Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FIFA 18 - Ultimate Team (Kaupankäynti oikealla rahalla kielletty)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mhart1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Porto-Benfica
Napoli-Juventus
Istanbulin matsi ja
Aberdeen-Glasgow

2/4 meni oikein

63 pelaajaa oli myynnissä. Nyt 46 :D

Viimeksi muokattu:
Itse en myisi Skottiliigan pelaajia, jos tulee perjantaina SBC.

Markuista päätellen skotti ja calsio tulisi perjantaina. Ea tykkää tyhjentää ensin kortteja. Tein molemmat buildit ylimääräisillä ukoilla joten kaikki tiimit edelleen kasassa. Muutenki aika pirulliset noi vaatimukset että kolikoita ei huimasti kebabilla ja portugalilla tee.
Nostoina DDR ja consumable päkistä 5k ja jumbosta 3k.. ois voinu mennä huonomminki.

Nojaa keulin ehkä liikaakin eihän tuo ois elite1 siltikään riittäny :D masentaahan se silti tommonen skeida.

Markuista ei mitään ihmeempää, rui patricio joka menee vielä 4k. Lista tyhjeni melko äkkiä, joku 30k nous kassa. Harmi kun en hamstrannu portukalin ukkoja enempää menivät melko törkeillä hinnoilla aluksi.

Schmelzer... Siitä parempia LB pelaajia ei taida Saksan liigassa montaa olla. Alaba tais olla ainoa mitä katsoin vai onko mennyt jotain ohi? :)

Sitten ajattelin CB pariksi Sokratis-Hummels tai ehkä vaan jompi kumpi näin aluksi. Sitten kun oon rikas niin Boateng.

Boateng-Sokratis vai Boateng-Hummels. Ehkä kemioiden kannalta hiukan parempi toi Boateng-Hummels

RB:tä hoitaa Pizczek

Edit: Miten Kroosilla voi olla noin huono pace?

Kolmet taulut: Cazorla, Koscielny ja viimeisestä paketista gentlemans:
Argentiina
RW....
*rummutusta*
photo.jpg

*Kuolin, sydänhalvaukseen*

Viimeksi muokattu:
R7 joku Nani trolli ja ofc Messillä Di Maria trolli. :confused:

Ja juuh kiitos kiitos. 10k kaveri, mutta menee varastoon odottaa Prime R10 SBC haastetta.

Viimeksi muokattu:
Schmelzer... Siitä parempia LB pelaajia ei taida Saksan liigassa montaa olla. Alaba tais olla ainoa mitä katsoin vai onko mennyt jotain ohi? :)

Sitten ajattelin CB pariksi Sokratis-Hummels tai ehkä vaan jompi kumpi näin aluksi. Sitten kun oon rikas niin Boateng.

Boateng-Sokratis vai Boateng-Hummels. Ehkä kemioiden kannalta hiukan parempi toi Boateng-Hummels

RB:tä hoitaa Pizczek

LB Schmelzer/Alaba - CB Tah/Sokrates/Halloween Bartra/Boateng - RB Piszczek/SIF Kimmich

Oman varallisuuden mukaan. Itsellä nyt käytössä Alaba - Sokrates Tah - SIF Kimmich. Sokrates tulee jäämään kunnes joku IF osuu kohdille ja omat varat riittää. Toisena pakkina oli pitkään Süle mutta hidas ku mikä niin jätin pois.Tilalle tuli Tah, joka ihan näppärä ja halpa. Varmaan Halloween Bartra tulee tilalle jossain vaiheessa tai kun Boatengiin riittää kolikot.

Itse en myisi Skottiliigan pelaajia, jos tulee perjantaina SBC.
Mä olen eri mieltä. Ainakin pleikkarin hinnoissa on League SBC hype lisä, meinaan ite möin suht asialliseen hintaan omani pois. Jotain 200k puhdasta profittia noista skottiliigan korteista. Pronssitkin myy yli tonnin pala niin aika taulapää saa olla että jää noiden kanssa tuleen makaamaan...

Sitäpaitsi sillä samalla hetkellä kun jengi näkee liiga sbc:n vaatimukset ja/tai paskat palkintopakat alkaa myyntihintojen leikkaus.

Kuningas(88ovr) teki debyytissä vaatimattomat 4 pussia kymppipaikalta. Enginen kanssa liike huikeaa. 90 staminan avulla vieläpä jaksaa koohottaa läpi ottelun. Yksi asia mikä nousi heti esiin, eroten kaikista muista pelaajista joilla olen pelannut, oli sijoittuminen pallottamana ja ne nousut.. ne nousut! Kyseinen discotukka taitaa pysyä jengissä tappiin saakka.

Kyllä ketuttaa jos sieltä nyt oikeasti tulee Skotti Liigan SBC. Ei ole ostettuna vielä, kun en ole ehtinyt. Mutta EA on täynnä pettymyksiä, joten sopii hienosti kuin nenä persposkeen.

LB Schmelzer/Alaba - CB Tah/Sokrates/Halloween Bartra/Boateng - RB Piszczek/SIF Kimmich

Oman varallisuuden mukaan. Itsellä nyt käytössä Alaba - Sokrates Tah - SIF Kimmich. Sokrates tulee jäämään kunnes joku IF osuu kohdille ja omat varat riittää. Toisena pakkina oli pitkään Süle mutta hidas ku mikä niin jätin pois.Tilalle tuli Tah, joka ihan näppärä ja halpa. Varmaan Halloween Bartra tulee tilalle jossain vaiheessa tai kun Boatengiin riittää kolikot.
SIF Kimmich on kyllä kurko, mut taidan ite ostaa IF Ricardo Pereiran takas ja heittää sen vaihdosta RB:ks ja Kimmichin keskikentälle.

Hummels on ihan kiva ja varsin edullinen Boatengiin verrattuna

Ylös Bottom