Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja quassimo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Ruvetaan käyttää aimbottia :D No kylmäki voisin tota testata,mutta tuskin lopettaisin perinteisel padilla ku se sopii mulle kuin nenä päähän,mutta toivottavasti ei tule mitään aivan ylivoimaista "hiirtä"
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Onko väliä, että tilaisiko tämän vaikka Videogamesplussasta kun sieltä saisi 57 eurolla. Kun ei viitsisi Suomesta ostaessa maksaa 80 euroa. Eli onko se sama versio jenkeissä ja täällä suomessa?
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Onko väliä, että tilaisiko tämän vaikka Videogamesplussasta kun sieltä saisi 57 eurolla. Kun ei viitsisi Suomesta ostaessa maksaa 80 euroa. Eli onko se sama versio jenkeissä ja täällä suomessa?

Ei susta parempaa tuu, mitä jos vaikka jättäisit tilaamasta kokonaan. :)

E: tyhmä lausemuoto muutettu oikean tarkoituksen muotoon :D
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Sattuikos joku minun lisäkseni lukemaan Frag FX V.2 artikkelin PELIT-lehdestä? Artikkelissa suoraansanoen palvottiin kyseistä laitetta ja paskanpuhuminen siitä toimimattomuudesta voidaan lopettaa, suora lainaus lehdestä: FragFX:n suurin yllätys paljastuu testivaiheessa: se toimii ällistyttävän hyvin. Enempää en jaksa tähän kirjoitella, eiköhän artikkeli netistäkin löydy Pelit-lehden sivuilta. En ole muutenkaan tätä topiccia seiraillut, tämä oli vain vastaväite niille aikoinaan pidetyille puhbeille, miten laite on niin epävarma.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Sattuikos joku minun lisäkseni lukemaan Frag FX V.2 artikkelin PELIT-lehdestä? Artikkelissa suoraansanoen palvottiin kyseistä laitetta ja paskanpuhuminen siitä toimimattomuudesta voidaan lopettaa, suora lainaus lehdestä: FragFX:n suurin yllätys paljastuu testivaiheessa: se toimii ällistyttävän hyvin. Enempää en jaksa tähän kirjoitella, eiköhän artikkeli netistäkin löydy Pelit-lehden sivuilta. En ole muutenkaan tätä topiccia seiraillut, tämä oli vain vastaväite niille aikoinaan pidetyille puhbeille, miten laite on niin epävarma.

Joo itsekkin tuli luettua tuo. Ja kyllä siinä niitä vikojakin kerrottiin, kuten miten se meni" tähtäimen pomppiminen" tai joku, en muista tarkalleen.

Mutta kyllä tätä siinä palvottiin sen verran, ja sanottiin myös että PC pelaajille hyvä ostos jos haluaa pärjätä konsoli maailmassa.

Sitä kun ei sitten taas tiedä millanen ero sillä laitteella on kokeneeseen pädipelaajaan. Jos siihen vielä tulisi sellainen ihan selvä ero ja jonkilainen arvostelu. Niin ClanBasessa tulee olemaan sääntö joka kieltää tämän käytön.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Niin ClanBasessa tulee olemaan sääntö joka kieltää tämän käytön.

Voihan sen kieltää ja hyvä että kielletään, mutta eihän kukaan sitä kieltoa huomioi kun ei tuota laitetta mitenkään voi todistaa jonkun käyttämäksi esim matsissa. Ellei joku sitten valvo vieressä että pädillä vedetään.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

"Konsolijuuret paistavat peleissä läpi pykälittäin liikkuvana katseena, mutta vika on FragFX:n sijaan padien ehdoilla ohjelmoidussa peleissä. Tähtääminen on pienestä nylkytyksestä huolimatta padiohjausta helpompaa..."

Toisin sanoen, monelle ensimmäinen, ja suurin este on oikean ja sopivan senssin löytäminen. Tai siis yleensä se löytyy, mutta se onkin jo toinen juttu, nykiikö hänelle sopiva senssi miten kovasti. Itse tykkään nopeasta senssistä ja minun onneksi se ei pätki liian rajusti.

Jos kerran Pelit-lehden arvostelijalle sopiva senssi löytyi heti, niin tietenkin hän tykkää Fragista paljon enemmän kuin sixaxis-ohjaimesta. Johan se on tullut selväksi, että vähäsen padeilla pelanneet ihmiset toteavat FragFX:n erinomaiseksi ohjaimeksi heti alkukättelyssä, kuin taas pitkään pädillä pelanneet haastavat 1v1 frag:n suhteessa 1:1.

