Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Fight Night Round 4 [PS3]

Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Olen saanut keploteltua itseni sijalle 12, mutta seinä alkaa tulla jo vastaan.

Oman ukkelin statsit ovat 70:n molemmin puolin ja on kiva otella nyrkkeilijöitä vastaan, joiden statseissa joka toinen luku on 90+. Oikeastaan yhtään kunnon osumaa ei kaveri kestä pökertymättä ja mestaruutta pitäisi tavoitella. Kun yrität oikeaa suoraa, niin ennen kuin saat iskun perille, on vastaan tullut jo 2-4 nopeaa lyöntiä. Vikkelät vastustajat luistelevat iskujen alta pois, vaikka pääsisi lyömään yllättäen vastaan. Jos sattuu osumaan counterilla puhtaasti upparilla leukaan, niin ilmekään ei värähdä... Rekordi taitaa olla 25(19)-1-0, mutta eiköhän kohta ala tappioita tulemaan. Pari edellistä matsia ovat olleet jo todella tiukkoja, mutta pakoon juoksemalla sekä jabia viljelemällä olen onnistunut vakuuttamaan tuomarit.

Kannattaa otella nyrkkeilijöitä vastaan, jotka ovat alempana rankingeissa.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Kannattaa otella nyrkkeilijöitä vastaan, jotka ovat alempana rankingeissa.
Itsekin olen käyttänyt tätä taktiikkaa, jotta saisin hahmoani kehitettyä kovempia vastuksia varten. Ei mitenkään sankarillista, mutta... :rolleyes: Välillä kun saattaa löytyä korkeammalta rankingeista joku outolintu, jolla taidot kutakuinkin samalla tasolla kuin itselläni, niin silloin uskaltaa jo ottaa matsia niitäkin vastaan. Tällä kikkailulla olen legacyssani yhä voittamaton, mutta muutamissa matseissa on ollut jo todella lähellä tappiokin, mutta petraamalla ottelun aikana olen kääntänyt parikin kertaa jo uhkaavasti tyrmäystappiolta näyttävän ottelun jopa tyrmäysvoitoksi. Eihän minua turhaan kutsuta nyrkkeilykehässä Jäämieheksi (Iceman). ;)
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Legacy on jäänyt vähän vähemmälle 15 matsia Heavyweightissa ja se loppui siihen, ehkä jossain vaiheessa voisi jatkaa sitä. Online on kuitenkin mukavaa kun saa tyrmätä vastustajia. Online-Record tällä hetkellä 64-10, lisätkää PSN: kebardi
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Tulipa eilen legacyssä vastaan taas oikein tekoälyn riemuvoitto: Managerilta tulee postia, että joku nuori tulevaisuuden tähti nousee kohisten rankkingeissa ylöspäin... noh, menenpä katsomaan tämän lupauksen statistiikkoja - kaverilla on viisi ottelua, kaikki näistä tappioita ja vieläpä neljä ennen täyttä aikaa. Millä logiikalla tämä tyyppi on päässyt rankingissa ylöspäin?!
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Kannattaa otella nyrkkeilijöitä vastaan, jotka ovat alempana rankingeissa.

Löytääkseen edes vähemmän ylivoimaisia vastustajia, pitää mennä yli viisi pykälää alemmas. Niitä kavereita höykyttämällä ei rank nouse ja mestaruusottelut jäävät haaveeksi. Toki siinä hieman kehittyy, mutta mestaruudesta olisi kiva päästä haastamaan ennen eläköitymistä...
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että millä vaikeustasolla pelaatte Legacy-pelimuotoa?

Itsellä meni alku Legacy-pelimuodossa pieleen, kun menin treeneihin kylmiltään, joten jäi pisteparannukset aika vähiin. Sen lisäksi AI-vastustajan aggressiivisuus pääsi yllättämään otteluissa, kun on tottunut aiemmassa versiossa dominoimaan matsia jabeilla ja nopeilla 1-1-2 -sarjoilla. Nyt tuntui, että vastustaja kävi päälle kuin yleinen syyttäjä ja aina ajautui kulmaan. Muutenkin tuo pelaajan liikkuminen saisi olla huomattavasti nopeampaa, kun oma tyyli on liikkua paljon. Nyt matsi menee nopeasti tappituntumalla olevaksi iskujen vaihdoksi ja rämpyttämiseksi, mikä ei omasta mielestä ole juurikaan sitä realistista nyrkkeilyä.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että millä vaikeustasolla pelaatte Legacy-pelimuotoa?

