Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Final Fantasy XII (12)

Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Jep kuvan ei todellakaan pitäisi "pehmetä" RGB:llä ? Parhaiten eron huomaa 2D-objekteissa ja teksteissä...
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

The Punisher sanoi:
Minun mielestäni pelin taistelujärjestelmä on sairaan hyvä! Mukavaa vaihtelua ja keräily on todella mukavaa! Pelissä kyllä todellakin kuolee jos eksyy väärään mestaan! Esim. ihmissudet.... :eek:
Mitä levelisiä tyyppinne ovat/olivat kun teitte sitä sunstone tehtävää? Mulla on nyt molemmat 8
Minä itse pidän pelistä ainakin tähän mennessä todella paljon! 6 ja puol tuntii takana ja melkeen pelkkää keräilyy oon tehny :D

joo mulla vhän samanlaisia kokemuksia noista vihuista :D

minäkin hieman eksyin:
nimittäin Sandsealla vähän väärään suuntaan ja vastaan tuli semmonen ihme salamander mini-aurinko, joka ensin laitto Silencegan kaikille omille ja seuraavaksi horotti koko poppoon Firagalla (n. 2800 damagea kärsivät kaikki, hieman overkill kun maxhp on siinä 350-500 hujakoilla)
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Itsekin tulee LCD:llä pelattua mieluummin s-videon kautta. Pehmentää kuvaa sopivasti.

Sitten narinaa: Miksi hitossa peliin ei ole voitu laittaa game overin jälkeen retryä pomotaisteluissa? Tai ainakin hyvin sijoiteltua tallennuspaikkaa ennen taistelua. Nyt homma on hoidettu niin, että joutuu ravaamaan ikuisuuden esim. jotain waypointteja käyttäen. Toinen vaihtoehto on, että joutuu skippaamaan kasan välivideoita ennen kuin pääsee yrittämään taistelua uudelleen :rolleyes: Meinasi mennä eilen hermot, kun

yritin nirhata Vosleria siellä ilmalaivassa. Neljä kertaa tuli kunnolla turpiin, kun Vosler pistää enragementin päälle. Viidennellä kerralla jampalla oli puolenmillin viiru elämää jäljellä ja mulla 120. Arvatkaas vaan ehtikö Vosler iskeä viimeisen iskun ennen meikää...meinas ohjain lentää ikkunasta :p
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Zoukka sanoi:
Jep kuvan ei todellakaan pitäisi "pehmetä" RGB:llä ? Parhaiten eron huomaa 2D-objekteissa ja teksteissä...
Se pehmenee. Johtuu varmaan värien paranemisesta. Kuva on tarkempi ja pehmeämpi aka "ei välky niin paljon, värit on paremmat ja ei häiritse silmää". Pehmeämpi.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Legge sanoi:
yritin nirhata Vosleria siellä ilmalaivassa. Neljä kertaa tuli kunnolla turpiin, kun Vosler pistää enragementin päälle. Viidennellä kerralla jampalla oli puolenmillin viiru elämää jäljellä ja mulla 120. Arvatkaas vaan ehtikö Vosler iskeä viimeisen iskun ennen meikää...meinas ohjain lentää ikkunasta :p

Kannattaa siinä vossler taistelussa käyttää summonia

Joihinkin bosseihin voi törmätä pitkänkin reissun jälkee, mutta jos älyää tutkia ensin ympäristöä, niin huomaa että jos olisi valinnut vaihtoehtoisen reitin, niin siinä olisi ollu savepiste ihan bossin vieressä :rolleyes:
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Kannattaa siinä vossler taistelussa käyttää summonia

Tuota yritinkin, mutta summoni oli harmaana valikossa...nythän mä vasta hokasinkin, että ei varmaan ollu taikapisteitä tarpeeks mittarissa :eek: Täytyy kokeilla, kun kotia pääsee

Joihinkin bosseihin voi törmätä pitkänkin reissun jälkee, mutta jos älyää tutkia ensin ympäristöä, niin huomaa että jos olisi valinnut vaihtoehtoisen reitin, niin siinä olisi ollu savepiste ihan bossin vieressä :rolleyes:

Toki noitakin paikkoja löytyy, mutta liian usein löytää itsensä ravaamasta.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

33h takanapäin ja täytyy sanoa, että itse pidän tästä pelistä todella paljon. Uudistunut taistelysysteemi on myös mieleeni. Paikoitellen aika hankala peli, kun game overia tullut katseltua jo päälle 20kertaa :) , mutta hyvä että haastetta löytyy.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Grandi sanoi:
joo mulla vhän samanlaisia kokemuksia noista vihuista :D

minäkin hieman eksyin:
nimittäin Sandsealla vähän väärään suuntaan ja vastaan tuli semmonen ihme salamander mini-aurinko, joka ensin laitto Silencegan kaikille omille ja seuraavaksi horotti koko poppoon Firagalla (n. 2800 damagea kärsivät kaikki, hieman overkill kun maxhp on siinä 350-500 hujakoilla)

Joo näin sen itekkin silloin ku oli hiekkamyrsky ja yritin mennä tappelee senkaa mut sellanen jättiläislintu tappo mut ennen sitä :D Toi paikka on muutenkin ihan saatanan vaarallinen kun siellä oli niitä jotai luurankojakin! Sitten Eastsandillä välillä tulee sellainen kuolema pääkallo vastaan ja tappo sekin heti Vaanin ja Penelon
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Legge sanoi:
Itsekin tulee LCD:llä pelattua mieluummin s-videon kautta. Pehmentää kuvaa sopivasti.

Sitten narinaa: Miksi hitossa peliin ei ole voitu laittaa game overin jälkeen retryä pomotaisteluissa? Tai ainakin hyvin sijoiteltua tallennuspaikkaa ennen taistelua. Nyt homma on hoidettu niin, että joutuu ravaamaan ikuisuuden esim. jotain waypointteja käyttäen. Toinen vaihtoehto on, että joutuu skippaamaan kasan välivideoita ennen kuin pääsee yrittämään taistelua uudelleen :rolleyes: Meinasi mennä eilen hermot, kun

yritin nirhata Vosleria siellä ilmalaivassa. Neljä kertaa tuli kunnolla turpiin, kun Vosler pistää enragementin päälle. Viidennellä kerralla jampalla oli puolenmillin viiru elämää jäljellä ja mulla 120. Arvatkaas vaan ehtikö Vosler iskeä viimeisen iskun ennen meikää...meinas ohjain lentää ikkunasta :p

tuo vaan tarkottaa sitä että olet menny liian nopee eteenpäin etkä oo kasvattanut ukkojas;) mullakin oli pikku ongelma kyseisen hahmon tappamisessa mutta en silti kuollut siihen:)
tää on nähtävästi semmonen peli mitä voi mennä erittäin nopee eteenpäin ja tehdä juuri sen virheen että menee semmosiin tappeluihin johon ei todellakaan kannata kun äijjät on liian heikkoja...

teen nimittäin usein finaleissa tämän virheen että juoksen hulluna eteenpäin ja sitten tulee joku bossi joka tappaa melkein yhellä iskulla mut:)
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

nemesis thegod sanoi:
tuo vaan tarkottaa sitä että olet menny liian nopee eteenpäin etkä oo kasvattanut ukkojas;) mullakin oli pikku ongelma kyseisen hahmon tappamisessa mutta en silti kuollut siihen:)
tää on nähtävästi semmonen peli mitä voi mennä erittäin nopee eteenpäin ja tehdä juuri sen virheen että menee semmosiin tappeluihin johon ei todellakaan kannata kun äijjät on liian heikkoja...

teen nimittäin usein finaleissa tämän virheen että juoksen hulluna eteenpäin ja sitten tulee joku bossi joka tappaa melkein yhellä iskulla mut:)

Itse asiassa meikällä on tapana koluta paikat melko tarkkaan heti ekalla kerralla, jolloin myös ukkelit pysyvät kiitettävällä tasolla. Täytyy kyllä myöntää, että XII:ssä ei ole tullut ekspetettyä yhtä paljon kuin aiemmissa FF:ssa.

