Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Pitää kattoa jos nyt ostais uuden telkkarin kesätyörahoilla (mm, voin kuvitella jo GT5:n uudella ruudulla ;Q), jotenka mitäs mieltä olette tästä:
Gigantti - Samsung 46" LCD-TV
(sitten taas 50"+ alkais menemään ehkä vähän yli ja olis vaikeeta saada sitä aseteltua olohuoneeseen).
eikö se oma telsu kannattas laittaa omaan huoneeseen.![]()
Kyllä noin voi ajatella, mutta ei välttämättä kannata. Hyviä (ja ehkä jopa parempia) vaihtoehtoja löytyy toki muiltakin valmistajilta.Sony siksi, koska Sonythan ovat parempia pleikkarilla kun muut televisiot? Voiko näin ajatella? Onko muita edullisia malleja?
korvien välisestä kuvahifistelyasteesta.
V4500 on HD Ready -telkku, paneeli on 1366x768. Ihan hyvä valinta, ei mielestäni 32":n töllöistä kannata yli 600€uroa maksaa.
Voin huoletta suositella! Olen tuota nyt viikon katsellut eikä mitään pahaa sanottavaa. Haamukuvaa saattaa huomata jos joku kohinanpoistosydeemi on päällä, mutta muuten en ole huomannut ollenkaan. Pelattaessa töllön kuva näyttää ihan mahtavalta ja minkäänlaista input lagia ei tunne tai huomaa. Maksoi 595€ Prismassa.Täysin samaa mieltä. itsellä on harkinnassa myös tuo kyseinen teevee.
Mahdollisesti. Katso BD 1080p 24 Hz -ulostulo (HDMI) -asetus. Mitään "100 hertsin tilaa" et silti saa päälle, koska ei sellaista todellisuudessa ole.hommasin samsung 46" 100hz led telsun mut blu-ray:tä katsoessa ilmoittaa toiston 60hz . saako parannettua ? pelatessa 50- 60hz
Minun tietääkseni Huutonet-linkkejä ei saanut laittaa KFin-foorumeille. Tai ehkä se koskee vain O/V/M -aluetta.Jos jotakin kiinnostaa niin huutonetissä se olis myynnissä
Minun tietääkseni Huutonet-linkkejä ei saanut laittaa KFin-foorumeille. Tai ehkä se koskee vain O/V/M -aluetta.
Mutta,
tietääkö kukaan halpaa Full HD yli 30-tuumaista näyttöä? HD Readystä pitäisi saada parempi näyttö ja taskussa olisi rahaa 460€, joka tarvittaessa venyy hyvinkin pitkälle.
Kiitos jo etukäteen.
Mulla on Sonyn W4500 -sarjan telsu ja itse en ainakaan ole huomannut input lagia. En tosin ole ammattipelaaja, mutta muistaakseni myöskään testeissä ei ole todettu input lagia liian suureksi. Ja on siellä se game mode, jos tosiaan haluaa kaikki prosessoinnit pois kuvasta. Itsellänikin motion flow pois päältä aina, kun pelaan.
Eli en jättäisi suoraan pois laskuista noita Wx500 -malleja vain sen 100Hz takia.