Itsellä meni alku Legacy-pelimuodossa pieleen, kun menin treeneihin kylmiltään, joten jäi pisteparannukset aika vähiin. Sen lisäksi AI-vastustajan aggressiivisuus pääsi yllättämään otteluissa, kun on tottunut aiemmassa versiossa dominoimaan matsia jabeilla ja nopeilla 1-1-2 -sarjoilla. Nyt tuntui, että vastustaja kävi päälle kuin yleinen syyttäjä ja aina ajautui kulmaan. Muutenkin tuo pelaajan liikkuminen saisi olla huomattavasti nopeampaa, kun oma tyyli on liikkua paljon. Nyt matsi menee nopeasti tappituntumalla olevaksi iskujen vaihdoksi ja rämpyttämiseksi, mikä ei omasta mielestä ole juurikaan sitä realistista nyrkkeilyä.

Itse pelailen "miehekkäästi" ihan perusasetuksilla eli prolla mennään. :p

Mielestäni CPU aloittaa monesti ottelut/erät suht aggressiivisesti, mutta mukauttaa tyyliä ottelun edetessä. Muutama vastaisku rauhoittaa kummasti. (tosin voi olla eri juttu sitten niitä huippuja vastaan, itsellä ne ottelut vielä edessä).

Itsekkin olen aiemmin tottunut käyttämään paljon jabia, mutta nyt olen joutunut hieman rajoittamaan. Nyt pyrin yleensä menemään lähellä antamalla heijarin kylkeen, jonka jälkeen 1-3 iskua ja sitten välitön vetäytyminen. Luonnollisesti lähestymistapaa täytyy muutella ottelun edetessä.

Jos vastustajan lyöntivoima ei ole ihan mahdoton, niin voi yrittää perustaa omaa otteluaan vahvaan puolustukseen. Pari voittoa olen napannut niin, että olen antanut vastustajan yrittää läpäistä suojaukseni ja väsyttää itsensä. Kun vastustajan stamina alkaa tippua, paukattaa yhden kunnon vastalyönnin kehoon ja käy itse päälle kuin yleinen syyttäjä.

Tönimällä pääsee yleensä pois kulmista ja kun muistaa olla jatkuvasti kierrellä kehää, niin ei joudu kulmaan niin helposti. Tönimisessä kannattaa kyllä olla varovainen, nimimerkillä pariin otteeseen tullut alakoukku suoraan leukaperiin. :D
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että millä vaikeustasolla pelaatte Legacy-pelimuotoa?

Itsellä meni alku Legacy-pelimuodossa pieleen, kun menin treeneihin kylmiltään, joten jäi pisteparannukset aika vähiin. Sen lisäksi AI-vastustajan aggressiivisuus pääsi yllättämään otteluissa, kun on tottunut aiemmassa versiossa dominoimaan matsia jabeilla ja nopeilla 1-1-2 -sarjoilla. Nyt tuntui, että vastustaja kävi päälle kuin yleinen syyttäjä ja aina ajautui kulmaan. Muutenkin tuo pelaajan liikkuminen saisi olla huomattavasti nopeampaa, kun oma tyyli on liikkua paljon. Nyt matsi menee nopeasti tappituntumalla olevaksi iskujen vaihdoksi ja rämpyttämiseksi, mikä ei omasta mielestä ole juurikaan sitä realistista nyrkkeilyä.

Miguel Cotto ja pro-taso. Sillä männään! :D
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että millä vaikeustasolla pelaatte Legacy-pelimuotoa?

En ole vaihtanut vaikeustasoa oletuksesta, eli Pro taitaa olla. Light heavyweight on luokka ja rekordi on 20 (12) - 1 - 0 nyt. Overall on ukolla 75 ja yläpuolella olevilla on kyllä kaikilla parempi, taitaa oma rankki olla 15 nyt ja muutamia matseja olen tosiaankin ottanut alempana olevia vastaan. Tuo ainoa tappio tuli kun olin vähän liian innokas käymään sellaisen vastustajan päälle samalla taktiikalla koko ajan joka oli nopea ja hyvä vastaiskuissa.

Otin tossa muutaman vuoden sillain että maksimissaan kaksi matsia per vuosi, puolen vuoden päähän suunnilleen kun laittaa matsin niin saa kolme treeniä. Kaikki muut treenit pelaan itse paitsi heavy bag push joka ei vaan luonnistu:D
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Ko. peli ei kauheasti kiinnosta (koska UFC 2009 vie tämän 10 - 0 :D ), mutta kiinnostaa tietää, onko se Amin Asikainen oikeasti niin huonosti mallinnettu kuin aikaisissa kuvissa annettiin olettaa?
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Itseäni ärsyttää se, että ukkeleiden naamassa ei damage enää juuri näy. Pelasin yhtä ottelua 4 erää ja vastustaja oli käynyt kanveesissa jo 3 kertaa ja ottanut ties kuinka monta haymakeria samaan kohtaan. Ottelun lopussa vastatustajalla oli naamassa hieman punoitusta.

Sul on liian löysä äijä. Mun äijän overall on nyt 90 ja ikää 33v. Vasen käsi on takakäsi ja siinä on voimaa 100. Ei tarvii kauaa hakata sen kans päähän, ni naama on jo ihan verinen.

