai pitkän suoran jarrutukseen kaarretta. Ja sitten toteutetaan tätä kaavaa radan joka mutkaan. Noin, nyt on rata vaikeampi ja todella paljon ärsyttävämpi ajaa. Tekisivät taidolla ne vaikeat mutkat, kuten joku Spa jota on ilo ajaa vaikka radalta löytyy haastavia mutkia.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

No niin kävin korjaamassa virheeni ja ostin pelin. Nyt ei muuta kuin harjoittelua alle, että uskaltaa osallistua nettikisoihin.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

En alkanut suomentamaan kyseistä tekstiä huonon englantini vuoksi,
mutta tulossa on.

21 Apr 2009

As part of our build-up to the release of the first ever downloadable content for Ferrari Challenge Trofeo Pirelli, we will be adding screenshots and videos of all the new cars in action to our website over the coming weeks!

System 3 is all set to release five amazing new Ferrari motors and one awesome new track for the PlayStation 3 version of the game. The new additions can either be downloaded individually or as a full pack from the PlayStation Store* and the entire pack will be made available in May.

To help you make up your mind as to which combinations are right for you well be bringing you profiles, screens and videos of each and every car racing on the brand new DLC track, Nürburgring!

It all kicks off on Monday 27th April so keep checking back over the coming weeks to see the Enzo, 612 Sessanta, 599 GTB Fiorano, 330 P4 and the 430 Scuderia in action out on the track.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Hommasin Ferrari Challengen takas ja yllätys oli melkoinen kun postipaketista pullahtikin Usa-versio. Toimiikohan tässä eurostoresta ostettava dlc? :confused:
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Voi nakki. Tilasin pelin Uk:sta. Pitää vissiin hommata dlc sit jenkkistoresta. Sit varmaan joku muu lakkaa toimimasta...? Nettipeli tjms...:mad:
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Aika rankkaa tilaa pelin ja....

Edelliseen viestiini maanantai 27 päivä on vaihtunut keskiviikkoon 29.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Voi nakki. Tilasin pelin Uk:sta. Pitää vissiin hommata dlc sit jenkkistoresta. Sit varmaan joku muu lakkaa toimimasta...? Nettipeli tjms...:mad:

Kävin vaihtamassa euroversioon pienellä välirahalla. Pakko saada se dlc-Enzo!
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

. Pakko saada se dlc-Enzo!

Joo ja etenkin Nurburgring.Odotan itse malttamattomana tota dlc satsia.
Jos on uutta tietoa pukannut ilmoille niin olen koittanut tonne blogiinikin heittää juttua tosta.
Tottakai on kyllä tullut tännekin yleensä ilmoiteltua.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Nyt alkaa jo kolkuttaa DLC -paketti ovea.
Koko juttu on tuolla mun blogissa.En kehdannut lataista valtavaa juttua tänne.
Paketin hinta on 5 euroa.
 
Vastaus: Ferrari Challenge (PS3)

Tänään tuli platina pokaali kotiin tästä pelistä.

Olihan työn takana saada viimeiset trophy kisat ajettua.Pyörillä liikkuvat hetekat,toisilta nimiltään Ferrari 512-S ja 512-M tuottivat tuskaa,mutta lopussa kiitos seisoi,kun ruudun oikeassa ylä-laidassa vilkkui kolmen eri PS3 trophyn kuvat.Useamman kerran piti yrittää,että pääsi kolmanneksi maaliin ensimmäisessä kisassa.Lopuista kisoista tuli ykkössijat,joten se riitti trophyn voittoon.512-M trophyn ensimmäinen kilpailu oli vielä pelin ehdottomalla ykkösinhokki radalla Homesteadissa.En vaan koskaan oppinut ajamaan ensimmäiseen mutkaan optimaalisella vauhdilla.

Challenge kisat menivät heittämällä läpi,kunhan muutin näkymän sisältä puskuri kuvakulmaan.
Arcade kisat kannattaa ajaa FXX:llä,kunhan on ensin opetellut radat kunnolla ei ykköspallia ole vaikea saavuttaa.Ajo-apuja käytin 1-2 tason verran ja vaihdelaattikkona oli semi-automaatti,näin ei anna liikaa tasoitusta nopeudessa.
 
Ylös Bottom