Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Forza Motorsport 3

Vastaus: Forza Motorsport 3

En oo viel ostanu yhtää autoa enkä viritys osaa, lukuun ottamatta quick upgradea, josta en edes tiedä mitä se tekee :p
No eihä tätä oo vasta mentykkää ku 2.6%

Ittekään en käytä tota kelausta. Otin sen ilmoituksenki pois päältä.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

r3 luokan datsun 510 tipun keltaisena. fujima kaidolla perä luisussa vedellyt. mistäs tohon sai drfit pointsit näkyviin, niin voisi tarkkailla vähän :eek:
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Niinkö? Ainakin Grid 2:ssa tuo kelaus on perseestä, kun välillä taaksepäin voi kelata vaan muutaman sekunnin. Voi olla että vaikka kelaat maksimit taaksepäin vauhdikkaan kämmin jälkeen niin et voi tehdä mitään. Koko kelaushommasta tulee reaktiopeliä siitä miten nopeasti ehdit irroittaa kädet ratilta ja sohaista back-nappia.

Niin. Forzan rewindissa ei vakuuta se, että periaatteessa se on aina käytettävissä, mutta käytännössä ei. Peli saattaa jopa tarjota kelausilmoitusta, vaikka kelaus ei ole käytössä. Kelausnapin painelua ei ole myöskään huomioitu vaikeustasoissa tai palkinnoissa. Codemastersin tuotoksissa flashback pelasti päivän kun sitä eniten kaipasi, mutta yhtään ylimääräistä ei voinut kelailla ja jännitys säilyi. Tätä tarkoitin suurpiirteisellä apinoinnilla.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Tässä(kään) Forzassa ei taida olla mahdollisuutta ajaa ns. bensakisoja ilman että ottaa kisan pituudeksi ~40 kierrosta, toki riippuen radan pituudesta. Eli kooltaan bensatankki on mikä on ja sen sisältämän bensan määrään ei pysty millään tavoin vaikuttamaan? Tarkoituksena olisi ollut kokeilla ajaa joko multiplayer tai split screen kisoja (AI mukana) pituudeltaan max 10-15 kierrosta niin että mukana on pakollinen varikkokäynti. Lisäksi noi uudet pelimuodot cat & mouse ym ei oikein avautuneet mulle vaikka joitakin niistä kokeilin.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

toi storefront on kyllä hyvä lisä..oon tehny tosta fast and furious 3 ja 4 leffasta nissan silvian ja subaru imprezan ja pistin piruuttani sinne myyntiin ni johan joku on sieltä niitä käyny ostamassakin ja 12 000 tuli niistäkin..en ois arvannu :D jos Drift silvia miellyttää ni käykää toki poistamassa, mielestäni onnistuin apinoinnissa ihan hyvin..löytyy keywordilla han s15..

tossa aiemmin ku valittelin ettei sitä rahaa muka tule, niin nyt oon tienannu yhteensä 1,160,764 cr..elikkä tollanen reilu milli on saatu jo menemään jonnekkin..tuppaa usein käymään niin ku lähen keventään autoo niin mukaan tarttuu turbo, renkaat ja vähän muuta kivaa ja viri pajalta tullaan vähintään se 80 000 köyhempänä ulos.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Yllätyin kuinka hyvä peli tää olikaan, kun kuvittelin vaan Forza 2.5:seks. En malta kirjottaa tänne mitään mielipiteitä, takasin Forzan pariin --->. :eek:
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Siis nyt pitää sanoo et oon pihal. Asensin kummatki levyt kovolle heti alkuun (en siis asentanu pelin kautta). Eli toimiiko noi lisämateriaalit nyt normaalisti? Ainaki suht moni auto on lukossa vai onko se ihan normaalia?
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Siis nyt pitää sanoo et oon pihal. Asensin kummatki levyt kovolle heti alkuun (en siis asentanu pelin kautta). Eli toimiiko noi lisämateriaalit nyt normaalisti? Ainaki suht moni auto on lukossa vai onko se ihan normaalia?

