Remeded
Well-Known Member
Tuli vanhalle miehelle melkein itku kun:
Just kun tässä pelissä luulee että nyt se on sit tässä, lyödäänki eteen jotain ihan uutta ja täysin odottomatonta joka pitää pelaajan taas kiireisenä. Pikkuhiljaa alkaa tajuamaan miksi tästä on annettu 10/10 ja kehuja jokapuolella, tämä on yksikertaisesti vaan helvetin hyvä peli ja todella uusiutunut GOW/Kratos, vaikka jotkut eri mieltä tästä onkin. Saakin olla mun puolesta, mutta tämä varmasti jää mulle mieleen yhtenä parhaana PS4 pelinä ja se riittää!
Seikkailu jatkuu!
Kratos sai käyttöönsä vanhat kaverukset, eli blades of chaos. Vaikka se kirves helvetin munakas onkin, tuli siinä nostalginen olo ku alkoi niillä huitoo ja ne efekti äänet! Huh huh!. Hieno kohtaus oli muutenkin kun nähtiin myös Kratoksen harhoja Athenasta. Ei sinänsä väliä, mutta tämmöset pienet viittaukset edellisiin osiin jää täysin kokematta jos ei ole aikasempia pelannut, silloin on kyseessä vain hieno kohtaus ja "kuka helvetti toi on".
Just kun tässä pelissä luulee että nyt se on sit tässä, lyödäänki eteen jotain ihan uutta ja täysin odottomatonta joka pitää pelaajan taas kiireisenä. Pikkuhiljaa alkaa tajuamaan miksi tästä on annettu 10/10 ja kehuja jokapuolella, tämä on yksikertaisesti vaan helvetin hyvä peli ja todella uusiutunut GOW/Kratos, vaikka jotkut eri mieltä tästä onkin. Saakin olla mun puolesta, mutta tämä varmasti jää mulle mieleen yhtenä parhaana PS4 pelinä ja se riittää!
Seikkailu jatkuu!