Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

FullHD-telkku PS3:n seuraksi

Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Täysin normaalia, eikä riipu käytettävästä näyttölaitteesta. Se on PS3-version "ominaisuus".

Sen verta kuitenkin näyttölaite riippuvaista siinä mielessä, että uusi tasokas tv ei pelkästään tuo pelien hyviä puolia paremmin esille, vaan myös joitaki huonoja puolia. Jos hyppy vanhasta uuteen on kovinkin iso, se voi jopa vaatia hivenen totuttelua. Noista pienistä(tai suurista, miten nyt sen kukin kokee) ongelmista huolimatta ei varmaankaan kukaan halua palata huonomman ruudun ääreen.

Tuo HD-ready konsolisukupolven sonta piiloutuu hitaiden ja epätarkkojen töllöjen motionblur- efektiin. Itseäni ei uuden tv:n osalta häirinnyt tuo tökkiminen gta:ssa (jonka kyllä huomasin) niin paljon kuin ne silmiä riipivät sahalaidat. Ja Fallout... kaksi ekaa tuntia silmät vuosi verta kuin niagaran putoukset. Nyt alan olla jo tottunut, mutta sen verta silmiä vielä kirveltää voidakseni todeta tuon boxin pehmennyksen olevan se pidempi tikku(ei siis silmässäni... tarkoitan sitä vertausta pidemmän tikun vedosta :)
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Pitää kattoa jos nyt ostais uuden telkkarin kesätyörahoilla (mm, voin kuvitella jo GT5:n uudella ruudulla ;Q), jotenka mitäs mieltä olette tästä:

Gigantti - Samsung 46" LCD-TV

Bongasin tuon Gigantin lehdestä kun vein lehtiä roskiin, ja hyvä että osuikin silmään. :D Itellä on rahaa yhteensä just tuo 1200, vähän päälle, niin sais tuon hommattua. Mahdollisimman isoa tietysti haen, vähintään 40", mutta mielellään ainakin 42". Tuo olis jopa 46", joka olis kyllä ihan mahtava kokoluokka mulle (sitten taas 50"+ alkais menemään ehkä vähän yli ja olis vaikeeta saada sitä aseteltua olohuoneeseen). Ja tuo on vieläpä laadukas merkkikin, eli Samsung, ja ennen kaikkea, Full HD. Noin isossa telkkarissahan se ratkasee aika paljon. Vois päästä vihdoin tuonne Blu-ray-leffojenkin maailmaan (ja kuten alussa mainitsin, joku GT5 60fps 1080p:nä vois näyttää aika nannalta). :p

Eli mitä mieltä ootte tossa? Onhan tossa kaikki tekniset tiedot kohdallaan, esim. vasteajat sun muut, ettei tossa ole mitään heikkoa osa-aluetta?
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Ensimmäinen HD-telsu hommattu. :eek:
Sony KDL-32V4500 Prismasta hintaan 595€. Todella tyytyväinen! 32" on kyllä isompi kuin luulin, hyvä kun sille on edes tilaa tuossa nurkassa. 37" tai isompi ei olisi mahtunut millään. :p
Minkäänlaista input lagia tms. ei havaitse ollenkaan, vaikka olisi kaikenmaailman kohinanvaimennukset ym. päällä. Olen aika varma, että telkkaria ostaessa input lagiin ei tarvitse kiinnittää paljoa huomiota.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

eikö se oma telsu kannattas laittaa omaan huoneeseen. ;)

Ei mahdu millään. ;) Puhumattakaan kunnon pelipaikasta, olohuoneesta löytyy sentään sohva. :p Sen olkkarin entisen 32" saan kyllä mahutettua tänne mun huoneeseen, mut arvaa vaan kummalla haluan pelata Pleikkaria? =)
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Morjens, tässä on ollut perheen kanssa hankinnassa Full-HD 40" - televisio merkkiä Sony, 100hz, mutta ei mahda mitenkään löytyä mitään vastaavanlaista edullista telkkaria. Paljonko siitä maksimissaan kannattaa maksaa? Sony siksi, koska Sonythan ovat parempia pleikkarilla kun muut televisiot? Voiko näin ajatella? Onko muita edullisia malleja?
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Sony siksi, koska Sonythan ovat parempia pleikkarilla kun muut televisiot? Voiko näin ajatella? Onko muita edullisia malleja?
Kyllä noin voi ajatella, mutta ei välttämättä kannata. Hyviä (ja ehkä jopa parempia) vaihtoehtoja löytyy toki muiltakin valmistajilta.

Ja paljonko telkkarista "kannattaa maksaa", riippuu pitkälti omasta budjetista, käyttötarpeesta ja korvien välisestä kuvahifistelyasteesta.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

korvien välisestä kuvahifistelyasteesta.

Tuosta pitäisi lanseerata käsite jonka voisi liittää prosenttilukemana tölsyjen suoritus arvoihin.

