Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
The Punisher sanoi:Minun mielestäni pelin taistelujärjestelmä on sairaan hyvä! Mukavaa vaihtelua ja keräily on todella mukavaa! Pelissä kyllä todellakin kuolee jos eksyy väärään mestaan! Esim. ihmissudet....
Minä itse pidän pelistä ainakin tähän mennessä todella paljon! 6 ja puol tuntii takana ja melkeen pelkkää keräilyy oon tehnyMitä levelisiä tyyppinne ovat/olivat kun teitte sitä sunstone tehtävää? Mulla on nyt molemmat 8
Se pehmenee. Johtuu varmaan värien paranemisesta. Kuva on tarkempi ja pehmeämpi aka "ei välky niin paljon, värit on paremmat ja ei häiritse silmää". Pehmeämpi.Zoukka sanoi:Jep kuvan ei todellakaan pitäisi "pehmetä" RGB:llä ? Parhaiten eron huomaa 2D-objekteissa ja teksteissä...
Legge sanoi:yritin nirhata Vosleria siellä ilmalaivassa. Neljä kertaa tuli kunnolla turpiin, kun Vosler pistää enragementin päälle. Viidennellä kerralla jampalla oli puolenmillin viiru elämää jäljellä ja mulla 120. Arvatkaas vaan ehtikö Vosler iskeä viimeisen iskun ennen meikää...meinas ohjain lentää ikkunasta
Joihinkin bosseihin voi törmätä pitkänkin reissun jälkee, mutta jos älyää tutkia ensin ympäristöä, niin huomaa että jos olisi valinnut vaihtoehtoisen reitin, niin siinä olisi ollu savepiste ihan bossin vieressä
Grandi sanoi:joo mulla vhän samanlaisia kokemuksia noista vihuista
minäkin hieman eksyin:nimittäin Sandsealla vähän väärään suuntaan ja vastaan tuli semmonen ihme salamander mini-aurinko, joka ensin laitto Silencegan kaikille omille ja seuraavaksi horotti koko poppoon Firagalla (n. 2800 damagea kärsivät kaikki, hieman overkill kun maxhp on siinä 350-500 hujakoilla)
Legge sanoi:Itsekin tulee LCD:llä pelattua mieluummin s-videon kautta. Pehmentää kuvaa sopivasti.
Sitten narinaa: Miksi hitossa peliin ei ole voitu laittaa game overin jälkeen retryä pomotaisteluissa? Tai ainakin hyvin sijoiteltua tallennuspaikkaa ennen taistelua. Nyt homma on hoidettu niin, että joutuu ravaamaan ikuisuuden esim. jotain waypointteja käyttäen. Toinen vaihtoehto on, että joutuu skippaamaan kasan välivideoita ennen kuin pääsee yrittämään taistelua uudelleen Meinasi mennä eilen hermot, kun
yritin nirhata Vosleria siellä ilmalaivassa. Neljä kertaa tuli kunnolla turpiin, kun Vosler pistää enragementin päälle. Viidennellä kerralla jampalla oli puolenmillin viiru elämää jäljellä ja mulla 120. Arvatkaas vaan ehtikö Vosler iskeä viimeisen iskun ennen meikää...meinas ohjain lentää ikkunasta
nemesis thegod sanoi:tuo vaan tarkottaa sitä että olet menny liian nopee eteenpäin etkä oo kasvattanut ukkojas mullakin oli pikku ongelma kyseisen hahmon tappamisessa mutta en silti kuollut siihen
tää on nähtävästi semmonen peli mitä voi mennä erittäin nopee eteenpäin ja tehdä juuri sen virheen että menee semmosiin tappeluihin johon ei todellakaan kannata kun äijjät on liian heikkoja...
teen nimittäin usein finaleissa tämän virheen että juoksen hulluna eteenpäin ja sitten tulee joku bossi joka tappaa melkein yhellä iskulla mut
Heh, samassa paikassa level-uppasin hahmojani, kun en parille ensiyrittämällä päässyt läpi pian tuon kohdan jälkeen tulevaa lopparia (oli niin huonot hahmot).Radikus sanoi:En ehtiny tänään pelata, mutta halusin silti saada LP:tä että saan lisää HP:ta.
Patenttiratkasu:
http://www.youtube.com/watch?v=dSqbSAdnWh0
XD
Pibe sanoi:Kyllähän se nyt piti sitten eurooppalainenkin versio aloittaa. Tunti takana ja seikkailu jatkuu tänään
Ai että FF:t on vaan kuningaspelejä!
no jos et vielä ole ratkaissut pulmaa niin, tässäpä pikku winkki; menet sinne missä se riiviö majailee vain yhden hahmon kanssa, ni johan se sieltä esiin tupsahtaa... taitaa pelätä kolmen koplaa sen verran enemmän kun yhtä pikkuruista humea...Aleksi sanoi:Ei kellään muuten olisi tietoa miten saisi sieltä Giza Plaineilta sen yhden markin? Kyseessä siis se Cockatoris joka pelkää "humeja" ja lapsilta pitäisi kysyä neuvoa siinä Nomad kylässä, mutta eivätpä ne paljoa kerro että mitä tulisi tehdä että saisi narrattua esiin sen hirviön.