Edit: Lisätään vielä, että äijän lempilyönti on vasen koukku ja sillä pistelen menemään.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Kaatuhan se Tyson viimein goat-tasolla, kolmas kerta toden sanoo. Ali onkin sitten hankalampi tapaus, ei taida heti onnistua. Hirveää takomista nuo online-matsit, itse yritän vähän viisaammin pelata.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Jos on vaikeuksia saada tuota Tysonin ja Alin G.O.A.T trophya, niin kannattaa tehdä näin: Laita säännöiksi 1 erä, 1 minuutti. Otat parilla iskulla pistevoiton helposti ja tadaa trophy saavutettu ;)
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]

Sul on liian löysä äijä. Mun äijän overall on nyt 90 ja ikää 33v. Vasen käsi on takakäsi ja siinä on voimaa 100. Ei tarvii kauaa hakata sen kans päähän, ni naama on jo ihan verinen.

Edit: Lisätään vielä, että äijän lempilyönti on vasen koukku ja sillä pistelen menemään.

Juu. Huomasin. Heti ku poweri alkaa olla 70 paremmalla puolella niin alkaa tulla enemmän damagee näkyviin. Testasin, et onko amatöörillä noi minipelit yhtään helpompia, no ei ollu :) Toinen ärsyttävä asia AI vastustajissa on se, että ne mättää 4x enemmän lyöntejä eikä ne koskaan hidastu. Oman äijä heittää vähän sarjaa, niin heti nopeus tippuu. Vastustaja jaksaa olla tuulimylly 10 erää eikä missään vaiheessa nopeus tipu. Vielä toinen asia et 3 osassa oikeesti kannatti vetää ruhoon, koska se selvästi hidasti vastustajaa pidemmän päälle. Tässä versiossa ei huomaa mitään sellaista. Eipä nuo nyt peli-iloa pilaa, mutta vähän hiertää.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Kukas sen turnauksen nyt panee pystyyn vai pitääkö itte ruveta vääntämään ja ketkä siihen haluaa osallistua??
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Mä oon tulossa. Tuleeks siihen jokainen jollain hurjalla omalla steroidi ukolla vai lähteekö kaikki samalta viivalta statsien suhteen?
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Mä oon tulossa. Tuleeks siihen jokainen jollain hurjalla omalla steroidi ukolla vai lähteekö kaikki samalta viivalta statsien suhteen?

Eikös tässä ollut se, että oman äijän, kun luo siinä aloitusruudussa, niin antaa tietyn määrän pisteitä tuhlattavaksi.
Tämähän olisi sinänsä mukava, kun valitsee vain painoluokan ja sen mukaan rakentaa oman äijän? Overall pysyy lähestulkoon samana. Kukaan ei saa etua muuta kuin pituudesta. Tämänkin edun voi tehokkaasti tasata nyrkkeilytyylillä.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Tää peli on kyllä jokseenkin buginen. Peli on tiltannut iselläni 3 kertaaa. Mutta nyt tuli niin paha bugi, että oli pakko ottaa "retirement" legacy modessa. Yritin päästä training sessioniin, mutta aina kun se simuloi kalenterissa päiviä, se tilttasi jostain kumman syystä. Se oli vielä harmittavaa, koska itselläni oli record 46-0(46KO) ja olisin saanut greatest of all time - trophyn viiden matsin jälkeen :( Minkäs teet kun EA:n jätkät halusi pelin ulos viikkoa ennen kuin alun perin piti tulla. Näin siinä käy, että bugeja syntyy kun tehdään kauheella kiireellä.

Onlinessa ne EA-serverit ovat temppuilleet nyt 1,5 päivää, koko ajan katkee yhteys EA-serveriin ja sitten menee 15 min ettei pääse kirjautumaan EA:han.
 
Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3]

Tää peli on kyllä jokseenkin buginen. Peli on tiltannut iselläni 3 kertaaa. Mutta nyt tuli niin paha bugi, että oli pakko ottaa "retirement" legacy modessa. Yritin päästä training sessioniin, mutta aina kun se simuloi kalenterissa päiviä, se tilttasi jostain kumman syystä. Se oli vielä harmittavaa, koska itselläni oli record 46-0(46KO) ja olisin saanut greatest of all time - trophyn viiden matsin jälkeen :( Minkäs teet kun EA:n jätkät halusi pelin ulos viikkoa ennen kuin alun perin piti tulla. Näin siinä käy, että bugeja syntyy kun tehdään kauheella kiireellä.

Onlinessa ne EA-serverit ovat temppuilleet nyt 1,5 päivää, koko ajan katkee yhteys EA-serveriin ja sitten menee 15 min ettei pääse kirjautumaan EA:han.

Ei se EA, näemmä osaa tehdä vieläkään mitään kunnolla, ensin NHL09 ja nyt tämä... tässä siis syy miksi en pidä EA:sta tippaakaan :p
 
Ylös Bottom