Sanottakoon vielä, että narinoista huolimatta FFXII on pakollinen hankinta PS2:n omistajille. Jos salama iskisi pelilevyn kahtia, niin uuden kävisin kaupasta hakemassa :D

Tuo Vossler oli kyllä kaakun palanen Summonilla. Enhän minä pöllö ollut vaan tajunnut mennä lisenssipöydälle aktivoimaan sitä käyttöön :D Ajattelin kyllä, että ei tämä mokoma ukko voi näin vaikea olla, vaan joku juju tässä on. Vaikea vaan oli summonoida ilman lisenssiä :p
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Kyllähän se nyt piti sitten eurooppalainenkin versio aloittaa. Tunti takana ja seikkailu jatkuu tänään :p
Ai että FF:t on vaan kuningaspelejä!
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Pibe sanoi:
Kyllähän se nyt piti sitten eurooppalainenkin versio aloittaa. Tunti takana ja seikkailu jatkuu tänään :p
Ai että FF:t on vaan kuningaspelejä!

Pitäs itekki myös ja jos tällä kertaa ei käyttäs quickeninggei, viimeks ounailin niillä varmaan yli puolet pelistä :)
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Ne on ihan hauskoja, kunhan niitä saa tarpeeksi monta yhdelle ukolle :)
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Heh huvittaa, kun ajattelee, että itsellä on bossit menny aina ensi yrittämällä, mutta ihan alussa tuli game over ruutu 4 kertaa lyhyen ajan sisään, kun yritin yksinäni sitä ensimmäistä markkia hoitaa. :p Viitsisittekö laittaa spoileri merkinnät noihin piilotettuihin aseisiin myös? Nyt jäi vähän kaivelemaan että mikä ihmeen Zodiac Spear. :p
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

22h takanapäin ja selkeä pettymys pelinä tähän mennessä.

Tarina on ollut totaalisen tympeää patsastelua, joka Star Wars viittausten ohella tuo enemmänkin mieleen Phantom Menacen surkean tarinan kuin Uuden Toivon hauskan menon.

Hahmot samasta muotista veistettyjä pökkelöitä ilman minkäänlaista kehitystä tai tarinankaarta. Erityismainintana ehkä huonoin päähenkilö sitten FFX-2 pelin Yunan.

Taistelu on ihan ok, mutta paljon mainostettu "voit vältellä taisteluja jos tahdot" on puppua, koska viholliset oikeasti seuraavat maailman tappiin asti, tehden vahinkoa hahmoille vaikka itse juoksisi karkuun tuli persuksen alla.

Musiikit kaameaa tilulilulei pimputusta josta tulee päänsärky. Ikävä Nobuon mahtavia melodioita.

Loppuun tämä kyllä varmaan pelataan, mutta ei ainakaan enää millään kiireellä. Ei olisi pitänyt antaa Sakaguchin omaa sarjaa joidenkin pyrkyreiden käsiin, varsinkin kun aiempina krediitteinä on yhtä huono Vagrant Story.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Whoa, joku toinenkin joka ei dikkaa Vagrant Storystä :)

IMHO Vagrant on yksi Squaren paskimmista peleistä, menin julkasussa ostamaan aikoinaan ja kesken jäi melkein heti. Järkyttävän boreja puzzleja liikaa jne.
 
Vastaus: Final Fantasy XII (12)

Aleksi sanoi:
Ei kellään muuten olisi tietoa miten saisi sieltä Giza Plaineilta sen yhden markin? Kyseessä siis se Cockatoris joka pelkää "humeja" ja lapsilta pitäisi kysyä neuvoa siinä Nomad kylässä, mutta eivätpä ne paljoa kerro että mitä tulisi tehdä että saisi narrattua esiin sen hirviön.
no jos et vielä ole ratkaissut pulmaa niin, tässäpä pikku winkki; menet sinne missä se riiviö majailee vain yhden hahmon kanssa, ni johan se sieltä esiin tupsahtaa... taitaa pelätä kolmen koplaa sen verran enemmän kun yhtä pikkuruista humea... :)
 
Ylös Bottom