tuo dynamic on kyllä mielenkiintoinen vaikeusaste, itse pelannut sillä koko playtrought:n sehän siis scaalaa kokoajan vaikeusastetta ylös mitä enemmän on leveleitä, itsellä alkaa olemaan siinä 40 luokassa niin mainquest on vaikeentunut aikalailla, koska olen muutenkin jonkun verran overlevel tuohon mainquestiin verrattuna, koska olen tehnyt aika paljon tehnyt kaikenlaista, alussahan tuo dynamic ei näkynyt juuri missään mutta pelin puolivälin jälkeen, on selvästi alkanut sen huomaamaan, joidenkin bossien kanssa on saanut ihan tosissaan sykkiä.
se onkin jännä nähdä että, onko max level Dynamic tuolla Scailingillä jopa lopulta vaikeampi kun Hard, no hardilla on se että et ei voi käyttää itemejä ollenkaan ja toinen on, että Resting pointsit ei anna MP:tä ollenkaan, eli periaatteessa on pärjättävä Inn:n mp:lle. No se on hyvä, että tuo Dynamic on alkanut tarjoamaan tuota haastetta nyt niin ei oo mikään kiire mennä sinne hardille, eli voi aikalailla pelata tosiaan 100%:sti ja sitten vasta hardille.