kakkoslevy pitää asentaa pelin kautta
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

käy poistaa cd 2 kovalevyltä..pistä ykköslevy sisään ja sit se menee peliin..sitten se kysyy halutaanko 2 cd asentaa..laitat kyllä ja sitte pistät 2 cd sisään..sitte se asentaa sen.. sitte ykkös cd sisään ja kaiken pitäis toimia.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Alkanut nyt kuumottaa tämä peli oikein kunnolla, ja CE olisikin postissa kaikkine kuluineen hinta 80e. Nyt kysysymys kuuluukin voinko säästä paljonkin jos nyt kuitenkin tilaisin jostain muualta (missä halvin ?) Opiskelijakun olen niin ei ole paljoa varaa maksaa ilmasta.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Suostuivatko sittenkin lähettämään Suomeen?

Poiminta tuotteen kuvauksesta:
"Important Note! We can only ship this product to United Kingdom addresses. We apologise for any inconvenience. All prices include UK VAT and delivery."

Torstaina on oma kappale lähetetty, eli kannattaa sitä ainakin testata.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Missä ja miten pääsen driftailemaan? Pitääks jostain valikosta valita jotain drift-modia tjsp? Vai menettekö normi kisaan vaan driftimään? : D
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Missä ja miten pääsen driftailemaan? Pitääks jostain valikosta valita jotain drift-modia tjsp? Vai menettekö normi kisaan vaan driftimään? : D

kesken kisan vain painaa d-padista vasemmalle, niin alkaa laskemaan pisteitä. voin sanoa, että aluksi kannattaa tyhjällä radalla hot lapissa kokeilla
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Missä ja miten pääsen driftailemaan? Pitääks jostain valikosta valita jotain drift-modia tjsp? Vai menettekö normi kisaan vaan driftimään? : D

Pisteitä lasketaan itse asiassa aina. Ne saa näkyviin tuolla D-padin painalluksella, jolloin kertyvät pisteet näkee driftin aikana ruudun keskellä.


Pitää kyllä samaan väliin kehua peliä. Ajoneuvojen mallinnus on aivan huikeaa. Tietysti valtaosaa autoista ei ole oikeasti tullut ajettua, varsinkaan näissä vauhdeissa, joten realismia on vaikea kommentoida. Mutta uskottavaa ja äärimmäisen nautittavaa ajaminen on. Erityisesti ilman mitään traction helpejä yms jolloin autojen yksilölliset erot tulevat loistavasti esiin.

B- ja A- ryhmäläisillä tovin leikittyäni ostin Ferrari F430:n, jolla ajaminen on uskomattoman hauskaa. Tehoja on riittävästi, mutta mikä tärkeintä, auto on todella tasapainoinen ajettava. Luisujen hallitseminen on helppoa ja auto menee sinne minne isäntä käskee.
 
Vastaus: Forza Motorsport 3

Tässä(kään) Forzassa ei taida olla mahdollisuutta ajaa ns. bensakisoja ilman että ottaa kisan pituudeksi ~40 kierrosta, toki riippuen radan pituudesta. Eli kooltaan bensatankki on mikä on ja sen sisältämän bensan määrään ei pysty millään tavoin vaikuttamaan? Tarkoituksena olisi ollut kokeilla ajaa joko multiplayer tai split screen kisoja (AI mukana) pituudeltaan max 10-15 kierrosta niin että mukana on pakollinen varikkokäynti. Lisäksi noi uudet pelimuodot cat & mouse ym ei oikein avautuneet mulle vaikka joitakin niistä kokeilin.

Tätä oon ite ihmetelly enemmänki, että miksei tätä ominaisuutta ole jo standardina autopeleissä. Ainakin itse haluaisin juuri noita 10-20 kierroksen kisoja pakollisella varikkokäynnillä ajella, että tulis jotain pientä strategiaakin mukaan, mutta jooh, kait se on sitten niin vaikeaa toteuttaa.
 
Ylös Bottom