"Tämä teevee suunniteltu sopimaan erityisesti ihmisille joilla on todettu 50% korvien välinen kuvahifistelyaste". "Huom! Ei alle 15% korvien välisen kuvahifistelyasteen omaaville."
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Täysin samaa mieltä. itsellä on harkinnassa myös tuo kyseinen teevee.
Voin huoletta suositella! Olen tuota nyt viikon katsellut eikä mitään pahaa sanottavaa. Haamukuvaa saattaa huomata jos joku kohinanpoistosydeemi on päällä, mutta muuten en ole huomannut ollenkaan. Pelattaessa töllön kuva näyttää ihan mahtavalta ja minkäänlaista input lagia ei tunne tai huomaa. Maksoi 595€ Prismassa.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

hommasin samsung 46" 100hz led telsun mut blu-ray:tä katsoessa ilmoittaa toiston 60hz . saako parannettua ? pelatessa 50- 60hz
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Itselle kotiutui uus töllötin myös Sonyn 52V5500. Mitä tässä olen testaillut, niin ei valittamista. Kaapelissa ainakin on yllättävän hyvä kuva, jos kanava vaan semmoista lähettää. Eli välillä on havaittavissa pakkauspalikoita. Pelit sait ihan uuden ulottuvuuden. Tämä ei tietysti tullut yhtään yllätyksenä :)

Pitää asetuksia tässä vielä ruksailla kohdalleen, mutta aika hyvälle jo näyttää. Äkkiä tuohon kokoon tottuu. Vanha oli siis 32" putki, joka kylläkin oli loppulaivamalli, eli aikoinaan ovh 2300€.(vuonna 2003) ps. en maksanut ite läheskään tuota hintaa siis kun ostin sen :rolleyes: , mutta kyllä silläkin pelasi jotenkuten.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Jos jotakin kiinnostaa niin huutonetissä se olis myynnissä
Minun tietääkseni Huutonet-linkkejä ei saanut laittaa KFin-foorumeille. Tai ehkä se koskee vain O/V/M -aluetta.

Mutta,
tietääkö kukaan halpaa Full HD yli 30-tuumaista näyttöä? HD Readystä pitäisi saada parempi näyttö ja taskussa olisi rahaa 460€, joka tarvittaessa venyy hyvinkin pitkälle.
Kiitos jo etukäteen.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Minun tietääkseni Huutonet-linkkejä ei saanut laittaa KFin-foorumeille. Tai ehkä se koskee vain O/V/M -aluetta.

Mutta,
tietääkö kukaan halpaa Full HD yli 30-tuumaista näyttöä? HD Readystä pitäisi saada parempi näyttö ja taskussa olisi rahaa 460€, joka tarvittaessa venyy hyvinkin pitkälle.
Kiitos jo etukäteen.

Tosta lähtis sony 32W4000 612€ erittäin laadukas ikäisekseen, myyjäliikkeestä en osaa sanoa muuta kuin että on saksalainen eli ei ole ostokokemuksia sieltä.
uudempi W5500 lähtis suhkot samalla hinnalla mutta itseäni arveluttaa sen 100hz ominaisuuden tuomat imput lagit joka on ollut kaikilla 100hz taulu telluilla enemmän tai vähemmän riesana, riippuu toki ostajasta häiritseekö kyseinen "ominaisuus" sinua vai ei, pahiten ongelma ilmenee guitar hero call of duty yms nopeatempoisissa peleissä.
tossa vielä olisi hintaseurannan listaus full hd televisioista halvimmasta alkaen
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Mulla on Sonyn W4500 -sarjan telsu ja itse en ainakaan ole huomannut input lagia. En tosin ole ammattipelaaja, mutta muistaakseni myöskään testeissä ei ole todettu input lagia liian suureksi. Ja on siellä se game mode, jos tosiaan haluaa kaikki prosessoinnit pois kuvasta. Itsellänikin motion flow pois päältä aina, kun pelaan.

Eli en jättäisi suoraan pois laskuista noita Wx500 -malleja vain sen 100Hz takia.
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Mulla on Sonyn W4500 -sarjan telsu ja itse en ainakaan ole huomannut input lagia. En tosin ole ammattipelaaja, mutta muistaakseni myöskään testeissä ei ole todettu input lagia liian suureksi. Ja on siellä se game mode, jos tosiaan haluaa kaikki prosessoinnit pois kuvasta. Itsellänikin motion flow pois päältä aina, kun pelaan.

Eli en jättäisi suoraan pois laskuista noita Wx500 -malleja vain sen 100Hz takia.

niin no se olikin lähinnä mielipide/tottumis kysymys, imputlagi ei ole itsellänikään häirinnyt kun kaverilla olen pelannut 6 sarjan sampalla mutta ite en oikein tykänny siitä "elokuva" asetuksesta jolla sampassa on 100hz asetus päällä oli sitten peli tai tv/elokuva päällä, teki kuvasta liian filmimäisen omaan silmään kaikki näytti niin luonnottomalta:confused:
mutta makuja on monenlaisia itse en koe 100hz tilaa tarpeelliseksi mutta en ottaisi hd redyä 32 tuumaisena enään vaan pitää olla full hd kun taas joidenkin mielestä pitää olla ennemminkin 52 hd redy kuin 40 full-hd, makuasioista ei voi kiistellä sanoi koira kun pall**an nuoli ;)
 
Vastaus: Full HD-telkku PS3:n seuraksi

Heitetään nyt lyhyesti mutta ytimekkäästi, että ei voi kun suositella Toshiban Full-HD 52ZF355:sta PS3:n kaveriksi. Mahtava laitos, joka on myös seinällä kapeine reunuksineen ulkoisesti tyylikäs. Toshiba 52 ZF 355 D bei aibach.com kaufen
PS:n pelipuolesta on pitkälti vastannut yksiomaan NHL2009 :)
 
Ylös Bottom