Vastaus: Gears of War
Pelasin ensin yksinään hardcorella läpi ja sen jälkeen kaverin kanssa liven kautta cooppina. Yksinpelissä tahmaaminen ei päässyt häiritsemään oikeastaan missään vaiheessa. Cooppina taas sitä huomasi aika ajoin tapahtuvan, pahin yksittäinen kohta tosiaan siellä junan katolla kun molemmat on on miehittänyt tykit.
No mielestäni juoni ei varsinaisesti ollut surkea, sitä ei vaan juuri ollut
Kyllähän tossa kuitenkin koko ajan tiesi mitä tehdään ja miksi, taustoja vaan ei hirveästi selvitelty ja vaikka yleensä minua juuri juoni kiinnostaa, niin tässä pelissä se nyt vaan riitti että sai halkaista vihollisia...
Pelin luonne muuttuisi aika paljon, jos vihut tippuisi yhdestä laakista, ja mieestäni tuo systeemi sopi tähän peliin oikein nasevasti ja osaltaan korosti sitä suojassa olemisen tärkeyttä. pakko todeta, että mielestäni Gears nosti rimaa juuri tuon suoja-systeemin takia, vastaisuudessa voi tuntua hieman orvolta räiskintäpeleissä vaan juosta aukealla ja räimiä menemään.
Insane tosiaan on varmana yksinpelinä erittäin haastava, mutta cooppina sekään ei ole kovin vaikea, pahimmat kohdat ovat varmaan ne kun tiet eriytyy vähäksi aikaa jolloin kumpikaan ei saa pudota polvilleen, näitä kohtia lukuunottamatta peli oli mielestäni erittäin paljon helpompi, kuin hardcore yksinpelinä.
Pibe sanoi:Pelasitko jaetulla ruudulla, vai kahdella boxilla?
Me pelattiin vierekkäisissä huoneissa eri boxeilla ja silti pätki niin pahasti, että välillä pelistä ei tule mitään. Pitänee vielä kerran Insane co-opin jälkeen pelata COG-etsintänä yksi kerta yksinään, niin tietää nykiikö ihan yksin niin paljoa.
Pelasin ensin yksinään hardcorella läpi ja sen jälkeen kaverin kanssa liven kautta cooppina. Yksinpelissä tahmaaminen ei päässyt häiritsemään oikeastaan missään vaiheessa. Cooppina taas sitä huomasi aika ajoin tapahtuvan, pahin yksittäinen kohta tosiaan siellä junan katolla kun molemmat on on miehittänyt tykit.
¨Pibe sanoi:Etkö edes surkeaa juonta, vaikka välidemoa on enemmän kuin tarpeeksi?
Siis eikö oikeasti ketään muuta häiritse tuo vihujen karmaiseva iskun otto?
Testailin muuten Gamerscore-metsästyksen takia peliä netissä, ja hieman suomiservullakin ja on kyllä huono nettipeli. Netissä tuo iskunotto vasta häiritseekin ja peli perustuu pelkkään yhdessä juoksenteluun. Jos on yksin ja vastaan tulee 2 vihua, ei ole mitään sanaa selvitä hengissä. Tiimipeliä? Ei tuntunut siltä, vaan enemminkin yhdessä juoksentelulta. Halossa on oikeaa tiimipeliä niin, että joutuu miettimään kuka on missä ja mitä tekee, mutta tuossa yhdessä hiippailu riitti ainakin ranked matseissa voittoon joka kerta.
Unohtui muuten mainita plussissa helvetin hieno boxi. Aika magee suunnittelu pakkauksessa sekä sisältä löytyvässä lehtisessä.
No mielestäni juoni ei varsinaisesti ollut surkea, sitä ei vaan juuri ollut

Kyllähän tossa kuitenkin koko ajan tiesi mitä tehdään ja miksi, taustoja vaan ei hirveästi selvitelty ja vaikka yleensä minua juuri juoni kiinnostaa, niin tässä pelissä se nyt vaan riitti että sai halkaista vihollisia...
Pelin luonne muuttuisi aika paljon, jos vihut tippuisi yhdestä laakista, ja mieestäni tuo systeemi sopi tähän peliin oikein nasevasti ja osaltaan korosti sitä suojassa olemisen tärkeyttä. pakko todeta, että mielestäni Gears nosti rimaa juuri tuon suoja-systeemin takia, vastaisuudessa voi tuntua hieman orvolta räiskintäpeleissä vaan juosta aukealla ja räimiä menemään.
Insane tosiaan on varmana yksinpelinä erittäin haastava, mutta cooppina sekään ei ole kovin vaikea, pahimmat kohdat ovat varmaan ne kun tiet eriytyy vähäksi aikaa jolloin kumpikaan ei saa pudota polvilleen, näitä kohtia lukuunottamatta peli oli mielestäni erittäin paljon helpompi, kuin hardcore yksinpelinä.