Vastaus: Fight Night Round 4 [PS3 Hype]
Kannattaa otella nyrkkeilijöitä vastaan, jotka ovat alempana rankingeissa.

Olen saanut keploteltua itseni sijalle 12, mutta seinä alkaa tulla jo vastaan.
Oman ukkelin statsit ovat 70:n molemmin puolin ja on kiva otella nyrkkeilijöitä vastaan, joiden statseissa joka toinen luku on 90+. Oikeastaan yhtään kunnon osumaa ei kaveri kestä pökertymättä ja mestaruutta pitäisi tavoitella. Kun yrität oikeaa suoraa, niin ennen kuin saat iskun perille, on vastaan tullut jo 2-4 nopeaa lyöntiä. Vikkelät vastustajat luistelevat iskujen alta pois, vaikka pääsisi lyömään yllättäen vastaan. Jos sattuu osumaan counterilla puhtaasti upparilla leukaan, niin ilmekään ei värähdä... Rekordi taitaa olla 25(19)-1-0, mutta eiköhän kohta ala tappioita tulemaan. Pari edellistä matsia ovat olleet jo todella tiukkoja, mutta pakoon juoksemalla sekä jabia viljelemällä olen onnistunut vakuuttamaan tuomarit.
Kannattaa otella nyrkkeilijöitä vastaan, jotka ovat alempana rankingeissa.

Välillä kun saattaa löytyä korkeammalta rankingeista joku outolintu, jolla taidot kutakuinkin samalla tasolla kuin itselläni, niin silloin uskaltaa jo ottaa matsia niitäkin vastaan. Tällä kikkailulla olen legacyssani yhä voittamaton, mutta muutamissa matseissa on ollut jo todella lähellä tappiokin, mutta petraamalla ottelun aikana olen kääntänyt parikin kertaa jo uhkaavasti tyrmäystappiolta näyttävän ottelun jopa tyrmäysvoitoksi. Eihän minua turhaan kutsuta nyrkkeilykehässä Jäämieheksi (Iceman).
 Välillä kun saattaa löytyä korkeammalta rankingeista joku outolintu, jolla taidot kutakuinkin samalla tasolla kuin itselläni, niin silloin uskaltaa jo ottaa matsia niitäkin vastaan. Tällä kikkailulla olen legacyssani yhä voittamaton, mutta muutamissa matseissa on ollut jo todella lähellä tappiokin, mutta petraamalla ottelun aikana olen kääntänyt parikin kertaa jo uhkaavasti tyrmäystappiolta näyttävän ottelun jopa tyrmäysvoitoksi. Eihän minua turhaan kutsuta nyrkkeilykehässä Jäämieheksi (Iceman). 

Toinen ärsyttävä asia AI vastustajissa on se, että ne mättää 4x enemmän lyöntejä eikä ne koskaan hidastu. Oman äijä heittää vähän sarjaa, niin heti nopeus tippuu. Vastustaja jaksaa olla tuulimylly 10 erää eikä missään vaiheessa nopeus tipu. Vielä toinen asia et 3 osassa oikeesti kannatti vetää ruhoon, koska se selvästi hidasti vastustajaa pidemmän päälle. Tässä versiossa ei huomaa mitään sellaista. Eipä nuo nyt peli-iloa pilaa, mutta vähän hiertää.
 Toinen ärsyttävä asia AI vastustajissa on se, että ne mättää 4x enemmän lyöntejä eikä ne koskaan hidastu. Oman äijä heittää vähän sarjaa, niin heti nopeus tippuu. Vastustaja jaksaa olla tuulimylly 10 erää eikä missään vaiheessa nopeus tipu. Vielä toinen asia et 3 osassa oikeesti kannatti vetää ruhoon, koska se selvästi hidasti vastustajaa pidemmän päälle. Tässä versiossa ei huomaa mitään sellaista. Eipä nuo nyt peli-iloa pilaa, mutta vähän hiertää. Minkäs teet kun EA:n jätkät halusi pelin ulos viikkoa ennen kuin alun perin piti tulla. Näin siinä käy, että bugeja syntyy kun tehdään kauheella kiireellä.
 Minkäs teet kun EA:n jätkät halusi pelin ulos viikkoa ennen kuin alun perin piti tulla. Näin siinä käy, että bugeja syntyy kun tehdään kauheella kiireellä.