Se on sitten asennekysymys, että suhtautuuko Frag:n heti tyylikkäästi "Fragfx on doping/huijaus, sen käyttäjät ovat nyyppiä ym ym". Ja itseasiassa kyseessä voi olla myös itseluottamuus esillä, sillä se, joka heti alkaa pillittää FragFx pelaajasta, tulee tietenkin myös häviämään 1v1 tilanteet.. koska eihän sillä ole tarpeeksi itseluottamusta haastaa FragFX-pelaaja?
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

"Konsolijuuret paistavat peleissä läpi pykälittäin liikkuvana katseena, mutta vika on FragFX:n sijaan padien ehdoilla ohjelmoidussa peleissä. Tähtääminen on pienestä nylkytyksestä huolimatta padiohjausta helpompaa..."

Toisin sanoen, monelle ensimmäinen, ja suurin este on oikean ja sopivan senssin löytäminen. Tai siis yleensä se löytyy, mutta se onkin jo toinen juttu, nykiikö hänelle sopiva senssi miten kovasti. Itse tykkään nopeasta senssistä ja minun onneksi se ei pätki liian rajusti.

Jos kerran Pelit-lehden arvostelijalle sopiva senssi löytyi heti, niin tietenkin hän tykkää Fragista paljon enemmän kuin sixaxis-ohjaimesta. Johan se on tullut selväksi, että vähäsen padeilla pelanneet ihmiset toteavat FragFX:n erinomaiseksi ohjaimeksi heti alkukättelyssä, kuin taas pitkään pädillä pelanneet haastavat 1v1 frag:n suhteessa 1:1.

Se on sitten asennekysymys, että suhtautuuko Frag:n heti tyylikkäästi "Fragfx on doping/huijaus, sen käyttäjät ovat nyyppiä ym ym". Ja itseasiassa kyseessä voi olla myös itseluottamuus esillä, sillä se, joka heti alkaa pillittää FragFx pelaajasta, tulee tietenkin myös häviämään 1v1 tilanteet.. koska eihän sillä ole tarpeeksi itseluottamusta haastaa FragFX-pelaaja?

- Tähtääminen on pienen harjoittelun jälkeen helpompaa/tarkempaa/luontevampaa
- rapidfire on etu (pillittää nähdä killcamista)
- stanssin muuttaminen samalla kun ampuu on etu (pillittää nähdä killcamista)
- puukotus heilauttamalla on etu?

Kokeilin fragia (vain kerran kylläkin noin 1h) ja mikäli ei pelaa röhnöttäen sohvalla on etu olemassa pienen harjoittelun jälkeen. Tykkään röhnöttää, joten joudun antamaan tasoitusta ylempänä listatuista asioista.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Jep aivan valtavan edunhan tuosta saa. Se on niin paska ettei sitä kukaan käytä.

Näkisitte sen rapid firen ku mun etusormi ja R1 kohtaa, sille ei voi minkäänlainen frag fx rapidfire mitään! Haluuttex nähä?
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Frag fx v2 rapidfire ampuu yhden luodin sekunnissa

Tosin mä en edelleenkää tajua mitä hyötyä tästä on.. öö.. ampua kolmekymmentä panosta alta sekunnissa jos kaksi-kolmekin tappaa? Kivahan siinä on vaihtaa lippaita kahden sekunnin välein, d'oh
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Frag fx v2 rapidfire ampuu yhden luodin sekunnissa

pakkohan se o kommentoida:
YKS luoti sekunnissa??!? jumalauta, johan o pyssy, Clint Eastwoodki veti nopeemmi vanhois elokuvis :p
...ja jos pitäs paikkaansa, ni ohan se hurjaa: 2 kuulaa kahes sekunnis....VIRTA PÄÄLLE!!!!

E: niinku bruce totes: ALTA 30 kuulaa/sekunti!!!! ...opitte oleen, s*****a....plop
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Ostin tämän nyt sitten. Tää vaikuttaa ihan ok vehkeeltä mutta just nuo senssien laitot. millä pelaatte? Paljon on CoD 4 asetuksissa senssi ja paljon on itse Frag ohjaimen senssi.
 
Vastaus: Frag FX - Dopingia FPS-peleihin?

Ostin tämän nyt sitten. Tää vaikuttaa ihan ok vehkeeltä mutta just nuo senssien laitot. millä pelaatte? Paljon on CoD 4 asetuksissa senssi ja paljon on itse Frag ohjaimen senssi.

Ite käytin COD4 täysillä (suositeltu muistaakseni) ja 3 - 5 ite ohjaimessa (vanha ohjain).
 
Ylös Bottom